Vind je het gek, je komt uit 1990quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef honda1990 het volgende:![]()
Wat een geniale grap ik kende hem nog niet
Feyenoord speelde vorig jaar natuurlijk in de 1e seizoenshelft onder z'n niveau (dankzij blessures, ruzies, een te krappe bank). Die problemen waren de 2e seizoenshelft grotendeels over en toen waren de resultaten prima (op basis daarvan waren ze 3e of 4e geworden geloof ik). Die 2e seizoenhelft is een aardig beeld denk ik.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat AZ nu onder zijn niveau van vorig jaar speelt en het bij Feyenoord nog niet helemaal duidelijk is hoe ver ze zijn denk ik.
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingenquote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef Doopy-X- het volgende:
IK WAS HET VERGETEN![]()
What did i miss?
Toen schakelde ik net in, heb het voorspel niet meegekregen. Morgen maar het 1e uur op RTL Gemist loerenquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingen![]()
Te erg eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingen![]()
Kan straks vijf minuten na de uitzending ook.quote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Toen schakelde ik net in, heb het voorspel niet meegekregen. Morgen maar het 1e uur op RTL Gemist loeren
Emmo Guvencquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Merkie het volgende:
Wat was dat voor dwerg, die speler die scoorde?
Nee, ze gaan straks een leuke discussie houden bij PenWquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan straks vijf minuten na de uitzending ook.
Maar intussen verliezen ze 3 keer tegen een matige tegenstander waar wij zakelijk van winnen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AZ heeft al genoeg aardige potten neergezet en heeft een uitstekende brede selectie. Wij hebben één helft goed gespeeld voorlopig.
quote:
Dan kijk je dat maar morgen terug.quote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan straks een leuke discussie houden bij PenW
Vitesse is ook nog niet genoemd!quote:Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Nee dat ze het sowieso over Utreg moeten hebben
Lijkt mij logisch
Nee want daar ga ik straks live lekker over Twitterenquote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan kijk je dat maar morgen terug.
JA VERDORIEquote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef DirkZz het volgende:
Zelfs de jupilerleauge clubjes worden genoemd, ik zou echt balen Paul.
Ze stonden gedeeld eerste en er werd her en der stiekem al over een kampioenschap gesproken. De wedstrijd tegen PSV liet toch wel zien dat dat niet realistisch is, vandaar de reacties denk ik. Geloof inderdaad dat plek 3/4 meer realistisch is.quote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
\Die problemen waren de 2e seizoenshelft grotendeels over en toen waren de resultaten prima (op basis daarvan waren ze 3e of 4e geworden geloof ik). Die 2e seizoenhelft is een aardig beeld denk ik.Dat wordt nu doorgezet, terwijl AZ echt ingezakt is.
Ze laten nu wel heel erg hard doorschijnen waar hun prioriteiten liggen héquote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
JA VERDORIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Hans is vanavond weer de lulquote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Bklein het volgende:
" Het heftige nieuws van Hans Kraay over Ajax "
Kijk eens in welke topic je post. Dat is automatisch altijd een nee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Waard om online terug te kijken straks?
Er werd nauwelijks over een kampioenschap gesproken hoor, ik was extreem gedurft toen ik zei dat Feyenoord een outsider kon worden als alles meezat. Maar goed, dat is nogal offtopic allemaal.quote:Op maandag 21 september 2009 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze stonden gedeeld eerste en er werd her en der stiekem al over een kampioenschap gesproken. De wedstrijd tegen PSV liet toch wel zien dat dat niet realistisch is, vandaar de reacties denk ik. Geloof inderdaad dat plek 3/4 meer realistisch is.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens in welke topic je post. Dat is automatisch altijd een nee.
Ik zie feyenoord aan het einde van de rit gewoon weer op plaats 7-8 staan hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er werd nauwelijks over een kampioenschap gesproken hoor, ik was extreem gedurft toen ik zei dat Feyenoord een outsider kon worden als alles meezat. Maar goed, dat is nogal OT.
Studio Ajaxquote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]VI is altijd nog 10x beter dan studio ajax met shag vangelder.
Dit zegt meer over jou dan over Studio Voetbal.quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
neequote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef buddyb het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over Studio Voetbal.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
Alsof Studio Voetbal tegenwoordig nog over Ajax gaat.quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
Ik was net te laat na de reclame.....wat heb ik gemist?quote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Bklein het volgende:
" Het heftige nieuws van Hans Kraay over Ajax "
KNJBquote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
Robbie wielaert speelt niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Ik was net te laat na de reclame.....wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |