Die is blijven hangen in GCquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
Waar is die OP? Met alle usericons van alle vaste posters hier?
Alstu!quote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
Waar is die OP? Met alle usericons van alle vaste posters hier?
R&P (Frenkiequote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waren jullie vroeger een GC-kliek.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:58 schreef Godtje het volgende:
Deze reeks is ook vertegenwoordigd op IRC.
http://irc.tweakers.net/fok/ Channel: singles
Dit topic is voor singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen. Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie? Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim? Hoe het komt dat je single bent? Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop. Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken. Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt. Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie! Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring. Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles. Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. JoeyT neukt kipjes met borderline. Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder. Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Reageer gerust op bovenstaande punten..
De OP kunt u hier vinden.
Cc...quote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Godtje het volgende:
R&P (Frenkie) > GC (Conflict
) > R&P (Cc
)
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:58 schreef Godtje het volgende:
Deze reeks is ook vertegenwoordigd op IRC.
http://irc.tweakers.net/fok/ Channel: singles
Dit topic is voor singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen. Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie? Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim? Hoe het komt dat je single bent? Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop. Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken. Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt. Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie! Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring. Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles. Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. JoeyT neukt kipjes met borderline. Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder. Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Reageer gerust op bovenstaande punten..
De OP kunt u hier vinden.
Dat gebeurt al als ik hier post.quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]!
Zometeen komen als die KSC-kneuzen hier posten..
Lollerz, zelfde search enginequote:
Yup.quote:Op maandag 21 september 2009 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van al die topics ook nog dezelfde pakken.![]()
Thuisserver zoeken in GC op Singles
Niks mis met een beetje kruisbestuiving.quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
!
Zometeen komen als die KSC-kneuzen hier posten..
Frenkiequote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
) > R&P (Cc
)
Ik denk niet dat Q. bang is van wat extra tiet in de SC.quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kruisbestuiving.
Gaat Danny mij nu bannen?quote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
) > R&P (Cc
)
In politiek Den Haag is dat een synoniem voor een waakhond omdat men de andere partij niet vertrouwt.quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kruisbestuiving.
Als het maar in een split is gegaan. En een hekje. dat zijn val had moeten breken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Frenkie. Zou de inmiddels in een ravijn gestort zijn?
Nooit meer gezien eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Frenkie. Zou de inmiddels in een ravijn gestort zijn?
Verzopen in een breezerbad, zo te lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit meer gezien eigenlijk
We hadden toch ok nog ScOrPiOn ofzo?
Dat zegt me niks meer.quote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit meer gezien eigenlijk
We hadden toch ok nog ScOrPiOn ofzo?
Hoe staat het met het tietgehalte in de KSC? (mannen niet meegerekend)quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat Q. bang is van wat extra tiet in de SC.
Volgens mij tegelijk met Ccquote:
prima.quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe staat het met het tietgehalte in de KSC? (mannen niet meegerekend)
*overloopt*quote:
Ik mis er nog een paar cosmicv of hoe heette die janksnuit ook alweer? Lit! Hoe heette ze ook alweer?quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij tegelijk met Cc
R&P
Username Van Tot
Alter-Ego Begin(2000) ???
alicey 16-06-2005 Heden
clumsy_clown ??? Heden>
Copycat ??? ???
DarkElf ??? ???
Frenkie ??? 16-06-2005
Moonah ??? ???
Mordreth ??? Heden
Nosh 2006 2007
Sc0rPiOn ??? ???
zwaaibaai 03-2003 03-2004??
Ik volg dat niet zo, ik zou niet eens weten wie momenteel R&P-mod is.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij tegelijk met Cc
R&P
Username Van Tot
Alter-Ego Begin(2000) ???
alicey 16-06-2005 Heden
clumsy_clown ??? Heden>
Copycat ??? ???
DarkElf ??? ???
Frenkie ??? 16-06-2005
Moonah ??? ???
Mordreth ??? Heden
Nosh 2006 2007
Sc0rPiOn ??? ???
zwaaibaai 03-2003 03-2004??
De lijsten zijn ook niet compleetquote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis er nog een paar cosmicv of hoe heette die janksnuit ook alweer?
Re. Toch?quote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo, ik zou niet eens weten wie momenteel R&P-mod is.
Regentesselaan kan risicovol zijn, aan de kant van de LvM gaat het wel, maar naarmate je verder de andere kant op gaat wordt het steeds minder.quote:
Ik dacht Krentenbol. Totdat ik bij die rel hoorde dat ze(/hij) al naar PUB was verhuisd, en nu helemaal weg is als mod.quote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo, ik zou niet eens weten wie momenteel R&P-mod is.
Veel slechter dan Ede kan het niet zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Regentesselaan kan risicovol zijn, aan de kant van de LvM gaat het wel, maar naarmate je verder de andere kant op gaat wordt het steeds minder.
Het gaat tegenwoordig ook zo snel. Ze nemen iemand aan en die vliegt binnen een paar weken weer weg.quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
De lijsten zijn ook niet compleet
Van die Sc0rPiOn kan ik geen welkom of afscheid med vinden
Regentesselaanquote:
Briljante user, imho.quote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht Krentenbol. Totdat ik bij die rel hoorde dat ze(/hij) al naar PUB was verhuisd, en nu helemaal weg is als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |