Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Zapper het volgende:
De Hongaar mag ook wel weer eens beter gaan spelen trouwens!
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef Frey het volgende:
Jammer dat PSV in de 2e helft niet meer scoorde.
ja inderdaad, maar blijft jammerquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.
Ja, maar nu was er wel meer intentie om te scoren dan normaal en dat vond ik wel een pluspuntquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.
Toch heeft hij mijn vertrouwen volledig teruggewonnen en dat had ik niet meer verwacht na vorig seizoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoor
Wat zongen ze dan?quote:Op zondag 27 september 2009 09:23 schreef Lemming22 het volgende:
Oervervelende slaapverwekkende tweede helft. Ik snap dat er krachten gespaard worden voor donderdag, maar druk dan in ieder geval nog een halve helft door om er nog één of twee bij te scoren.....
Alleen het liedje op oost was wel leuk om te zien, vooral na het laatste fluitsignaal
In plaats van 1-0, en de tegenstander kansen genoeg geven 1-1 te maken na de 80e minuutquote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
We liggen op titel koersfijn dat er nu in dit soort wedstrijden gewoon 3 keer gescoord wordt
quote:
Maza is zeker niet onmisbaar of zeker van een basisplaats. Maar Rutten is goed bezigquote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Toch opmerkelijk: Pieters, Maza, Koevermans en Lazovic zijn onmisbaar in het elftal. Wie dat een aantal maanden terug had gezegd...
Hulde aan Rutten derhalve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |