quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef CherryBom het volgende:Inkijk zorgt voor grappige situaties: arme heren die je (té) strak in je ogen kijken en niet eens meer weten wat je zegt, of wat zij zeggen, omdat ze alleen maar in gedachten *NIET KIJKEN* aan het herhalen zijn.
Alleen niet grappig bij serieuze omstandigheden, maar dan moet je ook gewoon de zusjes bedekken
Masterlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis met inkijk. Je blijft ernaar kijken, das alleen het nadeel
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef Adfundum het volgende:
"Mevrouw, u heeft een baard."
"Maar ik heb helemaal geen baard!"
"Dan is uw decolleté te laag..."
Tijdens een gesprek een beetje zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:27 schreef CherryBom het volgende:Inkijk zorgt voor grappige situaties: arme heren die je (té) strak in je ogen kijken en niet eens meer weten wat je zegt, of wat zij zeggen, omdat ze alleen maar in gedachten *NIET KIJKEN* aan het herhalen zijn.
Alleen niet grappig bij serieuze omstandigheden, maar dan moet je ook gewoon de zusjes bedekken
* iFries checkt FoBo ... Hmm .. geen inkijkquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens een gesprek een beetje zo
[ afbeelding ] tijdens het praten je blik afwenden en de meeste denken dan dat je het niet meer ziet als hun ogen naar beneden rollen.
Kan jij het beter dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol wat post jij een ranzige nephoeren man.
Zo liep een wijf bij mij op school er vandaag bij (wel met een normal broek en een vestje)quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dit nog onder inkijk of is het een stap verder?
Picsquote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Zo liep een wijf bij mij op school er vandaag bij (wel met een normal broek en een vestje)
Je zag ook gewoon iedereen ernaar staren, wát een jetsers heeft dat wijf
[..]
Zo liep een wijf bij mij op school er vandaag bij (wel met een normal broek en een vestje)
[..]
Hey, niet zulke taal over Melissa joahquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol wat post jij een ranzige nephoeren man.
Dat is geen inkijkquote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dit nog onder inkijk of is het een stap verder?
Ok, hyves?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Sieps het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kon vinden van haar, in het echt ziet het er echt![]()
![]()
uit
Hyves, MSN, infoquote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Sieps het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kon vinden van haar, in het echt ziet het er echt![]()
![]()
uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |