Dan moet je naar gtstcourant of gtst.nl gaan daar prijzen de serie nog steeds de hemel in.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat commentaar juist super irritant. Het is namelijk altijd slecht en tegelijkertijd vermakelijk, er is helemaal geen verschil met vroeger. Het is 'n soort klaagmodus waar dan vanzelf alles in wordt gegooid wat langs komt, en er bekruipt me dan toch steeds het gevoel 'kijk dan niet'.
Owja, daar geef ik je grif gelijk in, maar dat is ook typisch Nederlandsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef bloodymary het volgende:
Alleen wie doet er iets met het commentaar? Ik bedoel alleen te zeggen dat iedereen toch maar blijft kijken, gewoon omdat je dat (in mijn geval) al 20 jaar doet. Een ander programma had ik allang links laten liggen.
Is mijn manquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:08 schreef bloodymary het volgende:Die liftmonteur met die schoensmeer op zijn gezicht!
Grappig, ik moest ook aan Herman denken. Vooral die witte haren ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man heeft Herman Hogendoorn trekjes die met Jack die rare deal wil afsluiten.
Volgens mij werkt die man btw ook helemaal niet voor Ludo.
Wat is dit een nieuwe badguy
Ja en die blik in de camera van die man.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Grappig, ik moest ook aan Herman denken. Vooral die witte haren ook.
Pech voor jou dan, ik blijf het geven zolang het slecht is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat commentaar juist super irritant.
Daarover verschillen we zeer sterk van mening, vroeger was het voor mij goed en tegelijkertijd vermakelijk, nu is het slecht en niet vermakelijk.quote:Het is namelijk altijd slecht en tegelijkertijd vermakelijk, er is helemaal geen verschil met vroeger.
Meestal kijk ik inderdaad niet, maar als het hier een keer op de achtergrond aanstaat, heb ik de behoefte te ventileren wat mij er allemaal niet aan bevalt en ik heb daar volgens het regelement van dit forum daar eveneens alle rechten toe.quote:Het is 'n soort klaagmodus waar dan vanzelf alles in wordt gegooid wat langs komt, en er bekruipt me dan toch steeds het gevoel 'kijk dan niet'.
Echtquote:
Nee dus, als je zin hebt zoek maar topics van enkele jaren geleden, ik ben er al vrij lang bij en ik was ooit echt zeer hoopvol en positief............quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Owja, daar geef ik je grif gelijk in, maar dat is ook typisch Nederlands
Lekker klagen, toch blijven kijken, toch je baas gehoorzamen, toch bij je partner blijven...
En als er iets leuks gebeurt, posten we het toch nog steeds.
............met de ijdele hoop dat het beter zou worden inderdaad, maar dat werd het nietquote:Als je pakweg kijkt naar een topic over Benelux Next Top Model, daar is 99% vileine kritiek. Ik kijk GTST uit gewoonte, ook in de (ijdele?) hoop dat het toch beter wordt..
Volgens mij is hier redelijk wat van waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan moet je naar gtstcourant of gtst.nl gaan daar prijzen de serie nog steeds de hemel in.
Met alle gevolgen van dien. Juist om dat die sites bestaan denken de schrijvers dat het wel mee valt.
En dat forums zo als wij bij FOK! maar wat zitten te zeuren.
Ik pleit al van af het begin voor een boycot van gtst courant ook omdat ik weet welke homo er achter zit.
Frey en Van Bartolhoven zullen Original denk ik ook nog wel kennen. En mede door zijn gelobby voor een homofiele Lucas waar hij al in 2005 al mee begon zitten we daar nu mee opgescheept.
Beste kerel, kijk hier eens even naar, een hele duistere verhaallijn, met een serieuze ondertoon. Niet alle acteurs waren even ervaren (maar nu ook niet), decors waren misschien eenvoudiger (er waren er wel meer, wat al realistischer is) en het was niet allemaal zou flauw als in "Married with Children".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Taurus het volgende:
er is helemaal geen verschil met vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mij overduidelijk dat de GTST.nl en GTST Courant discussies slechts bestaan uit een zeer beperkte groep mensen die met regelmaat, zoniet dagelijks terugkeren. Dat zou voor de producent ook zo moeten zijn. Laten we duidelijk stellen dat een algemeen publiek inhoudelijk niks van de serie moet hebben zoals deze nu is. Een serie dat ooit wel degelijk een goed iets was naar mijn opinie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan moet je naar gtstcourant of gtst.nl gaan daar prijzen de serie nog steeds de hemel in.
Met alle gevolgen van dien. Juist om dat die sites bestaan denken de schrijvers dat het wel mee valt.
En dat forums zo als wij bij FOK! maar wat zitten te zeuren.
Ik pleit al van af het begin voor een boycot van gtst courant ook omdat ik weet welke homo er achter zit.
Frey en Van Bartolhoven zullen Original denk ik ook nog wel kennen. En mede door zijn gelobby voor een homofiele Lucas waar hij al in 2005 al mee begon zitten we daar nu mee opgescheept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja serieus....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
EchtMaar ik moest op zich niet om hem lachen (heb niet echt op hem gelet), maar omdat hij van die schoensmeer op zijn gezicht moest doen. Vond hij dat zelf niet erg komisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |