Omdat AZ nu onder zijn niveau van vorig jaar speelt en het bij Feyenoord nog niet helemaal duidelijk is hoe ver ze zijn denk ik.quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zegt iedereen over AZ dat verliest van o.a. Heracles en NEC "het komt wel goed" terwijl Feyenoord na een verliespartij tegen PSV meteen als gedoemt wordt beschouwt?![]()
En nee, dit is geen Calimero, dan had ik wel Ajax genoemd.
Zelfs zijn eigen vader schaamt zichquote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iemand in Nederland die Hansie serieus neemt?²
Feyenoord heeft nog geen wedstrijd goed gespeelt, en heeft haar overwinningen vooral te danken aan geluk en mazzel. en niet door goed of slim spel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zegt iedereen over AZ dat verliest van o.a. Heracles en NEC "het komt wel goed" terwijl Feyenoord na een verliespartij tegen PSV meteen als gedoemt wordt beschouwt?![]()
Nee Johan is ook een beetje FCT supporter.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind Johan ook gewoon kut hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ heeft al genoeg aardige potten neergezet en heeft een uitstekende brede selectie. Wij hebben één helft goed gespeeld voorlopig.quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |