Blauw blauw aan, jailbait.quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh hihiihhi Sapstengel, mag je m4g ooWk wel in mijn m0Ndje komen h00wr! kiJk w3lZ uit v0oR muH bEuGeltjuH!
Nee, het is niet achter de vent in onderbroek aangaan.. het is achter de vrouw op de foto aangaan...(en niet zeiken over leeftijdsverschil.. op de foto heeft ze 2 grote dingen die meisjes die te jong zijn nog niet hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, internetplayers.
Beetje achter een vrouw aan die achteraf een vent in een onderbroek achter een PC blijkt te zijn. Zie alle fappers in het fobo van Krentenbol.
Zie (één na laatste) berichtje in mijn fobo.quote:Op maandag 28 september 2009 08:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, het is niet achter de vent in onderbroek aangaan.. het is achter de vrouw op de foto aangaan...(en niet zeiken over leeftijdsverschil.. op de foto heeft ze 2 grote dingen die meisjes die te jong zijn nog niet hebben)
quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh hihiihhi Sapstengel, mag je m4g ooWk wel in mijn m0Ndje komen h00wr! kiJk w3lZ uit v0oR muH bEuGeltjuH!
Als je niet weet waar het om ging hou dan gewoon je mond.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef RickoKun het volgende:wat doen al die noobs hier een beetje hun postcount omhoogkrikken met nietszeggende posts of plaatjes posten die al gepost zijn
Blijf dan weg ofzo
Ik ben blij dat het geholpen heeft! Bedankt degene die dat heeft aangepast.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het om ging hou dan gewoon je mond.
Er stond echt een mega ranzig oud wijf boven de pagina, we wilden graag een nieuwe pagina zodat we daar niet meer naar hoefden te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |