Feyenoord speelde vorig jaar natuurlijk in de 1e seizoenshelft onder z'n niveau (dankzij blessures, ruzies, een te krappe bank). Die problemen waren de 2e seizoenshelft grotendeels over en toen waren de resultaten prima (op basis daarvan waren ze 3e of 4e geworden geloof ik). Die 2e seizoenhelft is een aardig beeld denk ik.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat AZ nu onder zijn niveau van vorig jaar speelt en het bij Feyenoord nog niet helemaal duidelijk is hoe ver ze zijn denk ik.
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingenquote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef Doopy-X- het volgende:
IK WAS HET VERGETEN![]()
What did i miss?
Toen schakelde ik net in, heb het voorspel niet meegekregen. Morgen maar het 1e uur op RTL Gemist loerenquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingen![]()
Te erg eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Derksen: Ik hou van Hans Kraaij, met al z'n beperkingen![]()
Kan straks vijf minuten na de uitzending ook.quote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Toen schakelde ik net in, heb het voorspel niet meegekregen. Morgen maar het 1e uur op RTL Gemist loeren
Emmo Guvencquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Merkie het volgende:
Wat was dat voor dwerg, die speler die scoorde?
Nee, ze gaan straks een leuke discussie houden bij PenWquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan straks vijf minuten na de uitzending ook.
Maar intussen verliezen ze 3 keer tegen een matige tegenstander waar wij zakelijk van winnen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AZ heeft al genoeg aardige potten neergezet en heeft een uitstekende brede selectie. Wij hebben één helft goed gespeeld voorlopig.
quote:
Dan kijk je dat maar morgen terug.quote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan straks een leuke discussie houden bij PenW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |