Ja, bij SURFspot krijg je korting, maar is het niet gratis geloof ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Hm ik denk dat Universiteit Leiden dat niet heeft want ze hebben surfspot, wat korting geeft en waar je het nog niet kan krijgen.
Downloaden op zich is het probleem meestal niet, een legale key wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Downloaden via andere wegen is ook een optie
Dat is ook een optie maar het zuigt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Downloaden via andere wegen is ook een optie
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook een optie maar het zuigt.
Op MSNDAA zie ik dat delen van de Leidse Universiteit wel de key hebben, geen idee of het voor heel de universiteit geldt dan. FF checken.
Gewoon een tooltje gebruiken. Je hebt helemaal geen key nodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, bij SURFspot krijg je korting, maar is het niet gratis geloof ik.
[..]
Downloaden op zich is het probleem meestal niet, een legale key wel.
Wist je dat software fraude gewoon strafbaar is in Nederland?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:32 schreef editoor het volgende:
[..]
Gewoon een tooltje gebruiken. Je hebt helemaal geen key nodig
Wist je dat een mp3tje uploaden strafbaar is? Dat te hard rijden strafbaar is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wist je dat software fraude gewoon strafbaar is in Nederland?
Ik heb niks geen drivers te hoeven installeren. Doet ie allemaal zelf.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Binnenkort ook maar eens aan dit project beginnen
Is Windows 7 wel goed compatible met drivers voor bestaande hardware, etc? Zit 't er al ingebakken of zit er zo'n modus op om 't eventueel geïnstalleerd te krijgen?
Vista meteen naar de prullenmand als je eenmaal W7 gebruikt, hmm ik ben benieuwd
Volgens mij moest je de keys altijd zelf aanvragen bij MA3D? Ik heb het 2 dagen geleden gedaan, maar nog geen antwoord gehad terwijl ze meestel wel snel zijn met antwoorden daarzo...quote:Op dinsdag 22 september 2009 04:16 schreef Henno het volgende:
Ik heb wel W7 Enterprise via MSDNAA (TU Delft), maar nooit een key gekregen... Het is (naar mijn weten volkomen legaal) wel 3 keer te rekken met dat re-arm gebeuren, maar het houdt een keertje op.
Misschien die gasten van MA3D/Signpost eens mailen....
Het OS zelf bevalt me prima. Deze machine gebruik ik eigenlijk alleen voor het spelen van de game EVE-Online, en de performance in W7 is geweldig (MSI 8800 GTS 512MB videoplank).
Het geheel draait verder gewoon erg soepel. Ondanks mijn liefde voor het UNIX/Linux/Apple gebeuren heeft MS hiermee een prima OS afgeleverd vind ik. Ik merk eigenlijk geen verschil met XP qua performance, terwijl Vista toch wel erg lang deed over bepaalde zaken zoals Windows updates e.d.
hoe werkt dat dan, want hier op de unie hebben we wel programma servers waar je bijvoorbeeld Acad of PS vandaan kunt halen maar geen windows of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
Trouwens als ik hem via de uni haal gewoon he Zargon, dan hoef ik toch helemaal niks te betalen (en ook niet die 20 euro voor die gratis update Home Premium..)
En dan heb je ook meteen Pro of Ultimate toch?
Of heeft zo een school download toch nadelen?
TU Delft? Dan gewoon aanmelden met je TU Delft email adres op www.ma3d.comquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan, want hier op de unie hebben we wel programma servers waar je bijvoorbeeld Acad of PS vandaan kunt halen maar geen windows of iets dergelijks.
edit:
Ik zie nu dat we een msdnaa licence hebben (zelfs mijn eigen bouwkunde faculteit)
echter wanneer ik software centre doe krijg ik een foutmelding dat de site niet gevonden kan worden.
Zou ik perse op de TU moeten zijn om het te laten werken want via vpn werkt het blijkbaar niet.
TU eindhoven, ik zal het morgen eens navragenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
TU Delft? Dan gewoon aanmelden met je TU Delft email adres op www.ma3d.com
Voor andere TUs weet ik het niet..
Zoals vaker gezegd is, de RTM is uit. De versie die in de winkel ligt komt pas 22 oktober. Daar is het naar aftellen geblazen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef desiredbard het volgende:
Hoezo aftellen
Win 7 enterprise is al uit sinds Augustus
Loopt als een trein.
Wel af en toe nog last van traag laden van de explorer
(Groene balk probleem)
nopequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals vaker gezegd is, de RTM is uit. De versie die in de winkel ligt komt pas 22 oktober. Daar is het naar aftellen geblazen.
Je bedoelt IE?
* Ezechielk gebruikt FF, heeft daar dus geen last van
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Woa! doorzichtige taakbalk.. Is dat alles wat 7 meer heeft tov. XP-pro?
in dat geval kan je ook de re-arm optie gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:37 schreef editoor het volgende:
[..]
Wist je dat een mp3tje uploaden strafbaar is? Dat te hard rijden strafbaar is?![]()
En wie zegt dat ik 7 niet ga aanschaffen?
Jep, dat is alles. Blijf jij dus maar mooi XP draaien tot 2040.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Woa! doorzichtige taakbalk.. Is dat alles wat 7 meer heeft tov. XP-pro?
can't waitquote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
Via school enzo kan je het al krijgen.
Consumer release is 22 Oktober.
Ik moet zeggen dat ik daar nog geen enkele keer last van heb gehad. Ik ken het wel vanuit Vista, hier ben ik het nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nope
explorer
je opent de netwerkomgeving of je root folder en het geopebnde vernster populeert niet en heeft alleen een hele trage timerbalk in de adresbar
Een redelijk goed gedocumenteerd verschijnsel met de prereleases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |