Jerry Orbach natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Makkelijke, ik ga zo slapen dus:
Wie vertolkte de engelse stem van Lumiere in Beauty and the beast?
(Zeker van je antwoord, vraag maar raak!)
Die stond er al...quote:
hij stond nog open en je hebt em beantwoord. Zal ik je het punt maar toekennen dan? Patch +1quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:44 schreef Patch het volgende:
D'r stond ieder geval nog een vraagje open:
[..]
Jerry Orbach natuurlijk
Giant en Reflections in a golden eye?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry dat ik niet eerder reageerde op de Taylor antwoorden. Doe deze dan maar na die nu actief is. Nog 2 dus. De laatste film van Dean was niet Eden, maar een andere. Het waren er ook maar drie. Er is ook nog een film die in '94 geremaked is met Wynona Ryder en Kirsten Dunst, en een film van een bekende film hond die thuiskomt.
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Giant en Reflections in a golden eye?
Dopekoe + 1quote:
Dan ga ik een half uur lang verder met mijn wall-e vraag, mocht ie niet geraden worden stel ik om 10.00 een nieuwequote:
Ze komen elkaar tegen als Wall-E met Eva door de ruimte zweeft met behulp van een brandblusserquote:
Patch +1quote:Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef Patch het volgende:
The Riddler inderdaad door Jim Carrey, maar toch wel samen met Harvey Dent / Two Face door Tommy Lee Jones...
Ik heb de goede mannennaam en de goede vrouwennaam gelezen, alleen nog niet in de goede combiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |