quote:
Dat het een vent is maakt het juist alleen maar fouter en dus heterquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, internetplayers.
Beetje achter een vrouw aan die achteraf een vent in een onderbroek achter een PC blijkt te zijn. Zie alle fappers in het fobo van Krentenbol.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef Snowcold het volgende:
Doet me er aan denken dat ik helemaal nog geen leuk shirtje met inkijk heb. Wel subtiele inkijk, wat mijn ex vaak wel opviel als ik bukte ofzo maar niet zo van: 'Omg inkijk'. Toch maar eens kopen dan, ben wel trots op mijn meisjes!
Hmm..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef Snowcold het volgende:
Doet me er aan denken dat ik helemaal nog geen leuk shirtje met inkijk heb. Wel subtiele inkijk, wat mijn ex vaak wel opviel als ik bukte ofzo maar niet zo van: 'Omg inkijk'. Toch maar eens kopen dan, ben wel trots op mijn meisjes!
Mag ik dan een suggestie maken als je het shirt hebt??quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef Snowcold het volgende:
Dit was echt mijn favoriete programma toen ik een jaar of 10 was (15 jr geleden)quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Bijna 9 minuten aan heerlijke voorbeelden: hierrrrrrrr
Ik ejaculeer altijd een beetje in m'n broek als ik dat ziequote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef Tacobell het volgende:
Niks mis met inkijk tenzij het gaat om viezige 12 á 13 jarige meisjes die er als hoeren bij lopen.
Ik kots altijd een beetje in m'n mond als ik dat zie.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ejaculeer altijd een beetje in m'n broek als ik dat zie.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh hihiihhi Sapstengel, mag je m4g ooWk wel in mijn m0Ndje komen h00wr! kiJk w3lZ uit v0oR muH bEuGeltjuH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |