Potentie genoeg geloof ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:41 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Maak je eerste foto eens wat lager.. heb je ook inkijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zeuren.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu blij dan:Twijfel twijfel......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zeuren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Nu blij dan:Hoe hield je de camera vast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zeuren.
Frysk bloed tsjoch op!
Nu blij dan:Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zeuren.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
en als je dr iets over zegt weten ze zeker van niets?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens een gesprek een beetje zo
[ afbeelding ] tijdens het praten je blik afwenden en de meeste denken dan dat je het niet meer ziet als hun ogen naar beneden rollen.
Ik durf er niets van te zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
en als je dr iets over zegt weten ze zeker van niets?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hoerig is 't, dat is wat 't is!
Machtige inkijkquote:
Als jij dat echt bent danquote:
Dank jequote:
Ze de camera natuurlijk ook altijd ergens op gezet kunnen hebben hequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef iFries het volgende:
[..]
En je hebt em in de lucht gegooid?
Owjahquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ze de camera natuurlijk ook altijd ergens op gezet kunnen hebben he
(volgens mij liggend op dr rug, camera op d'r gezicht)
Doe ik niet aan, dan ben ik te herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:40 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Nu nog eentje van jou in de kleren met hoofd erop als bewijs
Zoiets, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef iFries het volgende:
[..]
En je hebt em in de lucht gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |