Zoals vaker gezegd is, de RTM is uit. De versie die in de winkel ligt komt pas 22 oktober. Daar is het naar aftellen geblazen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef desiredbard het volgende:
Hoezo aftellen
Win 7 enterprise is al uit sinds Augustus
Loopt als een trein.
Wel af en toe nog last van traag laden van de explorer
(Groene balk probleem)
nopequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals vaker gezegd is, de RTM is uit. De versie die in de winkel ligt komt pas 22 oktober. Daar is het naar aftellen geblazen.
Je bedoelt IE?
* Ezechielk gebruikt FF, heeft daar dus geen last van
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Woa! doorzichtige taakbalk.. Is dat alles wat 7 meer heeft tov. XP-pro?
in dat geval kan je ook de re-arm optie gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:37 schreef editoor het volgende:
[..]
Wist je dat een mp3tje uploaden strafbaar is? Dat te hard rijden strafbaar is?![]()
En wie zegt dat ik 7 niet ga aanschaffen?
Jep, dat is alles. Blijf jij dus maar mooi XP draaien tot 2040.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Woa! doorzichtige taakbalk.. Is dat alles wat 7 meer heeft tov. XP-pro?
can't waitquote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
Via school enzo kan je het al krijgen.
Consumer release is 22 Oktober.
Ik moet zeggen dat ik daar nog geen enkele keer last van heb gehad. Ik ken het wel vanuit Vista, hier ben ik het nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nope
explorer
je opent de netwerkomgeving of je root folder en het geopebnde vernster populeert niet en heeft alleen een hele trage timerbalk in de adresbar
Een redelijk goed gedocumenteerd verschijnsel met de prereleases
Er zijn geen drivers voor verschillende versies, alles is universeel. Er wordt alleen onderscheid gemaakt tussen x86 en x64.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Vengswiejj het volgende:
Voor de mensen die Problemen hebben met Drivers in Windows 7. Bij 90% van alle Drivers kan je de Drivers van Vista gebruiken alleen met je wel de zelfde Soort pakken dus:
Windows Vista Enterprise 64B Drivers = Windows 7 Enterprise 64B Drivers
Windows Vista Home Premium 32B Drivers = Windows 7 Home Premium 32B Drivers
etc etc..
8GB in een htpc? Heb jij een holodeck of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef mschol het volgende:
ik ga straks "even" de home premium x64 op m'n desktopserver (== htpc) gooien en kijken hoe dat draait..
alleen nog wat extra ram bijkopen zodat er 8GB in de htpc zit...
hij is naast htpc ook server (virtueel windows 2003) dus dan is extra ram altijd handig, daarnaast snoept m'n onboard videokaart ook geheugen weg...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
8GB in een htpc? Heb jij een holodeck of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |