Biseksueel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Nee, eigenlijk heeft m'n biseksuele vriendin 'm gemaakt van bovenaf, vonden we leuk.
Vind ze het vast niet erg om er nog een paar te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Nee, eigenlijk heeft m'n biseksuele vriendin 'm gemaakt van bovenaf, vonden we leuk.
Nou, het is al een tijdje terug en we hebben zegmaar ruzie....dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ze het vast niet erg om er nog een paar te maken.
Dan heb je nu een goede manier om het goed te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, het is al een tijdje terug en we hebben zegmaar ruzie....dus
Ow.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zulke foto's kan ik natuurlijk altijd zelf nog maken, alleen dan zie je beide handen niet.
Oh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:45 schreef iFries het volgende:
[..]
Dan heb je nu een goede manier om het goed te maken
Haha met dit antwoord neem ik wel genoegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Zerg schat, vind je dat nu niet lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerig is 't, dat is wat 't is!
Mwah, dat zou ik niet zo hard zeggen afgaand op die foto die jij gepost hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn nog een stukje mooier inderdaad.
Nee, die zijn nep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn nog een stukje mooier inderdaad.
Nou dat dus ...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet zo hard zeggen afgaand op die foto die jij gepost hebt.
Als je hulp nodig hebt....quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zulke foto's kan ik natuurlijk altijd zelf nog maken, alleen dan zie je beide handen niet.
E-playertje.quote:
Op internet welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |