quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Danger Diabolik?
Ik denk niet dat dat zin heeft. Ik vind het trouwens ook knap vervelend. Het is gewoon wat flauw om te antwoorden, vervolgens weg te gaan en zo het spelletje af te remmen. Snap er het nut niet zo van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het wenselijk om een regel toe te voegen dat er punten ingetrokken worden als er herhaaldelijk geen vraag gesteld wordt na het behalen van het punt?
[...]
Eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zin heeft. Ik vind het trouwens ook knap vervelend. Het is gewoon wat flauw om te antwoorden, vervolgens weg te gaan en zo het spelletje af te remmen. Snap er het nut niet zo van.
Ja, en dit werkt bij mij nog steeds nietquote:
Na wat copy & paste:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef Doff het volgende:
Zullen we maar verder?
[ afbeelding ]
Zijn naam?
Het ligt gewoon aan jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Quicktime. Sommige van die linkjes van jou doen het wel. Grootste deel niet.
Hij deed het eerst bij mij, maar toen zag ik de titel al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zucht, jullie moeten toch eens QuickTime regelen hoor
Het was dus The Matrix, het nummer heet Exit Mr. Hat. Vandaar Mr. Hat. Hahaha
Ik moet het maar eens goed leren doen danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Hij deed het eerst bij mij, maar toen zag ik de titel al.
Al had ik 'm wel geweten. Die muziek is wel herkenbaar zat.
Hermoine Granger is het en Rupert Grintquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:44 schreef California het volgende:
Rupert Granger?
Robbie Coltrane
Emma Thompson
Helena Bonham Carter
Maggie Smith
Geen idee of Gary Oldman, David Thewlis
, Alan Rickman
, Ralph Fiennes
(geen scene met Voldemort blijkbaar) en Michael Gambon
nog meedoen.
|
Forum Opties | |