abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:41:41 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73461045
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat commentaar juist super irritant. Het is namelijk altijd slecht en tegelijkertijd vermakelijk, er is helemaal geen verschil met vroeger. Het is 'n soort klaagmodus waar dan vanzelf alles in wordt gegooid wat langs komt, en er bekruipt me dan toch steeds het gevoel 'kijk dan niet'.
Dan moet je naar gtstcourant of gtst.nl gaan daar prijzen de serie nog steeds de hemel in.
Met alle gevolgen van dien. Juist om dat die sites bestaan denken de schrijvers dat het wel mee valt.
En dat forums zo als wij bij FOK! maar wat zitten te zeuren.

Ik pleit al van af het begin voor een boycot van gtst courant ook omdat ik weet welke homo er achter zit.
Frey en Van Bartolhoven zullen Original denk ik ook nog wel kennen. En mede door zijn gelobby voor een homofiele Lucas waar hij al in 2005 al mee begon zitten we daar nu mee opgescheept.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:41:44 #277
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_73462602
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef bloodymary het volgende:

Alleen wie doet er iets met het commentaar? Ik bedoel alleen te zeggen dat iedereen toch maar blijft kijken, gewoon omdat je dat (in mijn geval) al 20 jaar doet. Een ander programma had ik allang links laten liggen.
Owja, daar geef ik je grif gelijk in, maar dat is ook typisch Nederlands
Lekker klagen, toch blijven kijken, toch je baas gehoorzamen, toch bij je partner blijven...

En als er iets leuks gebeurt, posten we het toch nog steeds. Als je pakweg kijkt naar een topic over Benelux Next Top Model, daar is 99% vileine kritiek. Ik kijk GTST uit gewoonte, ook in de (ijdele?) hoop dat het toch beter wordt..
pi_73467247
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:08 schreef bloodymary het volgende:
Die liftmonteur met die schoensmeer op zijn gezicht!
Is mijn man
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:15:07 #279
268260 Dr.Mikey
pi_73467518
Haha Rikki
R.I.P DTS.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:27:47 #280
268260 Dr.Mikey
pi_73468033
Die man heeft Herman Hogendoorn trekjes die met Jack die rare deal wil afsluiten.
Volgens mij werkt die man btw ook helemaal niet voor Ludo.

Wat is dit een nieuwe badguy
R.I.P DTS.
pi_73468210
die kop van Charlie net
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:38:05 #282
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_73468417
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man heeft Herman Hogendoorn trekjes die met Jack die rare deal wil afsluiten.
Volgens mij werkt die man btw ook helemaal niet voor Ludo.

Wat is dit een nieuwe badguy
Grappig, ik moest ook aan Herman denken. Vooral die witte haren ook.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_73469918
Wat een badguy!

En dat Janine ook nog gewoon in alles meegaat wat Lucas zegt of doet...
absurd!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:21:37 #284
268260 Dr.Mikey
pi_73470000
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef Frey het volgende:

[..]

Grappig, ik moest ook aan Herman denken. Vooral die witte haren ook.
Ja en die blik in de camera van die man.
Hij was heel streng hij kwam echt een beetje dreigend over op de kijker.
En hoe hij ook sprak over zijn bedrijf . Iemand met veel macht die geld wil witwassen .
Een beetje vreemd niet ?

Hier kunnen ze wat mee.
Ik als amateur kan hier een heel personage aan ophangen aan dit kleine gegeven.
En de schrijvers gebruiken deze acteur/mini rol waarschijnlijk alleen voor deze scence om een verhaal tussen Ludo en Jack te krijgen.

Erg jammer dan.
R.I.P DTS.
pi_73473471
quote:
Ik vind dat commentaar juist super irritant.
Pech voor jou dan, ik blijf het geven zolang het slecht is.
quote:
Het is namelijk altijd slecht en tegelijkertijd vermakelijk, er is helemaal geen verschil met vroeger.
Daarover verschillen we zeer sterk van mening, vroeger was het voor mij goed en tegelijkertijd vermakelijk, nu is het slecht en niet vermakelijk.
quote:
Het is 'n soort klaagmodus waar dan vanzelf alles in wordt gegooid wat langs komt, en er bekruipt me dan toch steeds het gevoel 'kijk dan niet'.
Meestal kijk ik inderdaad niet, maar als het hier een keer op de achtergrond aanstaat, heb ik de behoefte te ventileren wat mij er allemaal niet aan bevalt en ik heb daar volgens het regelement van dit forum daar eveneens alle rechten toe.
Een heer met stijl
pi_73473526
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Is mijn man
Echt Maar ik moest op zich niet om hem lachen (heb niet echt op hem gelet), maar omdat hij van die schoensmeer op zijn gezicht moest doen. Vond hij dat zelf niet erg komisch?
pi_73473544
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:41 schreef Perico het volgende:

[..]

Owja, daar geef ik je grif gelijk in, maar dat is ook typisch Nederlands
Lekker klagen, toch blijven kijken, toch je baas gehoorzamen, toch bij je partner blijven...

En als er iets leuks gebeurt, posten we het toch nog steeds.
Nee dus, als je zin hebt zoek maar topics van enkele jaren geleden, ik ben er al vrij lang bij en ik was ooit echt zeer hoopvol en positief............
quote:
Als je pakweg kijkt naar een topic over Benelux Next Top Model, daar is 99% vileine kritiek. Ik kijk GTST uit gewoonte, ook in de (ijdele?) hoop dat het toch beter wordt..
............met de ijdele hoop dat het beter zou worden inderdaad, maar dat werd het niet
Een heer met stijl
pi_73473620
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan moet je naar gtstcourant of gtst.nl gaan daar prijzen de serie nog steeds de hemel in.
Met alle gevolgen van dien. Juist om dat die sites bestaan denken de schrijvers dat het wel mee valt.

Ik pleit al van af het begin voor een boycot van gtst courant ook omdat ik weet welke homo er achter zit.
Frey en Van Bartolhoven zullen Original denk ik ook nog wel kennen. En mede door zijn gelobby voor een homofiele Lucas waar hij al in 2005 al mee begon zitten we daar nu mee opgescheept.
Volgens mij is hier redelijk wat van waar.
Een heer met stijl
pi_73473889
quote:
er is helemaal geen verschil met vroeger.
Beste kerel, kijk hier eens even naar, een hele duistere verhaallijn, met een serieuze ondertoon. Niet alle acteurs waren even ervaren (maar nu ook niet), decors waren misschien eenvoudiger (er waren er wel meer, wat al realistischer is) en het was niet allemaal zou flauw als in "Married with Children".

En jij vind dat er geen verschil is met vroeger? Dit was het gtst waar je op het puntje van je stoel voor ging zitten (niet alleen kinderen overigens).

Een heer met stijl
pi_73474098
Ik ben gestopt met kijken. Dat wil zeggen dat ik geen GTST kijk zolang het me niet aanspreekt. Wel lees ik de vooruitzichten en besluit een aflevering te kijken wanneer dan ook het redelijk klinkt. Of als er achteraf iets bijzonders is geweest hoor ik dat, en kijk ik het terug. Ik heb een interesse in de van Houten/Sanders verhaallijn en de rest interesseert me eigenlijk gewoon niet. Omdat dergelijke verhaallijnen naar mijn mening feitelijk nergens over gaan en/of gewoon slecht worden uitgewerkt. Deze ene verhaallijn volg ik echter al jaren.

GTST haar publiek bestaat tegenwoordig voor een overgroot deel uit gewoontekijkers op het slot van 8 uur 's avonds RTL 4. De producent weet dit en maakt hier duidelijk misbruik van. Enige tijd geleden was er een of andere special waar, ik heb het even opgezocht: inhoudelijk producent Kennard Bos deze groep belichtte als het niet erg vindend wanneer het even wat minder is. Hij moet echter weten dat het natuurlijk een keer afgelopen is. Er zijn nu teveel mensen die twijfelen, mensen die al tijden roepen te stoppen, maar vooralsnog gewoon kijken. Gaat dit zo door is het onomkomelijk dat deze mensen op een gegeven moment de daad bij het woord gaan voegen, zoals in inmiddels flink wat gevallen al gebeurt. Als dit verder gaat, en men massaal afhaakt is het snel gedaan met de serie naar mijn mening. Mensen om mij heen die GTST kijken behoren zo goed als allemaal tot deze categorie. Ze kijken uit gewoonte maar vinden het eigenlijk niet leuk.

Even over de recentelijke ontwikkelingen: ik vond Jack en zijn tegenspeler het leuk doen vanavond. De juiste stap zou nu zijn om zo iemand de serie in te schrijven. Een hogere kracht met machtsbelang. Vrij duidelijk is mij echter dat de woorden van Jack gewoon waar zijn. Deze man werkt voor Ludo. Dat is ook prima, maar in welke vorm dan ook: een nieuwe slechterik op niveau is gewoon domweg nodig naar mijn mening.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73474103
Hehe, Rikki .
pi_73474350
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het is mij overduidelijk dat de GTST.nl en GTST Courant discussies slechts bestaan uit een zeer beperkte groep mensen die met regelmaat, zoniet dagelijks terugkeren. Dat zou voor de producent ook zo moeten zijn. Laten we duidelijk stellen dat een algemeen publiek inhoudelijk niks van de serie moet hebben zoals deze nu is. Een serie dat ooit wel degelijk een goed iets was naar mijn opinie.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:26:12 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:49:57 #294
268260 Dr.Mikey
pi_73474981
Heerlijk frey.
Mooi meisje die Annette .
Die mr.bean achtige slechterik die echt psyco is.
Toen hoefde nog niet alle acteurs knap te zijn en ging het echt om wat ze konden .
En dan het einde hoe Annette wordt gevolgd door die freak.
Geweldig om te zien.

En dan gewoon het detail dat we toen hoertjes en een hoerenmadam in gtst hadden.
En dat nog geweldig vonden ook. Dat was zomaar normaal omdat het verhaal het geloofwaardig bracht.

Anders dan nu waar ze nieuwe dingen zo als nu de gayscene zo in het diepen gooien.
Zonder enige inleiding nee alles moet snel snel snel. En daar krijg je dan zeurverhaaltjes van zo als nu met Janine en Lucas om het dan maar toch maar op een andere manier te verdiepen.

En tegelijk krijgen we homo parties en andere bullshit voorgeschoteld.
Breng dat rustig bouw daar een sterk verhaal omheen.
Niet dat in het begin het vluchtige en later het lange gezeur er omheen.

Wanneer krijgen we trouwens te horen dat Martijn Huygens de zoon is van overleden gtst politucs Rolf Huygens ? Tevens de vader van Peter Kelder.
Rolf
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rolf.xml

Daar kunnen ze echt wel wat mee.
Ik bedoel die man was nog al van het vreemdgaan
Waarom gaat een Maxime niet eens lekker in zijn verleden snuffelen?
En komt dan achter deze waarheid ? Martijn weet zeker ook niet dat hij een broer heeft.
Omdat hij rond die tijd aan het rondreizen was in Afrika met artsen zonder grenzen.
En dan krijgen we daar opeens een gastrol van Antonie Kamerling als Peter.
Die is nu ook zo ongeveer op de leeftijd dat het kan. En wat krijgen we dan.
Martijn die samen met Peter. Zijn eerste boeiende verhaallijn krijgt waarna Peter weer vertrekt.

Die Martijn is arts he daar kan je overal mee heen en een goed uitgewerkte medische verhaallijn is natuurlijk altijd welkom.

Geweldig

[ Bericht 22% gewijzigd door Dr.Mikey op 08-10-2009 00:16:47 ]
R.I.P DTS.
pi_73475354
over de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_73477756
Ik vond vooral Ludo en Martine samen geweldig...

Zowieso Martine.. dat vind ik wel een gemis in gtst hoor!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:22:41 #297
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73482753
Ik wil meer aktie tussen Ludo en Maxime. Ludo moet haar flink te grazen nemen. Ik heb nu al genoeg van dat mens.
(Ze speelt het wel goed hoor, daar niet van, maar ik haat intrigantes )
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73486059
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Echt Maar ik moest op zich niet om hem lachen (heb niet echt op hem gelet), maar omdat hij van die schoensmeer op zijn gezicht moest doen. Vond hij dat zelf niet erg komisch?
Ja serieus....
Er was ook niet veel om op te letten hoor, Behalve die zwarte vegen (en dat ie een overhemd aanhad onder die werkbroek!!!) Hij vond het zelf ook nergens op slaan maar hij moest "uit de machinekamer"komen en zogenaamd daar hebben gezocht naar het probleem.Blijkbaar word je daar vies van...Hij was er niet blij mee (was smerig spul joh, kreeg ie bijna niet van zijn gezicht!) En het zat ook nog op zijn armen en overal..

Mensen die hem kennen, die hadden m zelfs niet herkend.Maar als je dan zegt, "die man met die zwarte vegen"dan heeft iedereen het ineens gezien...OH JAAAA, die Liftmonteur !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:22:49 #299
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73498833
Ik zie teveel jammerende Ronja vanavond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73498899
Ronja en Sjors, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')