Patch +1quote:Op donderdag 24 september 2009 09:29 schreef Patch het volgende:
JCVD-films...![]()
Octopussy
Living Daylights
Mooi, reactie aanvaardquote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
![]()
Mijn reactie is dat er idd een regel moet komen dat als je binnen een uur na de toekenning van het punt geen nieuwe vraag hebt gesteld het punt niet toegekend mag worden. Uiteraard ingaande per 1 oktober om mezelf toch nog een puntje te gunnen
Maar door mij is er nog kans op een dubbele punten topic nu
Wrafquote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Mooi, reactie aanvaard
Nu nog je excuses !
100% zeker dat je 'm hebt gezien...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik die computers zo zie, voor mijn tijd
Denk het ook wle, maar kan het me neit voor de geest halen. Kan ook niet helemala ontcijferen wat er op die reclame banners op de paal staat jammer genoegquote:Op donderdag 24 september 2009 09:56 schreef Patch het volgende:
[..]
100% zeker dat je 'm hebt gezien...
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Niet dat ik er iets van herken ofzo, maar gezien de SC:
Ghostbusters?
verkiezingen in die stadquote:Op donderdag 24 september 2009 09:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Denk het ook wle, maar kan het me neit voor de geest halen. Kan ook niet helemala ontcijferen wat er op die reclame banners op de paal staat jammer genoeg
Daar dacht ik ook al aan, maar leek me te voor de hand liggend. Wat staat er nou op die reclame posters? OSWE en daaronder MO?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Ghostbusters?
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Ghostbusters?
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Doet me denken aan iets als problem child ofzo?
daar heb je dus gelijk inquote:Op donderdag 24 september 2009 10:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar leek me te voor de hand liggend. Wat staat er nou op die reclame posters? OSWE en daaronder MO?
Je zou het bijna denken inderdaad, maar helaas....quote:Op donderdag 24 september 2009 10:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zou bijna denken aan Batman & Robin (das toch waarin Dr. Freeze meespeelt Arnie!!! ) Aan de winterse omstandigheden te zien en aan de politie en de ijssculpturen (althans daar lijkt het op) en het feit dat ze volgens mij ice princess op die band heeft staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |