quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Riro het volgende:
Oja, ik wil ook wel op de mailinglist voor het nieuwe forum.
Vergeet VOL nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach wat boeit hun VBL nou. Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
JOR, nog zo'n doorslaand succes.quote:
ZUU is ook gesloten vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
Ja dat zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach wat boeit hun VBL nou. Andere fora (Big Brother, de bunker, ZUU) zijn toch veel succesvoller en leuker.
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he.
Maar ik denk dat het uiteindelijk wel boeit. Want elke post en klik zijn inkomsten voor die gozer. Dus is hij er in the end niet bij gebaat dat er iets gebeurt zoals dat nu gebeurt.
Ik zal je ff PM-en, want als Danny straks gaat teruglezen ben ik wel weg gok ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Breach het volgende:
Ik wil wel een lijstje bijhouden met adressen. Zodat we (als de helft vertrekt) met elkaar contact kunnen houden...
Het is zo jammer dat ie een plaat voor zijn kop heeft en dit dus gewoon niet ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Riro het volgende:
Zo zonde dat zo'n forum verpest wordt door één zo'n loser. Zolang je niet met 'm te maken hebt is het een leuk forum, maar elke keer dat weer zoiets gebeurt zie je door wat voor een triest figuur het eigenlijk gerund wordt.
Hij kan ook PM's lezen hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik zal je ff PM-en, want als Danny straks gaat teruglezen ben ik wel weg gok ik.
Check de topics van Ray eens; die statistieken, de bingo-plaatje, al die quizzen, raad-het-fragment, talloze wedstrijd-topics, waarvan de een wat geslaagder dan de anderquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.
Ik vind het voorlopig nog allemaal zwaar meevallen.
Maar het is ook maar een klein clubje waarom ik hier nog post. 95% ken ik real life niet, maar zou het toch jammer vinden als je nooit meer wat van ze zou vernemen. Zeker omdat de SC gewoon een leuke groep was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Misschien dat een aantal users vertrekken, meer niet. Die zijn zo weer vervangen. Voor ons zijn Ray en Sjimz misschien niet vervangbaar, maar voor de mensen daarboven wel.
Ik vind het voorlopig nog allemaal zwaar meevallen.
Kijk nou maar uit wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
De rest van Fok interesseert mij sowieso niet.
Ik bedoelde dat ik hem een PM stuur met m'n mail, voor als ik straks weg ben. Wat ik er van vind kan Danny in verschillende topics al lezen en hij doet maar lekker wat ie wil doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij kan ook PM's lezen hoor.
SCH.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef riddler. het volgende:
wel vreemd dat sjimz gepakt is met klonen terwijl zijn kloon nog kan posten en niet met een andere kloon heb gepost. ben benieuwd wat ze dan voor kloon aanzagen
Helemaal mee eens. Ook redelijk bijzonder dat er gewoon users van verschillende clubs normaal met elkaar kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het is ook maar een klein clubje waarom ik hier nog post. 95% ken ik real life niet, maar zou het toch jammer vinden als je nooit meer wat van ze zou vernemen. Zeker omdat de SC gewoon een leuke groep was.
De rest van Fok interesseert mij sowieso niet.
En daar heeft Ray, en zijn crew door de jaren heen, hard voor gewerkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook redelijk bijzonder dat er gewoon users van verschillende clubs normaal met elkaar kunnen omgaan.
Het enige voordeel: door zijn onkunde blijft de commerciële waarde van het forum beperkt tot wat nutteloze abo's en het opvragen van je notesquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Riro het volgende:
Zo zonde dat zo'n forum verpest wordt door één zo'n loser. Zolang je niet met 'm te maken hebt is het een leuk forum, maar elke keer dat weer zoiets gebeurt zie je door wat voor een triest figuur het eigenlijk gerund wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |