Zijn het nu de Scythen ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is al lang gleden:
De Slaven werden waarschijnlijk verdreven uit de zuidelijke steppen door de nomadische Scythen, die op hun beurt weer verdreven waren uit Centraal-Azië en steeds verder westwaarts trokken tussen 800 en 600 v.Chr.
Hun naam begint met een S
Toch nogquote:
Ze zijn wel redelijk bekend hoor .. Al moet je wel ooit is een filosofieboek open hebben geslagen om het te weten. De eerste is een Schot, de tweede een Oostenrijk/Britse en de derde een NL'er ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef Spees_Eend het volgende:
pffffffffffffffffffff wat een vraag
Moet ervandoor .. Zal iemand anders een nieuwe vraag kunnen stellen ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Ze zijn wel redelijk bekend hoor .. Al moet je wel ooit is een filosofieboek open hebben geslagen om het te weten. De eerste is een Schot, de tweede een Oostenrijk/Britse en de derde een NL'er ..
Ik denk dat Thomaster hem heeft.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Tanjaa het volgende:
Wss is die van andy goed, tombolafan is al een kwartiertje offline.
Ik zou het niet weten wat hotel babylon betreft, maar voor lost:quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomaster hem heeft.....
Diogenes van Babylon denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten wat hotel babylon betreft, maar voor lost:
John Locke
Danielle Rouseau
Ms. Hawking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |