Nebraska is goed + 1 GGquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Nebraska
stiekem wil ik ze op de nieuwe paginaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Welke Amerikaanse staat wordt omringd door de volgende staten:
- South Dakota
- Wyoming
- Colorado
- Kansas
- Missouri
- Iowa
Oh, het was maar een gok dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
stiekem wil ik ze op de nieuwe pagina
Dat gokt makkelijker
ook niet de vlaggen ervan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, Amerikaanse staten zijn niet mijn sterkste punt
quote:Ik heb in 1991 een brief geschreven aan Michael Piotrovsky, de directeur van de Hermitage, dat wij geïnteresseerd waren in een tentoonstelling over het Goud der(machtig ruitersvolk dat tweeduizend jaar geleden het gebied ten noorden van de Zwarte Zee bewoonde). Hij schreef me terug dat ik welkom was. Ik heb hem toen in Sint Petersburg bezocht, wat het begin was van een nu al dertien jaar intense samenwerking en goede vriendschap.Ik ben nu al zo’n 33 keer in Petersburg geweest. Het Goud der
n werd in Amsterdam een groot succes.
Het is al lang gleden:quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Kan je misschien een indicatie van tijd geven ?
Zijn het nu de Scythen ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is al lang gleden:
De Slaven werden waarschijnlijk verdreven uit de zuidelijke steppen door de nomadische Scythen, die op hun beurt weer verdreven waren uit Centraal-Azië en steeds verder westwaarts trokken tussen 800 en 600 v.Chr.
Hun naam begint met een S
Toch nogquote:
Ze zijn wel redelijk bekend hoor .. Al moet je wel ooit is een filosofieboek open hebben geslagen om het te weten. De eerste is een Schot, de tweede een Oostenrijk/Britse en de derde een NL'er ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef Spees_Eend het volgende:
pffffffffffffffffffff wat een vraag
Moet ervandoor .. Zal iemand anders een nieuwe vraag kunnen stellen ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Ze zijn wel redelijk bekend hoor .. Al moet je wel ooit is een filosofieboek open hebben geslagen om het te weten. De eerste is een Schot, de tweede een Oostenrijk/Britse en de derde een NL'er ..
Ik denk dat Thomaster hem heeft.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Tanjaa het volgende:
Wss is die van andy goed, tombolafan is al een kwartiertje offline.
Ik zou het niet weten wat hotel babylon betreft, maar voor lost:quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomaster hem heeft.....
Diogenes van Babylon denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten wat hotel babylon betreft, maar voor lost:
John Locke
Danielle Rouseau
Ms. Hawking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |