abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75059068
Een relatie met rasverschil is niet per definitie een relatie met een cultuurverschil. Andersom net zo min.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:58:53 #152
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75059101
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Twiggy het volgende:
Een relatie met rasverschil is niet per definitie een relatie met een cultuurverschil. Andersom net zo min.
Mooi gezegd
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:06:39 #153
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75059393
Hmja maar door al dat gepraat verlies je het doel van een topic uit het oog.

Wat ik dus denk als ik het zie is "gelijk hebben ze" Met als basis van de gedachten cultuur etc..
Je leeft maar één keer...
pi_75063486
NL vrouw met Anti man is per definitie een hoer!
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:13:45 #155
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75064956
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
Dat is ook mijn ervaring idd. Alleen scandinavische vrouwen zijn nog makkelijker..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_75072772
Ik heb zelf ook een half Indonesische en dat bevalt me prima. Ik voel me wel thuis in die hele cultuur die overduidelijk (maar gelukkig niet overmatig ) aanwezig is bij mijn schoonfamilie. Ook val ik qua uiterlijk nogal op halfbloedjes, dus dat is mooi meegenomen voor mij.

Toegegeven, ik zou bijvoorbeeld nooit op een streng islamitisch meisje vallen, hoe mooi ze ook is. D'r moet ook inhoudelijk iets in zitten dat bij me aansluit.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:57:07 #157
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75072807
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb zelf ook een half Indonesische en dat bevalt me prima. Ik voel me wel thuis in die hele cultuur die overduidelijk (maar gelukkig niet overmatig ) aanwezig is bij mijn schoonfamilie. Ook val ik qua uiterlijk nogal op halfbloedjes, dus dat is mooi meegenomen voor mij.

Toegegeven, ik zou bijvoorbeeld nooit op een streng islamitisch meisje vallen, hoe mooi ze ook is. D'r moet ook inhoudelijk iets in zitten dat bij me aansluit.
IK zou op alles kunnen vallen afkomst maak me echt niet uit al neig ik alleen na donkere vrouwen
pi_75078944
haha de vooroordelen die mensen hebben zijn eigelijk best grappig
vooral de aziatische, ik herken mezelf er dus echt totaal niet in! (behalve dat we goed gekleed zijn dan )
conclusie; mijn familie is goed geintegreerd?
pi_75090965
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..
En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
Wat vind je er dan zo onaantrekkelijk aan? Dat kan eigenlijk alleen het kleurtje zijn. Want het enige dat alle negroide vrouwen bindt is het kleurtje. En zelfs dat kan variëren van heel lichtbruin tot bijna pikzwart.
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:36:01 #160
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75091674
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Wat vind je er dan zo onaantrekkelijk aan? Dat kan eigenlijk alleen het kleurtje zijn. Want het enige dat alle negroide vrouwen bindt is het kleurtje. En zelfs dat kan variëren van heel lichtbruin tot bijna pikzwart.
Voor mij zijn het vooral de gelaatstrekken. En dan hoeven die dames 'objectief' gezien helemaal niet lelijk te zijn, maar ik val er gewoon niet op. Net als bij mannen, er is simpelweg geen (seksuele) aantrekkingskracht. Halfbloedjes die wel een westers gezichtsprofiel hebben vind ik (soms) wel weer aantrekkelijk. Is blijkbaar iets biologisch ofzo, de onderbewuste racist in mij.
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:23:34 #161
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75098964
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:08 schreef Some-Lady het volgende:
haha de vooroordelen die mensen hebben zijn eigelijk best grappig
vooral de aziatische, ik herken mezelf er dus echt totaal niet in! (behalve dat we goed gekleed zijn dan )
conclusie; mijn familie is goed geintegreerd?
Toevallig date ik een aziatische dame atm. en ze heeft zoals ik ontdekte bij het ontkleden en kijkend in den labels dat ze gewoon h&m aan had
Dus mijn vorige post vervalt hiermee deels, al combineren ze wel heel anders dan een echte hollandse griet.
Je leeft maar één keer...
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:27:42 #162
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75099078
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Voor mij zijn het vooral de gelaatstrekken. En dan hoeven die dames 'objectief' gezien helemaal niet lelijk te zijn, maar ik val er gewoon niet op. Net als bij mannen, er is simpelweg geen (seksuele) aantrekkingskracht. Halfbloedjes die wel een westers gezichtsprofiel hebben vind ik (soms) wel weer aantrekkelijk. Is blijkbaar iets biologisch ofzo, de onderbewuste racist in mij.
Racisties onbewust dan want 3kwart van de halfbloedjes (vrouwen) heeft bijna niks blanks En echte negerinnen zijn knapper als halfbloedjes
  zondag 29 november 2009 @ 00:50:20 #163
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75100951
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef donthate het volgende:

[..]

Racisties onbewust dan want 3kwart van de halfbloedjes (vrouwen) heeft bijna niks blanks En echte negerinnen zijn knapper als halfbloedjes
Alsof halfbloedjes alleen kunnen bestaan uit combi's van negers en blanken... Daarbij zijn negerinnen niet knapper, dat vind jij slechts. Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.

Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben. Dat is per nakomeling zelfs totaal verschillend. Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank. Een eventueel volgend kindje kan bijvoorbeeld veel en veel donkerder zijn. Het is maar net hoe het muntje genetisch valt.

Dat van die driekwart is sowieso klinkklare bullshit en uit de duim gezogen.
Stop the world, I want to get out.
pi_75104174
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een albino is heel wat anders dan een roomblanke scandinavische met rode haren.
Beneath the gold, bitter steel
pi_75105232
Het kan misschien aan mijn omgeving liggen, maar ik zie meer b;lanke mannen met zwarte vrouwen dan andersom. Maar als ik hier de reacties lees dan zijn de verhoudingen blijkbaar anders.

Ik vind zwarte mensen echt niet lelijk, het hangt ook erg vanaf uit welde deel je van Afrika vandaan komt.
pi_75106154
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
pi_75106177
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Alsof halfbloedjes alleen kunnen bestaan uit combi's van negers en blanken... Daarbij zijn negerinnen niet knapper, dat vind jij slechts. Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.

Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben. Dat is per nakomeling zelfs totaal verschillend. Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank. Een eventueel volgend kindje kan bijvoorbeeld veel en veel donkerder zijn. Het is maar net hoe het muntje genetisch valt.

Ik had het niet beter kunnen formuleren
  zondag 29 november 2009 @ 12:46:48 #168
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75106522
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Oke bij een halfbloedje denken we gelijk aan een kleine japannertje met een rus Zal wel aan mij liggen

Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.
(Zucht)
Bedankt dat je even antwoord voor me geeft .Volgens mij is dat een mening dat ik dat knapper vind.Maar jij schijnt het veel beter te weten als ik zelf

Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben.
Euhm ik heb 2jaar in de bijlmer gewoond dus heb genoeg halfbloedjes gezien en bijna geen 1had wat blanks in zich.Maar wie ben ik? als jij in je boerengat daar ergens in friesland woont waar 1x in de 10jaar een gemengd stelletje komt.

Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank.
? Nu nomt die net EEN? voorbeeld op Ik kan je er zo 10geven waar het kind in de verste verte niet op een blank kind lijkt
  zondag 29 november 2009 @ 13:21:06 #169
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75107469
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:46 schreef donthate het volgende:

[..]

Oke bij een halfbloedje denken we gelijk aan een kleine japannertje met een rus Zal wel aan mij liggen

Anderen denken daar weer geheel anders over. Overigens is het negroïde ras dermate divers dat je niet zomaar over 'negerinnen zijn knapper' kunt spreken.
(Zucht)
Bedankt dat je even antwoord voor me geeft .Volgens mij is dat een mening dat ik dat knapper vind.Maar jij schijnt het veel beter te weten als ik zelf

Tot slot is het volslagen onzin dat het merendeel van de halfbloedjes 'bijna niks blanks' zou hebben.
Euhm ik heb 2jaar in de bijlmer gewoond dus heb genoeg halfbloedjes gezien en bijna geen 1had wat blanks in zich.Maar wie ben ik? als jij in je boerengat daar ergens in friesland woont waar 1x in de 10jaar een gemengd stelletje komt.

Een vriend van mij heeft samen met een zeer donkere dame een kindje en dat is bijna blank.
? Nu nomt die net EEN? voorbeeld op Ik kan je er zo 10geven waar het kind in de verste verte niet op een blank kind lijkt
1. Het ligt idd aan jou. Misschien ben je zelf neger of zo dat je alleen maar uitgaat van negers en blanken, maar ik denk bij halfbloedjes niet persé aan mengelingen tussen negers en blanken. De praktijk van alle dag biedt je ook veel meer varianten, kijk maar om je heen.

2. Ik woon het grootste deel van m'n hele leven in Amsterdam, waaronder een klein jaar ook in de Bijlmer (niet dat het ter zake doet, maar blijkbaar is het voor jou belangrijk om te weten of ik in een dorp of een stad woon).

3. Je mist mijn boodschap. Ik geef mijn voorbeeld niet als bewijstuk of zo, ik geef het ter illustratie bij mijn stelling dat je onzin praat met dat 'driekwart heeft niks blanks' en dat het simpelweg per nakomeling verschilt. Verder geef ik zelf ook al aan dat het bij een volgend kindje totaal andersom kan zijn.

Je zou overigens eens verder moeten kijken dan huidskleur alleen. Ook in lichaamsbouw, vorm van neus en lippen enz. zie je vaak de genen van beide ouders (of zelfs voorouders) terug. Nu eens is de ene kant nadrukkelijker vertegenwoordigd, dan weer de andere kant.

Sommige eigenschappen zijn overigens in de genetica wel dominant over andere, zoals de kleur ogen. Bruin is daarbij dominant en blauw recessief. Maar dat is een heel ander (en veel interessanter) niveau van tegen deze zaken aankijken dan jij doet met 'driekwart heeft niks blanks'.
Stop the world, I want to get out.
  zondag 29 november 2009 @ 15:43:07 #170
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75111233
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Heremeteit verwoordt het mooi. Het staat eigenlijk los van het kleurtje. Het zijn de gelaatstrekken; vorm van het gezicht, lippen. Ik kan negroïde vrouwen absoluut mooi vinden, ik vind ze alleen nooit aantrekkelijk. Ik moet wel zeggen dat hoe meer eehrm, klassiek, ze aandoen, hoe mooier ik ze vind. Dus stijl haar boven kroeshaar, modisch gekleed ipv á la R&B, etc. We hebben het dan puur over uiterlijke verschijning.

zondag 29 november 2009 @ 15:48:51 #171
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75111432
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:43 schreef quatara het volgende:

Ik vind zwarte mensen echt niet lelijk, het hangt ook erg vanaf uit welde deel je van Afrika vandaan komt.
De meeste zwarte mensen hebben echter geen westers gezichtsprofiel. Dan kunnen ze nog zo knap zijn maar ik val er niet op. Je hebt ook knappe mannen maar daar val ik ook niet op. De aantrekkingskracht is er gewoon niet.
pi_75113060
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

De meeste zwarte mensen hebben echter geen westers gezichtsprofiel. Dan kunnen ze nog zo knap zijn maar ik val er niet op. Je hebt ook knappe mannen maar daar val ik ook niet op. De aantrekkingskracht is er gewoon niet.
En wat is een westers gezichtsprofiel precies?
pi_75113121
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Heremeteit verwoordt het mooi. Het staat eigenlijk los van het kleurtje. Het zijn de gelaatstrekken; vorm van het gezicht, lippen. Ik kan negroïde vrouwen absoluut mooi vinden, ik vind ze alleen nooit aantrekkelijk. Ik moet wel zeggen dat hoe meer eehrm, klassiek, ze aandoen, hoe mooier ik ze vind. Dus stijl haar boven kroeshaar, modisch gekleed ipv á la R&B, etc. We hebben het dan puur over uiterlijke verschijning.
Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.
  zondag 29 november 2009 @ 16:43:42 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75113221
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef Son_of_Ron het volgende:
NL vrouw met Anti man is per definitie een hoer!
Die vergelijking gaat naar mijn mening echt wel op.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 29 november 2009 @ 16:45:16 #175
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75113268
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.
Je hoort mij niet zeggen dat die er niet zijn. Je hoort me zeggen dat ik die mooier vind. Niet aantrekkelijk. Mooier.

zondag 29 november 2009 @ 16:48:43 #176
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75113396
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

En als je naar hun achtergrond vraagt dan hebben ze hindoestaans bloed ofzo (vandaar de haakneus)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75113483
Laten we anders deze leuke foto nemen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/ca23cba9_ANP_11257318.jpg

Welke daarvan spreekt je het meest aan? In mijn geval toch wel Denemarken (tweede van rechts).

[ Bericht 8% gewijzigd door Tuvai.net op 29-11-2009 16:56:03 ]
pi_75113610
Die van Tsjesische republiek.

Echte negerinnen hebben dikke lippen, een enorme reet, en vreemde mentaliteit. De mooie donkere meisjes, zijn meestal van die hindoestanen.
pi_75113637
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Tuvai.net het volgende:

[ afbeelding ]

Welke daarvan spreekt je het meest aan? In mijn geval toch wel Denemarken (tweede van rechts).
Ik zie niks.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_75113685
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Ik zie niks.
Post aangepast. Linkje nu kopiëren en plakken in je adresbalk.
pi_75113846
Ik denk dat je niet zoveel kan doen aan waar je "op valt". Als dat toevallig donker is of Aziatisch, dan is dat zo. En omdat in Nederland wat dat betreft veel keuze is, komt het dus ook vaker voor. En omdat we ook nogal makkelijk reizen of via internet contacten kunnen leggen, kun je ook makkelijker je voorkeur volgen.

Ikzelf heb al ruim 25 jaar een relatie met een Turk (vakantieliefde) en het heeft zo zijn eigen kanten.
Waar je niet om heen kunt, is dat in een zo'n relatie naast de normale verschillen die je ook in andere relaties hebt, de culturele verschillen ook nog een rol spelen.
Ik zie om me heen dat die interculturele relaties in het algemeen moeizamer zijn en eerder stuklopen dan relaties tussen twee mensen van dezelfde cultuur. Het is een extra complicerende factor.
En zelf vraag ik me ook wel eens af of het niet allemaal wat makkelijker zou zijn geweest met een Nederlander. Maar als ik met dat voorstel, en denk aan mijn Nederlandse vriendjes die ik heb gehad, dan weet ik dat weer veer te saai gevonden zou hebben.

Als je op een ander ras/cultuur valt, zal dat wel komen omdat je dat toch interessant vindt en je in principe er dus wel voor open staat. Of het dan lukt of niet, weet je nooit van te voren.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_75114165
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat die er niet zijn. Je hoort me zeggen dat ik die mooier vind. Niet aantrekkelijk. Mooier.
En als ze wel een westers gezicht hebben en stijl haar zijn ze wel mooi maar nog steeds niet aantrekkelijk. Dan is het toch het kleurtje. Niet erg hoor, maar daar komt het op neer.
  zondag 29 november 2009 @ 17:12:17 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75114193
Ik merk dat vooral imago/image die de media/tv/bladen mensen voorleggen de interesse-factor voor een bepaalde cultuur opwekt en versterkt. Aziaten hebben wat dat betreft dus nog een lange lange weg te gaan.
pi_75114241
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En als je naar hun achtergrond vraagt dan hebben ze hindoestaans bloed ofzo (vandaar de haakneus)
Maar dat maakt niet uit. Het gaat om 'donkere vrouwen' en dan mogen ze besthindoestaans bloed hebben.

Overigens valt het me op dat iedereen het over blanken en zwarten heeft, maar niet over aziaten. Die zijn er ook nog hoor
  zondag 29 november 2009 @ 17:15:24 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75114294
Thanks

Zo zo je maar weer hoe zwart-wit de huidige tijdsgeest eigenlijk is.
pi_75114356
quote:

Canada of Cuba
  zondag 29 november 2009 @ 17:21:23 #187
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75114489
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef PrimusOne het volgende:

Echte negerinnen hebben dikke lippen, een enorme reet, en vreemde mentaliteit. De mooie donkere meisjes, zijn meestal van die hindoestanen.
en wat versta jij onder niet-echte negerinnen als ik vragen mag?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zondag 29 november 2009 @ 17:22:44 #188
206337 aychelle
pi_75114537
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

tjsa, negerinnen met stijl haar heb ik ook nooit gezien, behalve uit de richting somalie enzo kunnen ze wat los-gekruld haar hebben.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75114555
En als ik, Turk met zwart haar, donkere ogen en olijfkleurig huidskleur, een relatie aanga met een Turk die blond is, valt dat dan ook onder een interraciale relatie?
  zondag 29 november 2009 @ 17:26:32 #190
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75114667
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:22 schreef aychelle het volgende:

[..]

tjsa, negerinnen met stijl haar heb ik ook nooit gezien, behalve uit de richting somalie enzo kunnen ze wat los-gekruld haar hebben.
Daar kwam ik ook pas geleden achter .IK dacht altijd dat negerinnen sommige wel stijl haar hadden meet ze stijlen het allemaal JA HEEL ERG DOM ik weet het
  zondag 29 november 2009 @ 17:26:57 #191
206337 aychelle
pi_75114689
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
En als ik, Turk met zwart haar, donkere ogen en olijfkleurig huidskleur, een relatie aanga met een Turk die blond is, valt dat dan ook onder een interraciale relatie?
nee, . Een belg met een itiliaan valt er ook niet onder. Wel een chinees met een duitser, en een somalier met een engelsman
  zondag 29 november 2009 @ 17:31:10 #192
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75114812
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef PrimusOne het volgende:

De meeste negerinnen hebben dat allemaal niet Oke sommige hebben een gigantishe reet dat het gwn Word.. Maar enige dat ze hebben s dat de kont soms wat voller is maar als gezonde man wat is daar miss mee . Dikkere lippen mwahh opzich wel maar dat is ook wel weer sexy.. Vreemde mentaliteit verklaar je?
pi_75114858
Ik vind een stevige kont (nee, geen dikke blubberkont) en dikke lippen juist weer enorm aantrekkelijk.
  zondag 29 november 2009 @ 17:35:19 #194
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75114926
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind een stevige kont (nee, geen dikke blubberkont) en dikke lippen juist weer enorm aantrekkelijk.
Daarom ze moet niet zo zijn dat ze de hele 3zits bank in beslag neemt Maar er moet wel wat op zitten
pi_75114975
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee, . Een belg met een itiliaan valt er ook niet onder. Wel een chinees met een duitser, en een somalier met een engelsman
Cool. Ik ga een Kazachstaanse man uitzoeken. Of een Mongoolse.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bortecinem op 29-11-2009 17:49:04 ]
pi_75122907
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat naar mijn mening echt wel op.
Natuurlijk niet. En nee, ik heb ook geen VMBO gedaan.
Ik ben een hoogopgeleide jonge vrouw met een Antilliaanse man, waarmee ik 3 kinderen heb. En buiten het feit dat we niet allevijf dezelfde kleur hebben, zijn we gewoon een gezin zoals heel veel andere gezinnen.
pi_75123006
quote:

Brazil en Canada .

(1e en 2e van links)
pi_75123075
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Twiggy het volgende:
Ras is een cultureel construct. Er is biologisch gezien geen enkel wetenschappelijk bewijs om aan te nemen dat er verschillende rassen bestaan binnen de mensheid.
  zondag 29 november 2009 @ 21:16:50 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75123459
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. En nee, ik heb ook geen VMBO gedaan.
Ik ben een hoogopgeleide jonge vrouw met een Antilliaanse man, waarmee ik 3 kinderen heb. En buiten het feit dat we niet allevijf dezelfde kleur hebben, zijn we gewoon een gezin zoals heel veel andere gezinnen.
Kan natuurlijk. Hartstikke normaal en ik beweer eigenlijk niet anders. Ik ga in gesprekken wel automatisch uit van stereotypen. Omdat je stereotypen, ongeacht de cultuur, toch heel erg vaak ziet in de praktijk. Veel dan de stereotype ideeen kloppen dus wel. Ook die over de cultuur waar ik uit kom.
pi_75123682
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kan natuurlijk. Hartstikke normaal en ik beweer eigenlijk niet anders. Ik ga in gesprekken wel automatisch uit van stereotypen. Omdat je stereotypen, ongeacht de cultuur, toch heel erg vaak ziet in de praktijk. Veel dan de stereotype ideeen kloppen dus wel. Ook die over de cultuur waar ik uit kom.
Maar lijkt je dat niet heel beperkend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')