Sorry, maar je interpretatie laat te wensen over. Laat ik daarbij ook even opmerken dat jou reactie boekdelen spreekt. Het feit dat dit het enige is wat je uit mijn post meeneemt bevestigd mijn punt alleen maar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik kan duidelijk uit je tekst halen dat je kleine meisjes als lustobjecten ziet. Dit is dus precies waarom de Westerse maatschappij totaal naar de tyfus gaat. En de politie doet natuurlijk weer niks, mijn stem gaat zeker naar Bas van der Vlies.
Slap excuus weer meneer de pedofiel. Ik had ook niet anders verwacht van zo'n zieke geest, als jij maar weer onschuldige meisjes kan uitwonen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef jimt het volgende:
[..]
Sorry, maar je interpretatie laat te wensen over. Laat ik daarbij ook even opmerken dat jou reactie boekdelen spreekt. Het feit dat dit het enige is wat je uit mijn post meeneemt bevestigd mijn punt alleen maar.
Bij ons op de werf hebben we ook zo 1. Er komt bij ons altijd een vrouwelijke CE keurmeester(es) die de boten keurt en ze draagt ook altijd strakke korte truitjes/rokjes/broeken. Vindt ze het ook nog vreemd dat ze wordt nagekeken op een werkvloer met alleen maar mannenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik irritant vind aan inkijk, is dat je blik er echt naartoe word getrokken. Ik kom geregeld in de shop en daar staat altijd zo'n chick met massive inkijk. Dan moet ik echt moeite doen om naar haar gezicht te kijken ipv haar cleavage.
Ik had gehoopt op een normale discussie, maar daar ben je blijkbaar niet toe in staat. Helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slap excuus weer meneer de pedofiel. Ik had ook niet anders verwacht van zo'n zieke geest, als jij maar weer onschuldige meisjes kan uitwonen.
Alsof er een normale discussie te houden valt met zieke psychopaten, ik hoop maar dat je niet in de buurt van een school woont.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef jimt het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een normale discussie, maar daar ben je blijkbaar niet toe in staat. Helaas.
Maar jij wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet iedereen krijg pedoseksuele gevoelens van meisjes in luchtige kledij, smeerbeer
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Snappen jullie TS nou niet wanneer hij zegt 'ik reken op jullie'??!!
Geh Deudquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef GertJanVanNiedelhausen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fap ze![]()
!!11!!!!!!1
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Pablo88 het volgende:
Ik vind dat heelijk![]()
Net als korte rokjes in de trein
IELLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |