Nooit weg geweestquote:
Dat zat er inquote:
kan je mijn icoontje er dan ook inplakken? weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zat er in
Ik ga mezelf ook weer eens in de OP plakken
Daar waag ik me niet aanquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kan je mijn icoontje er dan ook inplakken? weet niet hoe dat moet
same over herequote:
Geert for president!quote:Op maandag 21 september 2009 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
Theeveepee..
Trouwens weer prachtig hoe onze "kansenjongeren" in Amsterdam en Rotterdam tijdens suikerfeest nog even laten zien hoe goed ze kunnen rellen..
Mwah, dat wil ik niet insinueren, maar dit is wel koren op de molen van Geert...quote:
Mijn ex (voor L.no) ligt waarschijnlijk nu te soppen op bed, kijkend naar PotC...quote:
Deze ex ook.quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (voor L.no) ligt waarschijnlijk nu te soppen op bed, kijkend naar PotC...
Terecht.. weet je wat voor pokkewerk 't was om die OP weer mooi te krijgenquote:
Wat is daar nou moeilijk aan? Ik snap het echt nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Terecht.. weet je wat voor pokkewerk 't was om die OP weer mooi te krijgen.
Nou, ik wél.
Hell no, Jack is het tofste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nou, het is niet moeilijk maar het is gewoon kút. In de OP staat alles achter elkaar. icoonlinkerrand-icoon-zwart-icoon-zwart-icoon-zwart-[etc]-icoonrechterrand. En dat dan een aantal rijen hè. Dan moet je uit gaan zoeken welke van de iconen nog mogen blijven en welke weg kunnen. Tussen die brei van linkjes dus.quote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan? Ik snap het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |