Je valt op nogal slungelige types?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar in Leon vond ik Jean Reno eigenlijk best sexy...
Ik geloof dat ik nog foto's in m'n fotoboek heb staan, maar of die nou heel flatteus zijn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:01 schreef Sheridana het volgende:
Dat vraag ik me van jullie nou ook altijd af....
Haha! Speel je vaker tegen verklede mensen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb geen fotoboek, maar kwam laatst wel weer een foto van mij tegen:
[afbeelding]
Ik denk, ik maak hem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha! Speel je vaker tegen verklede mensen?
Ik had ook kunnen vragen: "Wat heb je daar in je hand?"quote:
Of: "Ik wist niet dat je een schaakbord was."quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen vragen: "Wat heb je daar in je hand?"
Mag je daar IMDB bij gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XVI
Nee!quote:
Ja ik hier jij ookquote:
Heb in je fotoboek gereageerd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog foto's in m'n fotoboek heb staan, maar of die nou heel flatteus zijn...
Ja inderdaad......quote:
Leuk wel, maar ik weet hem niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef Sheridana het volgende:
heb vraag gepost....hij is niet echt leuk...
Inderdaad. Maar dat mag de pret niet drukken. Beter dan geen vraag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuk wel, maar ik weet hem niet...
Okay....ik zal het onthouden....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Sheridana het volgende:
Dat stukje was ook het enige leuke aan de hele film....
Dat is moeilijk hanteerbaar. Want als ik ineens een telefoontje krijg wat lang duurt ofzo verlies ik ook mijn punt terwijl ik altijd een vraag stel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef Sheridana het volgende:
Zeg, ik hoop dat REFUSED wel een vraag gaat stellen...
Kan er anders geen nieuwe regel komen? Geen antwoord geven op een vraag als je geen vraag stelt daarna? Dat gewoon het punt dan niet telt van het goed gegeven antwoord en er dan gewoon een nieuwe vraag komt? Volgens mij leg ik het weer lekker chaotisch uit....Gelukkig ben ik geen lerares of zo....
Ja....das ook weer zo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hanteerbaar. Want als ik ineens een telefoontje krijg wat lang duurt ofzo verlies ik ook mijn punt terwijl ik altijd een vraag stel.
Ze mogen wel meedoen onder begeleiding van een sponsor. En die krijgt de door de newbie verdiende punten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja....das ook weer zo...
Oke, kunnen we dan geen newbies weren...?![]()
Nee, okay...
zeg, ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Oke, kunnen we dan geen newbies weren...?![]()
Oeh ja, goed ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze mogen wel meedoen onder begeleiding van een sponsor. En die krijgt de door de newbie verdiende punten.![]()
Ach je behoort tot de dark side of FMT of niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oeh ja, goed idee
Hoezo maffia.....
Niet waar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Treinhomo is die van de Wrong Side![]()
Okay Ciao REFUSEDquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef REFUSED het volgende:
ik heb hem opgezocht, ik moet nu echt beginnen aan een aflevering van Tru Calling. van mij mag hij hard doodgaan die eikel
daaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef REFUSED het volgende:
ik heb hem opgezocht, ik moet nu echt beginnen aan een aflevering van Tru Calling. van mij mag hij hard doodgaan die eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |