bestaat de LPF nog? Vindt het wel opvallend dat je na de SP naar de andere kant van het politieke spectrum waait voor de PVV, ben je een beetje ontevreden?quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Urquhart het volgende:
In navolging van Jouw drie minst favoriete partijen nu jouw favorieten top 3.
TS begint:
1. SP
2. PVV
3. LPF
Nu jullie mensen
De enige nog bestaande afdeling is LPF Westlandquote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Deetch het volgende:
bestaat de LPF nog?
LPF bestaat niet meer, maar kon destijds wel degelijk op mijn sympathie rekenen vanwege de persoonlijkheid van Fortuyn en de amusumentswaarde van Herben & Heinsbroek & Co. Het is inderdaad een apart lijstje als je het zo ziet staan. Qua standpunten ben ik het altijd wel redelijk eens geweest met de SP. De PVV kies ik vanwege mijn bewondering voor Wilders om het gehele politieke debat naar zijn hand te zetten, toch daalt mijn waardering wel vanwege de Kopvoddentaks en dat soort doorgedraaide voorstellen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
bestaat de LPF nog? Vindt het wel opvallend dat je na de SP naar de andere kant van het politieke spectrum waait voor de PVV, ben je een beetje ontevreden?
Oh ja, mijn lijstje:
D66
VVD
PVV (puur vanwege de amusementswaarde)
Rita geyl?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
D66 (omdat dat gewoon goed is)
PVV (vermaak)
Ritaaaaaaaah TON (omdat ze zo verschrikkelijk geil is)
haar vriend is (sport)jagerquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:00 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Rita geyl?
Doe mij dan maar Thiemen, die wil ik wel likken.![]()
Zij is echt geyl.
![]()
Heeft ze al een vriend? Ik ben niet echt helemaal vegetarisch, maar ik wil het wel worden voor haar.
Als Marianne ook online is: ik vind je lief.quote:
In Eindhoven zitten ze ook nog in de raadquote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
De enige nog bestaande afdeling is LPF Westland
quote:Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de economie, maar dat moet niet te ver gaan. Mensen hebben wat dat betreft ook een eigen verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk ben je niet ontevreden over de Nederlandse situatie, maar vind je dat de marktwerking hier en daar is doorgeschoten. Maatschappelijke veranderingen vind je daarnaast bijna altijd verbeteringen. Je hecht niet aan veel nationale tradities, en vindt dat ieder mens zo veel mogelijk individuele vrijheden moet hebben. Euthanasie, abortus, drugs, het zijn keuzes die iedereen voor zichzelf moet kunnen maken. Materiële welvaart houdt je verder niet zo bezig. Je hebt er geen problemen mee, een groot deel van je inkomsten op te geven voor immateriële zaken als een beter milieu en/of kunst. Je investeert graag tijd in mensen. Tot slot zie jij met al die verschillende religies maar één oplossing: religie mag geen enkele invloed hebben op de politiek. Je vindt dat geloof bij uitstek een privézaak is.
Op welke manier moeten welke maatregelen van de PVV moeten voor iedereen dienen te gelden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef Gia het volgende:
1. Ton (maar dan moet ze wel met een gedegen plan de campagne komen)
2. PVV (maar te nemen maatregelen dienen uiteraard voor iedereen te gelden)
3. CDA (maar dan graag wat daadkrachtiger optreden)
Dus, op wie ik over anderhalf jaar ga stemmen hangt van veel dingen af. CDA heeft nog tijd om een en ander goed te maken door eens wat beslissingen te nemen. Zo niet, dan wordt het 1 of 2.
De meeste maatregelen van ze zijn vooral tegen moslims gericht. Zie de hoofddoekjesbelasting.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Op welke manier moeten welke maatregelen van de PVV moeten voor iedereen dienen te gelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |