True.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
ooit note en moderate ik Gaymania.
Helemaal omdat er net 2 modjes nieuw zijn en Prosac relatief er ook pas kort zit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef Robinhoo het volgende:
Wordt lastig om zo'n goeie mod terug te vinden als Ray denk ik, met zijn ervaring etc.
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helemaal omdat er net 2 modjes nieuw zijn en Prosac relatief er ook pas kort zit.
Wat ik al in hools zei, ik ken je niet peroonlijk en het is internet. Maar ik ben gewoon al 10 minuten verbaasd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef RayMania het volgende:
En nu nog proberen te concentreren op m'n werk. Dit wordt 'm niet vandaag.
Ja, erg hequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
FB topic gelijk op slot.
FOK is geen democratie, heren.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
Kopbal 2 weken. tumoropmerking.
@ 1.01quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zet mijn geld op sjimz als next to go.
Nog meer dan golfer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Breach het volgende:
Mod die het meest voor vbl gedaan heeft wat mij betreft.
Nooit meer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zet mijn geld op sjimz als next to go.
Denk dat ie het ook niet over je terugkeer als mod hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nooit meer.
Hoe ze nu met Ray omgaan kunnen de betrokkenen terecht door de stront zakken.
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
Kopbal 2 weken. tumoropmerking.
Het nieuwe beleid op VBL werkt al aardig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Danny het volgende:
silenus en darkangle - 2 weken (crewbashing)
Toch te triest voor woorden. Jullie word jarenlang het leven zuurgemaakt door de joriens. Die je met bloed zweet en tranen gebanned krijgt. En zodra je een puntje kritiek hebt op die oppergod dan kun je oprotten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het nieuwe beleid op VBL werkt al aardig.
Dat was ook het grapjequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk dat ie het ook niet over je terugkeer als mod had
@Grulez, golfer pocht er teveel mee. Bovendien was dat voor mijn tijd.
bedanktopic ook al dichtquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef Danny het volgende:
slotje. kennelijk kan het niet op normale wijze.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef venomsnake het volgende:
WTF is hier allemaal loos man? GVD
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Riro het volgende:
Oja, ik wil ook wel op de mailinglist voor het nieuwe forum.
Ach wat boeit hun VBL nou. Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef venomsnake het volgende:
WTF man. Ray was de beste mod op VBL ooit gewoon. Organiseerde leuke prijsvragen, kende alle users goed, was altijd bezig met ideeen om het nog leuker te maken. Hij was echt de "hoofdmod" zullen we maar zeggen. Erg fijn om mee te werken, en gewoon een zeer prettig persoon.
Echt ongelooflijk dat hij nu op zwart staat.
Neh, alleen als Ajax verloren heeft, even de reacties lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom je ook naar AjaxFans of AjaxTalk? Of AjaxNetwerk?.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Riro het volgende:
Oja, ik wil ook wel op de mailinglist voor het nieuwe forum.
Vergeet VOL nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach wat boeit hun VBL nou. Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
JOR, nog zo'n doorslaand succes.quote:
ZUU is ook gesloten vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
Ja dat zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach wat boeit hun VBL nou. Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he.
Maar ik denk dat het uiteindelijk wel boeit. Want elke post en klik zijn inkomsten voor die gozer. Dus is hij er in the end niet bij gebaat dat er iets gebeurt zoals dat nu gebeurt.
Ik zal je ff PM-en, want als Danny straks gaat teruglezen ben ik wel weg gok ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Breach het volgende:
Ik wil wel een lijstje bijhouden met adressen. Zodat we (als de helft vertrekt) met elkaar contact kunnen houden...
Het is zo jammer dat ie een plaat voor zijn kop heeft en dit dus gewoon niet ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Riro het volgende:
Zo zonde dat zo'n forum verpest wordt door één zo'n loser. Zolang je niet met 'm te maken hebt is het een leuk forum, maar elke keer dat weer zoiets gebeurt zie je door wat voor een triest figuur het eigenlijk gerund wordt.
Hij kan ook PM's lezen hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik zal je ff PM-en, want als Danny straks gaat teruglezen ben ik wel weg gok ik.
Check de topics van Ray eens; die statistieken, de bingo-plaatje, al die quizzen, raad-het-fragment, talloze wedstrijd-topics, waarvan de een wat geslaagder dan de anderquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.
Ik vind het voorlopig nog allemaal zwaar meevallen.
Maar het is ook maar een klein clubje waarom ik hier nog post. 95% ken ik real life niet, maar zou het toch jammer vinden als je nooit meer wat van ze zou vernemen. Zeker omdat de SC gewoon een leuke groep was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.
Ik vind het voorlopig nog allemaal zwaar meevallen.
Kijk nou maar uit wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
De rest van Fok interesseert mij sowieso niet.
Ik bedoelde dat ik hem een PM stuur met m'n mail, voor als ik straks weg ben. Wat ik er van vind kan Danny in verschillende topics al lezen en hij doet maar lekker wat ie wil doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij kan ook PM's lezen hoor.
SCH.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef riddler. het volgende:
wel vreemd dat sjimz gepakt is met klonen terwijl zijn kloon nog kan posten en niet met een andere kloon heb gepost. ben benieuwd wat ze dan voor kloon aanzagen
Helemaal mee eens. Ook redelijk bijzonder dat er gewoon users van verschillende clubs normaal met elkaar kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het is ook maar een klein clubje waarom ik hier nog post. 95% ken ik real life niet, maar zou het toch jammer vinden als je nooit meer wat van ze zou vernemen. Zeker omdat de SC gewoon een leuke groep was.
De rest van Fok interesseert mij sowieso niet.
En daar heeft Ray, en zijn crew door de jaren heen, hard voor gewerkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook redelijk bijzonder dat er gewoon users van verschillende clubs normaal met elkaar kunnen omgaan.
Het enige voordeel: door zijn onkunde blijft de commerciële waarde van het forum beperkt tot wat nutteloze abo's en het opvragen van je notesquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Riro het volgende:
Zo zonde dat zo'n forum verpest wordt door één zo'n loser. Zolang je niet met 'm te maken hebt is het een leuk forum, maar elke keer dat weer zoiets gebeurt zie je door wat voor een triest figuur het eigenlijk gerund wordt.
hebben de a's toch zijn zin.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
En daar heeft Ray, en zijn crew door de jaren heen, hard voor gewerkt.
er zullen best wat kloons komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:24 schreef Grulez het volgende:
Blijven weinig users voor de SC over op deze manier...
Ik denk dat dit het wel wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, ik wil niet naar school.Dan mis ik vast weer alles en teruglezen zit er meestal niet in.
Geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef riddler. het volgende:
den, voor welke kloonheeft sjimz een extra week?
quote:
Hier ookquote:
Mooie UIquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:05 schreef Prosac het volgende:
gezellig is anders momenteel..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |