Ik vind dit misschien nog wel de mooistequote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ook hier: Rust zacht lieve Manu. Dat er in de hemel - of waar je ook bent - maar veel glorieuze doelpunten mogen vallen.
Yup, daar ken ik hem van.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Doc het volgende:
RIP Manu82.
Als ik het me goed herinner had hij ook een Manchester City icoontje ooit, of vergis ik me nu?
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Voor de beker:
Roda - PSV
Ik zie ons nog wel verliezen daar.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Laat PSV kampioen worden voor Manu!
Rust in Vrede Manu!
Ik moet het nog zien gebeuren, ik denk eigenlijk dat zijn rol komend seizoen geheel uitgespeeld is.quote:
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goedquote:Opstelling PSV: Isaksson, Maza, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Simons, Toivonen, Wuytens, Marcellis en Jonathan.
Hij is dan ook een leerling van de grootste held ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |