Er kwam even een vlaag van nostalgie voorbij. Nu iedereen zich weer herinnert waarom de goede oude tijd toch niet zo goed was, kunnen we weer verder met de orde van de dagquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Pandora73 het volgende:
TVP (ja sorry, ik ken al die mensen niet... dus meepraten wordt lastig)
Ik ook nietquote:
CLquote:
Ik haal al mijn mail binnen met Gmail. Als je wil kan ik je uitleggen hoe je dat moet instellen. Kan je vanuit Gmail je Hotmail lezen en ook op mensen reageren (komt er meteen het Gmail-adres te staan, en de volgende reply is dan meteen naar Gmail.quote:
Daar ben je wel een paar maanden fulltime mee bezig geloof ikquote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je inlezen![]()
Geschiedenis les.
Krasmethodes (met de aders meesnijden), ook bijgewerkt?quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook wel weer klaar mer R&P compleet maken op de wiki.
Ik dacht er een uur geleden al aan, maar besloot om er niet over te beginnen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
WAnneer komen de kano's?
Daar heb ik nooit aan meegedaan!quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krasmethodes (met de aders meesnijden), ook bijgewerkt?
Ik ben de foto kwijt. Blijheid alom.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
WAnneer komen de kano's?
quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen!
Oude koeien uit de sloot! Heb je hem?![]()
Was het maar een sloot geweestquote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen!
Oude koeien uit de sloot! Heb je hem?![]()
Dat noemen we nu flevoland.quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was het maar een sloot geweest.
Ik heb hem in 2009 nog een keer gezocht maar niet meer te vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de foto kwijt. Blijheid alom.
Ah, die zijn nu verder.quote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Vergeet de rellen met PetitLapin en Christine niet als er weer een tampon scheef zat ...
Eindelijk de juiste mix in de medicatie gevonden?quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die zijn nu verder.
Hebben we die ook weer gehad.
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haal al mijn mail binnen met Gmail. Als je wil kan ik je uitleggen hoe je dat moet instellen. Kan je vanuit Gmail je Hotmail lezen en ook op mensen reageren (komt er meteen het Gmail-adres te staan, en de volgende reply is dan meteen naar Gmail.
Filteren. Of die mensen vragen of ze niet kunnen lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.
Ze zijn nu weer 1 waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk de juiste mix in de medicatie gevonden?
Raam open, tieten flashen, raam dicht. Afgelopen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Wat lopen ze nou weer te kloten hiernaast. Er werd net vijf minuten lang aangebeld met zo'n fijne harde bel die eerder als een trambel klinkt, vervolgens gingen ze maar bij de buren op de ramen kloppen (klonk alsof ze het hier deden), vervolgens begonnen ze te roepen en te fluiten en te ouwehoeren. Schrik me steeds helemaal wild.
Gmail flikkert die ook gewoon allemaal mooi in de Spam-box.quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.
Ja, dat zal het roepen en fluiten verminderenquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raam open, tieten flashen, raam dicht. Afgelopen.
Er zit nog een schutting tussen, dus ik zie ze dus nietquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bij de buren.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat zal het roepen en fluiten verminderen.
Nou, dan kan je dus veilig flashen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit nog een schutting tussen, dus ik zie ze dus niet.
Een uitgelezen moment voor jou om vroeg op te staan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu beginnen ze met deuren te smijten. Mooi. En morgenochtend hebben de blagen weer ruzie met hun moeder als ze om 8 uur naar school gaan.
Dankzij die katten ben ik er dan al uitquote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een uitgelezen moment voor jou om vroeg op te staan.
Dacht dat je eierstokken rammelden?quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu beginnen ze met deuren te smijten. Mooi. En morgenochtend hebben de blagen weer ruzie met hun moeder als ze om 8 uur naar school gaan.
*fietst naar Leidsche Rijn*quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot drie jaar. Deze kutkinderen zijn al een jaar of tien.quote:Op maandag 21 september 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht dat je eierstokken rammelden?
Oeh! Nasty!quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een schok van een verlengsnoer. Wilde de schakelaar uit doen, bleek dat die eruit was gevallen en dat de onderliggende electronica bloot was, au.
Je verpest de hinderlaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef CherryLips het volgende:
De kutkat heeft zich verstopt in de gangkast en zit er alleen maar te grommen en wil er niet uit, zelfs niet als ik haar met eten lok.
Ze stond net al aan de deur te krabben dat ze eruit wil, terwijl ik hem niet eens helemaal dicht had gedaan, ze kon hem zo open duwen. Luilak.quote:
Air en ik. Air meer dan ik, want ik gebruik m'n telefoon nog niet (HTC Hero).quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Pheno het volgende:
Iemand hier ervaring met een Android toestelletje?
Vanaf volgend jaar geen mobiel van de zaak meer, dus ik moet iets hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air en ik. Air meer dan ik, want ik gebruik m'n telefoon nog niet (HTC Hero).
Denk dat Air je vragen wel wil beantwoorden. Ik ben iig wel blj met het toestel (maar ja, ik had/heb dan ook een oertelefoon en dan is dit wel even ander koekquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar geen mobiel van de zaak meer, dus ik moet iets hebben
iPhone is overrated en geen keus qua provider vandaar.
na tig keer van het bureau, van een trap etc te zijn gedonderd wilde ik dit wel proberen...het was ook van een parkeergarage oprit gedonderd, waar ik altijd over heen liep (waarom de trap niet? Dat was om).quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik vrees dat je dat met die HTC niet moet proberen
Wat zielig dat je tig keer van je bureau en de trap bent gevallen! Heb je er veel breuken aan overgehouden? Of was het beperkt tot blauwe plekken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
na tig keer van het bureau, van een trap etc te zijn gedonderd wilde ik dit wel proberen...het was ook van een parkeergarage oprit gedonderd, waar ik altijd over heen liep (waarom de trap niet? Dat was om).
Hij vertelt alleen dat zijn telefoon viel. Kan natuurlijk zijn dat hij meeviel (in de zin van 'samen'quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat over een telefoon. Ik ga er vanuit dat Pheno niet van een parkeergarage oprit is gedonderd.
Nee, alleen uit een vliegtuig, ooit. Gelukkig zat er nog wat op mijn rug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat over een telefoon. Ik ga er vanuit dat Pheno niet van een parkeergarage oprit is gedonderd.
Je telefoon die de val brak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen uit een vliegtuig, ooit. Gelukkig zat er nog wat op mijn rug.
Ik heb de parkeergarage-oprit ook expres niet genoemd. Die stond in een andere zin.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Een opblaasbare boot?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen uit een vliegtuig, ooit. Gelukkig zat er nog wat op mijn rug.
We nemen afscheid van Raymaniaquote:Wegens onoverkomelijk verschil van inzicht nemen we afscheid van Raymania als sportcrew en VBL-moderator. Ik wil 'm graag bedanken voor de getoonde inzet.
maar ju begrijp tog wad ik bedoeeeeel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb de parkeergarage-oprit ook expres niet genoemd. Die stond in een andere zin.
Sorry, maar ik heb iets met taal, en vind het grappig hoe vaak mensen dingen anders zeggen dan ze bedoelen.
"Na te zijn gevallen, vond ik ..." zei hij ongeveer. Dus dan is het onderwerp in het eerste gedeelte van de zin óók de ik.
Wat hij bedoelde is "Nadat de telefoon was gevallen, vond ik...". Met een ander onderwerp in de twee zinsdelen dus.
Ach... Het zal wel een tic van me zijn, taalliefde...
De necrologieën zijn voor alle crewleden al geschreven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ken hem niet zo goed maar ik vind vooral het standaard verhaaltje altijd erg triest "verschil van inzicht blah blah, bedankt voor je inzet".
Even denken. Nee, die telefoon had ik toen nog niet. Wel een cheapo (nog cheapo'er?) Samsung prepaid toestellletje van een tientjequote:
Tsja, ik kan ook weinig andere redenen bedenken om eruit geschopt te worden dan dat je niet aan de regeltjes van de NSDAP'ers voldoetquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ken hem niet zo goed maar ik vind vooral het standaard verhaaltje altijd erg triest "verschil van inzicht blah blah, bedankt voor je inzet".
En waarom:quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
En (Het_)hup(t), weer een rel. Het wordt voorspelbaar:
RayMania bedankt!
Dat wordt uitgelegd als het afvallen van de organisatie naar buiten toe. En dan natuurlijk hoppa, zonder enig overleg buiten flikkeren. Niet eens eerst Ray zelf informerenquote:Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in![]()
![]()
![]()
Ach, je mag nu niets meer zeggen, want dan word je zoals SCH weggetieft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom:
[..]
Dat wordt uitgelegd als het afvallen van de organisatie naar buiten toe. En dan natuurlijk hoppa, zonder enig overleg buiten flikkeren. Niet eens eerst Ray zelf informeren
Ik wou er net een opmerking over maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je mag nu niets meer zeggen, want dan word je zoals SCH weggetieft.
Ik wist niet dat mannen ook scheefzittende tampons konden hebben.
Als ik er nou neer zou zetten dat Ray een goede mod was waardoor ik nog enig vertrouwen in de kwaliteit van de crew had, ben ik dan ook banwaardig aan het zuren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Hij blijft maar bezig. Jee, ik weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd is, maar wat de neuk is dat opeens dat je nergens meer kritiek op mag hebben. Alles wordt gezien als cr*w b*shing.
Wat mainport gisteren deed was triest met al dat gezeik, maar SCH kan ik niet betrappen op argumentloos zuren.
Hoe is het met jou?quote:
Lol. Even een wiki momentje:quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef Danny het volgende:
slotje. kennelijk kan het niet op normale wijze.
quote:An Internet forum, or message board, is an online discussion site.[1] It originated as the modern equivalent of a traditional bulletin board, and a technological evolution of the dialup bulletin board system.[2][3] From a technological standpoint, forums or boards are web applications managing user-generated content.[3][4]
People participating in an Internet forum may cultivate social bonds and interest groups for a topic may form from the discussions.
Mogelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik er nou neer zou zetten dat Ray een goede mod was waardoor ik nog enig vertrouwen in de kwaliteit van de crew had, ben ik dan ook banwaardig aan het zuren?
Ziek zwak en misselijk. Ik denk een flinke verkoudheid. De derde zakdoekenwas draait net. En dat in 4 dagenquote:
Slotjes en bans, wat een almachtquote:
Damn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ziek zwak en misselijk. Ik denk een flinke verkoudheid. De derde zakdoekenwas draait net. En dat in 4 dagen
Gelukkig voor mijn vakantie, lullig als je het in je vakantie hebtquote:
Nee, niets dan anders.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Is het weer mis op fok?
Kan iemand hier me even snel bijwerken over anonieme proxies?quote:
Nu wellicht niet, maar het was in het verleden niet ondenkbaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
SCH kan ik niet betrappen op argumentloos zuren.
het gaat om het nu.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu wellicht niet, maar het was in het verleden niet ondenkbaar.
Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriendquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig voor mijn vakantie, lullig als je het in je vakantie hebt
"Het was een optelsom"quote:
Ach, ik ben er straks toch in de buurt, ik zal hem de groeten van je doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |