Mooi gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Twiggy het volgende:
Een relatie met rasverschil is niet per definitie een relatie met een cultuurverschil. Andersom net zo min.
Dat is ook mijn ervaring idd. Alleen scandinavische vrouwen zijn nog makkelijker..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
IK zou op alles kunnen vallen afkomst maak me echt niet uit al neig ik alleen na donkere vrouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb zelf ook een half Indonesische en dat bevalt me prima.Ik voel me wel thuis in die hele cultuur die overduidelijk (maar gelukkig niet overmatig
) aanwezig is bij mijn schoonfamilie.
Ook val ik qua uiterlijk nogal op halfbloedjes, dus dat is mooi meegenomen voor mij.
Toegegeven, ik zou bijvoorbeeld nooit op een streng islamitisch meisje vallen, hoe mooi ze ook is. D'r moet ook inhoudelijk iets in zitten dat bij me aansluit.
Wat vind je er dan zo onaantrekkelijk aan? Dat kan eigenlijk alleen het kleurtje zijn. Want het enige dat alle negroide vrouwen bindt is het kleurtje. En zelfs dat kan variëren van heel lichtbruin tot bijna pikzwart.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..
En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
Voor mij zijn het vooral de gelaatstrekken. En dan hoeven die dames 'objectief' gezien helemaal niet lelijk te zijn, maar ik val er gewoon niet op. Net als bij mannen, er is simpelweg geen (seksuele) aantrekkingskracht. Halfbloedjes die wel een westers gezichtsprofiel hebben vind ik (soms) wel weer aantrekkelijk. Is blijkbaar iets biologisch ofzo, de onderbewuste racist in mij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo onaantrekkelijk aan? Dat kan eigenlijk alleen het kleurtje zijn. Want het enige dat alle negroide vrouwen bindt is het kleurtje. En zelfs dat kan variëren van heel lichtbruin tot bijna pikzwart.
Toevallig date ik een aziatische dame atm. en ze heeft zoals ik ontdekte bij het ontkleden en kijkend in den labels dat ze gewoon h&m aan hadquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:08 schreef Some-Lady het volgende:
haha de vooroordelen die mensen hebben zijn eigelijk best grappig
vooral de aziatische, ik herken mezelf er dus echt totaal niet in! (behalve dat we goed gekleed zijn dan)
conclusie; mijn familie is goed geintegreerd?
Racisties onbewust dan want 3kwart van de halfbloedjes (vrouwen) heeft bijna niks blanksquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Voor mij zijn het vooral de gelaatstrekken. En dan hoeven die dames 'objectief' gezien helemaal niet lelijk te zijn, maar ik val er gewoon niet op. Net als bij mannen, er is simpelweg geen (seksuele) aantrekkingskracht. Halfbloedjes die wel een westers gezichtsprofiel hebben vind ik (soms) wel weer aantrekkelijk. Is blijkbaar iets biologisch ofzo, de onderbewuste racist in mij.
Alsof halfbloedjes alleen kunnen bestaan uit combi's van negers en blanken... Daarbij zijn negerinnen niet knapper, dat vind jij slechts. Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Racisties onbewust dan want 3kwart van de halfbloedjes (vrouwen) heeft bijna niks blanksEn echte negerinnen zijn knapper als halfbloedjes
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een albino is heel wat anders dan een roomblanke scandinavische met rode haren.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Racisties onbewust dan want 3kwart van de halfbloedjes (vrouwen) heeft bijna niks blanksEn echte negerinnen zijn knapper als halfbloedjes
Ik had het niet beter kunnen formulerenquote:Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Alsof halfbloedjes alleen kunnen bestaan uit combi's van negers en blanken... Daarbij zijn negerinnen niet knapper, dat vind jij slechts. Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.
Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben. Dat is per nakomeling zelfs totaal verschillend. Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank. Een eventueel volgend kindje kan bijvoorbeeld veel en veel donkerder zijn. Het is maar net hoe het muntje genetisch valt.
Dat van die driekwart is sowieso klinkklare bullshit en uit de duim gezogen.
Oke bij een halfbloedje denken we gelijk aan een kleine japannertje met een rusquote:Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Alsof halfbloedjes alleen kunnen bestaan uit combi's van negers en blanken... Daarbij zijn negerinnen niet knapper, dat vind jij slechts. Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.
Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben. Dat is per nakomeling zelfs totaal verschillend. Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank. Een eventueel volgend kindje kan bijvoorbeeld veel en veel donkerder zijn. Het is maar net hoe het muntje genetisch valt.
Dat van die driekwart is sowieso klinkklare bullshit en uit de duim gezogen.
1. Het ligt idd aan jou. Misschien ben je zelf neger of zo dat je alleen maar uitgaat van negers en blanken, maar ik denk bij halfbloedjes niet persé aan mengelingen tussen negers en blanken. De praktijk van alle dag biedt je ook veel meer varianten, kijk maar om je heen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke bij een halfbloedje denken we gelijk aan een kleine japannertje met een rusZal wel aan mij liggen
Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.
(Zucht)
Bedankt dat je even antwoord voor me geeft.Volgens mij is dat een mening dat ik dat knapper vind.Maar jij schijnt het veel beter te weten als ik zelf
Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben.
Euhm ik heb 2jaar in de bijlmer gewoond dus heb genoeg halfbloedjes gezien en bijna geen 1had wat blanks in zich.Maar wie ben ik? als jij in je boerengat daar ergens in friesland woont waar 1x in de 10jaar een gemengd stelletje komt.
Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank.
? Nu nomt die net EEN? voorbeeld opIk kan je er zo 10geven waar het kind in de verste verte niet op een blank kind lijkt
Heremeteit verwoordt het mooi. Het staat eigenlijk los van het kleurtje. Het zijn de gelaatstrekken; vorm van het gezicht, lippen. Ik kan negroïde vrouwen absoluut mooi vinden, ik vind ze alleen nooit aantrekkelijk. Ik moet wel zeggen dat hoe meer eehrm, klassiek, ze aandoen, hoe mooier ik ze vind. Dus stijl haar boven kroeshaar, modisch gekleed ipv á la R&B, etc. We hebben het dan puur over uiterlijke verschijning.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo onaantrekkelijk aan? Dat kan eigenlijk alleen het kleurtje zijn. Want het enige dat alle negroide vrouwen bindt is het kleurtje. En zelfs dat kan variëren van heel lichtbruin tot bijna pikzwart.
De meeste zwarte mensen hebben echter geen westers gezichtsprofiel. Dan kunnen ze nog zo knap zijn maar ik val er niet op. Je hebt ook knappe mannen maar daar val ik ook niet op. De aantrekkingskracht is er gewoon niet.quote:Op zondag 29 november 2009 11:43 schreef quatara het volgende:
Ik vind zwarte mensen echt niet lelijk, het hangt ook erg vanaf uit welde deel je van Afrika vandaan komt.
En wat is een westers gezichtsprofiel precies?quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
De meeste zwarte mensen hebben echter geen westers gezichtsprofiel. Dan kunnen ze nog zo knap zijn maar ik val er niet op. Je hebt ook knappe mannen maar daar val ik ook niet op. De aantrekkingskracht is er gewoon niet.
Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.quote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Heremeteit verwoordt het mooi. Het staat eigenlijk los van het kleurtje. Het zijn de gelaatstrekken; vorm van het gezicht, lippen. Ik kan negroïde vrouwen absoluut mooi vinden, ik vind ze alleen nooit aantrekkelijk. Ik moet wel zeggen dat hoe meer eehrm, klassiek, ze aandoen, hoe mooier ik ze vind. Dus stijl haar boven kroeshaar, modisch gekleed ipv á la R&B, etc. We hebben het dan puur over uiterlijke verschijning.
Die vergelijking gaat naar mijn mening echt wel op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef Son_of_Ron het volgende:
NL vrouw met Anti man is per definitie een hoer!![]()
Je hoort mij niet zeggen dat die er niet zijn. Je hoort me zeggen dat ik die mooier vind. Niet aantrekkelijk. Mooier.quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.
En als je naar hun achtergrond vraagt dan hebben ze hindoestaans bloed ofzo (vandaar de haakneus)quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.
Ik zie niks.quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Laten we anders deze leuke foto nemen:
[ afbeelding ]
Welke daarvan spreekt je het meest aan? In mijn geval toch wel Denemarken (tweede van rechts).
En als ze wel een westers gezicht hebben en stijl haar zijn ze wel mooi maar nog steeds niet aantrekkelijk. Dan is het toch het kleurtje. Niet erg hoor, maar daar komt het op neer.quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat die er niet zijn. Je hoort me zeggen dat ik die mooier vind. Niet aantrekkelijk. Mooier.
Maar dat maakt niet uit. Het gaat om 'donkere vrouwen' en dan mogen ze besthindoestaans bloed hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als je naar hun achtergrond vraagt dan hebben ze hindoestaans bloed ofzo (vandaar de haakneus)
Canada of Cubaquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Tuvai.net het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/ca23cba9_ANP_11257318.jpg
Welke daarvan spreekt je het meest aan? In mijn geval toch wel Denemarken (tweede van rechts).
en wat versta jij onder niet-echte negerinnen als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef PrimusOne het volgende:
Die van Tsjesische republiek.
Echte negerinnen hebben dikke lippen, een enorme reet, en vreemde mentaliteit. De mooie donkere meisjes, zijn meestal van die hindoestanen.
tjsa, negerinnen met stijl haar heb ik ook nooit gezien, behalve uit de richting somalie enzo kunnen ze wat los-gekruld haar hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als je naar hun achtergrond vraagt dan hebben ze hindoestaans bloed ofzo (vandaar de haakneus)
Daar kwam ik ook pas geleden achterquote:Op zondag 29 november 2009 17:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
tjsa, negerinnen met stijl haar heb ik ook nooit gezien, behalve uit de richting somalie enzo kunnen ze wat los-gekruld haar hebben.
nee,quote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
En als ik, Turk met zwart haar, donkere ogen en olijfkleurig huidskleur, een relatie aanga met een Turk die blond is, valt dat dan ook onder een interraciale relatie?
De meeste negerinnen hebben dat allemaal nietquote:Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef PrimusOne het volgende:
Die van Tsjesische republiek.
Echte negerinnen hebben dikke lippen, een enorme reet, en vreemde mentaliteit. De mooie donkere meisjes, zijn meestal van die hindoestanen.
Daarom ze moet niet zo zijn dat ze de hele 3zits bank in beslag neemtquote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind een stevige kont (nee, geen dikke blubberkont) en dikke lippen juist weer enorm aantrekkelijk.
Cool. Ik ga een Kazachstaanse man uitzoeken.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee,. Een belg met een itiliaan valt er ook niet onder. Wel een chinees met een duitser, en een somalier met een engelsman
Natuurlijk niet. En nee, ik heb ook geen VMBO gedaan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat naar mijn mening echt wel op.
Brazil en Canadaquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Tuvai.net het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/ca23cba9_ANP_11257318.jpg
Ras is een cultureel construct. Er is biologisch gezien geen enkel wetenschappelijk bewijs om aan te nemen dat er verschillende rassen bestaan binnen de mensheid.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Twiggy het volgende:
Een relatie met rasverschil is niet per definitie een relatie met een cultuurverschil. Andersom net zo min.
Kan natuurlijk. Hartstikke normaal en ik beweer eigenlijk niet anders. Ik ga in gesprekken wel automatisch uit van stereotypen. Omdat je stereotypen, ongeacht de cultuur, toch heel erg vaak ziet in de praktijk. Veel dan de stereotype ideeen kloppen dus wel. Ook die over de cultuur waar ik uit kom.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En nee, ik heb ook geen VMBO gedaan.
Ik ben een hoogopgeleide jonge vrouw met een Antilliaanse man, waarmee ik 3 kinderen heb. En buiten het feit dat we niet allevijf dezelfde kleur hebben, zijn we gewoon een gezin zoals heel veel andere gezinnen.
Maar lijkt je dat niet heel beperkend?quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Hartstikke normaal en ik beweer eigenlijk niet anders. Ik ga in gesprekken wel automatisch uit van stereotypen. Omdat je stereotypen, ongeacht de cultuur, toch heel erg vaak ziet in de praktijk. Veel dan de stereotype ideeen kloppen dus wel. Ook die over de cultuur waar ik uit kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |