Martijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:
Wie gaat er nou in een druk restaurant met zijn dochter over zijn huwelijksproblemen praten

Kansloos idd, en Maxime is natuurlijk net weer op het goede momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef kissaa het volgende:
Wie gaat er nou in een druk restaurant met zijn dochter over zijn huwelijksproblemen praten

quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Irene en Martijn uit elkaar, de kust vrij voor niksdoener Barbaara, die kan weer lekker teren op een huiarts. Smerige parasiet dat ze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef kissaa het volgende:
[..]WTF, geen enkel paar is heilig. Dat vind ik nou zo jammer, ALLES MOET ALTIJD KAPOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vond ze wel een leuk stel samen. Modern en toch met redelijk fatsoenlijke normen en waarden (en ook weer geen heiligen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............

Ach, van Sjors krijg ik ondertussen ook een lamme vinger. Ze moet eens een keer met beide benen op de grond komen en niet de heilige maagd Maria uithangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:54 schreef Frey het volgende:
En Sjors gaat er alles aan doen om de vriendschap met Ronja te herstellen... Wanneer maken ze haar nou eens wat harder? Ze moet niets meer met die snol te maken willen hebben.

Ze noemt Ronja haar beste vriendin, maar ik snap niet waarom dat is. Echte vrienden gunnen elkaar toch iets? Charlie is zo slecht geworden, vroeger vond ik haar wel leuk en grappig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:54 schreef Frey het volgende:
En Sjors gaat er alles aan doen om de vriendschap met Ronja te herstellen... Wanneer maken ze haar nou eens wat harder? Ze moet niets meer met die snol te maken willen hebben.

Charly is een muts geworden, Ronja is ook vaag, maar ik moet zeggen dat ik mijn beste vriendin veel gun, maar echt niet mijn ex.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:25 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ze noemt Ronja haar beste vriendin, maar ik snap niet waarom dat is. Echte vrienden gunnen elkaar toch iets? Charlie is zo slecht geworden, vroeger vond ik haar wel leuk en grappig.
Na Aukje is het snel bergafwaarts gegaan en is Charlie vooral irritant en dom geworden.
Bovendien hypocriet door wel af te keuren (en te zeuren) wat Sjors doet, maar ondertussen wel blij te zijn als mams een getrouwde man inpakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |