Sporadisch.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je hier vroeger indedaad weleens gezien geloof ik.
Er kwam even een vlaag van nostalgie voorbij. Nu iedereen zich weer herinnert waarom de goede oude tijd toch niet zo goed was, kunnen we weer verder met de orde van de dagquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Pandora73 het volgende:
TVP (ja sorry, ik ken al die mensen niet... dus meepraten wordt lastig)
Ik ook nietquote:
CLquote:
Ik haal al mijn mail binnen met Gmail. Als je wil kan ik je uitleggen hoe je dat moet instellen. Kan je vanuit Gmail je Hotmail lezen en ook op mensen reageren (komt er meteen het Gmail-adres te staan, en de volgende reply is dan meteen naar Gmail.quote:
Daar ben je wel een paar maanden fulltime mee bezig geloof ikquote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je inlezen![]()
Geschiedenis les.
Krasmethodes (met de aders meesnijden), ook bijgewerkt?quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook wel weer klaar mer R&P compleet maken op de wiki.
Ik dacht er een uur geleden al aan, maar besloot om er niet over te beginnen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
WAnneer komen de kano's?
Daar heb ik nooit aan meegedaan!quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krasmethodes (met de aders meesnijden), ook bijgewerkt?
Ik ben de foto kwijt. Blijheid alom.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
WAnneer komen de kano's?
quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen!
Oude koeien uit de sloot! Heb je hem?![]()
Was het maar een sloot geweestquote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen!
Oude koeien uit de sloot! Heb je hem?![]()
Dat noemen we nu flevoland.quote:Op maandag 21 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was het maar een sloot geweest.
Ik heb hem in 2009 nog een keer gezocht maar niet meer te vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de foto kwijt. Blijheid alom.
Ah, die zijn nu verder.quote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Vergeet de rellen met PetitLapin en Christine niet als er weer een tampon scheef zat ...
Eindelijk de juiste mix in de medicatie gevonden?quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die zijn nu verder.
Hebben we die ook weer gehad.
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haal al mijn mail binnen met Gmail. Als je wil kan ik je uitleggen hoe je dat moet instellen. Kan je vanuit Gmail je Hotmail lezen en ook op mensen reageren (komt er meteen het Gmail-adres te staan, en de volgende reply is dan meteen naar Gmail.
Filteren. Of die mensen vragen of ze niet kunnen lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.
Ze zijn nu weer 1 waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk de juiste mix in de medicatie gevonden?
Raam open, tieten flashen, raam dicht. Afgelopen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Wat lopen ze nou weer te kloten hiernaast. Er werd net vijf minuten lang aangebeld met zo'n fijne harde bel die eerder als een trambel klinkt, vervolgens gingen ze maar bij de buren op de ramen kloppen (klonk alsof ze het hier deden), vervolgens begonnen ze te roepen en te fluiten en te ouwehoeren. Schrik me steeds helemaal wild.
Gmail flikkert die ook gewoon allemaal mooi in de Spam-box.quote:Op maandag 21 september 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, door laten sturen. Maar dan komt er waarschijnlijk een aardige zwik aan spam en reclame mee.
Ja, dat zal het roepen en fluiten verminderenquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raam open, tieten flashen, raam dicht. Afgelopen.
Er zit nog een schutting tussen, dus ik zie ze dus nietquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bij de buren.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat zal het roepen en fluiten verminderen.
Nou, dan kan je dus veilig flashen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit nog een schutting tussen, dus ik zie ze dus niet.
Een uitgelezen moment voor jou om vroeg op te staan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu beginnen ze met deuren te smijten. Mooi. En morgenochtend hebben de blagen weer ruzie met hun moeder als ze om 8 uur naar school gaan.
Dankzij die katten ben ik er dan al uitquote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een uitgelezen moment voor jou om vroeg op te staan.
Dacht dat je eierstokken rammelden?quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu beginnen ze met deuren te smijten. Mooi. En morgenochtend hebben de blagen weer ruzie met hun moeder als ze om 8 uur naar school gaan.
*fietst naar Leidsche Rijn*quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot drie jaar. Deze kutkinderen zijn al een jaar of tien.quote:Op maandag 21 september 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht dat je eierstokken rammelden?
Oeh! Nasty!quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een schok van een verlengsnoer. Wilde de schakelaar uit doen, bleek dat die eruit was gevallen en dat de onderliggende electronica bloot was, au.
Je verpest de hinderlaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef CherryLips het volgende:
De kutkat heeft zich verstopt in de gangkast en zit er alleen maar te grommen en wil er niet uit, zelfs niet als ik haar met eten lok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |