romaxquote:
Klopt, ik heb er ook één gedaan.quote:
Ik niet echt, nu welquote:Op maandag 21 september 2009 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er ook één gedaan.
Gompie.quote:
Volgens mij is dat iets wat we wel zeker kunnen weten.quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb wel altijd dat als ik een TR doe en op 'anoniem' klik ik denk dat ze gewoon nog steeds kunnen zien wie dat doet en wie er zo laf is om dat anoniem te doen.
quote:
Jenny Hendrix?quote:
Ik wou net zeggen, dat geschreeuw en gekreun kan nooit zo boeiend zijn.quote:
HEUYYYYYYquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
Krijg allemaal maar de kanker.
Jij haat zwarten ?quote:
quote:
gersquote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef postmortum het volgende:
leeft gers nog ?
ik heb een bloemetje nodigquote:
what if I say you're not like the othersquote:
hoezo een boek?quote:
Coma in Beijing.quote:
Ik snap het niet.quote:Op maandag 21 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je tegen elkaar afstrepen, dan houd je Ne over
ja vertel eens , ik weet alleen dat verhaal met myrthequote:Op maandag 21 september 2009 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk iets gemist.
Mirre.quote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja vertel eens , ik weet alleen dat verhaal met myrthe
Hij wilde ontmaagd worden?quote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mirre.
Gers stuurde een boek en bloemen.
Minder seks met jezelf.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Dus, wat zijn jullie tips tegen acné?
Een vriend van me heeft een behandeling laten doen. En het zag er erg goed uit daarna.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!
Nee, hij leefde mee met een fictief verhaal.
bijtende accu vloeistoffen!quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Bwehehe.quote:Op maandag 21 september 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een behandeling laten doen. En het zag er erg goed uit daarna.
Ik mag gers wel.quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
Ah, hier is dus het Gers bash-topic 2009.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er was zelfs een topic opgezet om geld voor Mirre in te zamelen.
Hij had en heeft wel de aandacht op zich ja nadat het Mirre verhaal nep bleek te zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
gers wilde natuurlijk dat de vrouwelijke fokkers onder indruk van hem waren.. En dat hij dan zijn slag kon slaan.
Niks mis met de Foo Fighters.quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
Zou mijn vader het waarderen als ik Skin & Bones dvd opzet?
Gewoon beuken met die handel.quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
Zou mijn vader het waarderen als ik Skin & Bones dvd opzet?
Salade.quote:Op maandag 21 september 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is mijn pastasalade toch lekker![]()
Oooo, dan hoef ik je ook niet eerst mee uit eten te nemen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon heel gemakkelijk
quote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oooo, dan hoef ik je ook niet eerst mee uit eten te nemen.
Nee, wel zo handigquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oooo, dan hoef ik je ook niet eerst mee uit eten te nemen.
jazeker. Weer een hoop bier verdient vandaagquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iemand is weer aan het werk!
quote:Op maandag 21 september 2009 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jazeker. Weer een hoop bier verdient vandaag
I like it easy.quote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verwachtte die grap, maar ik hoopte dta ie te gemakkelijk was
Fok! uberhaupt is een hoax.quote:Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij zijn alle meiden hier op fok een hoax
wat voor bui?quote:
Wat denk je dat ze zijn dan?quote:Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij zijn alle meiden hier op fok een hoax
Een hoax.quote:Op maandag 21 september 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat voor bui?
Ik weet van niks!
[..]
Wat denk je dat ze zijn dan?
Mijn god, wat een idioten op die site.quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Maisnon het volgende:
http://www.boekmij.nl/gerard_joling_roy.php
Dubbelgangers
Het niet kunnen redden met je eigen talenten en dan maar meeliften op iemand waar je in de verte een beetje op lijkt.
Oe, ik wil ook dubbelganger wordenquote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Dubbelgangers
Het niet kunnen redden met je eigen talenten en dan maar meeliften op iemand waar je in de verte een beetje op lijkt.
Omdat.quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar van wie dan en waarom?
Van Danny, om E-players zoals ons te lokken.quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar van wie dan en waarom?
True, dat zei ook tegen die agent toen hij me vroef of ik Jude Law-imitator wilde worden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Maisnon het volgende:
Dubbelgangers
bullshitquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat zei ook tegen die agent toen hij me vroef of ik Jude Law-imitator wilde worden.
Dat klinkt wel logischquote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Van Danny, om E-players zoals ons te lokken.
Handmodelquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat zei ook tegen die agent toen hij me vroef of ik Jude Law-imitator wilde worden.
I'm a hand model, mama. A finger jockey. We think differently than the face and body boys... we're a different breed.quote:
Je gebruikersnaam niet juist kunnen spellen.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam niet juist kunnen spellen.
lees mijn userinterview vlegelquote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam niet juist kunnen spellen.
de kpnquote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie heeft er verstand van digitale televisie van KPN?
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om te switchen.
Enlighten me.
Allah.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie heeft er verstand van digitale televisie van KPN?
Het is saai hier, ik wil alleen maar wat leven in de SC brengenquote:
En dat doe je door je als een oversekste aandachtshoer te gedragen?quote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is saai hier, ik wil alleen maar wat leven in de SC brengen![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat doe je door je als een oversekste aandachtshoer te gedragen?
Ik zie het allemaal wel aan.quote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie van die stomme vingerafdrukken bij een nieuw paspoort ?
quote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed.quote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van.quote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat doe je door je als een oversekste aandachtshoer te gedragen?
waarom is dat goed?quote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kunnen ze iig wel een database aanleggen.
Ik vind het stomquote:
waarom?quote:
Ik vond het wel meevallen, het was een stom grapjequote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van.
Wind je niet zo op.
Nou, als je er geen behoefte aan hebt, dan weiger je..quote:
wtfquote:
I did. Ik accepteer nooit onbekenden, ook niet op hyves.quote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, als je er geen behoefte aan hebt, dan weiger je..
Betutteling ten top.quote:
Algehele veiligheid. Het gaat niet om jou, het gaat om de maatschappij.quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Betutteling ten top.
Ik doe geen vlieg kwaad en ik durf niet eens een snoepje te jatten bij de Jamin en nu moet ik mn vingerafdrukken geven voor WAT?
Goedzo.. Ik ook niet.. Tenzij ik dénk dat ik diegene wel moet kennen..quote:Op maandag 21 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
I did. Ik accepteer nooit onbekenden, ook niet op hyves.
Ja, de onschuldige mens moet zich aanpassen aan de criminelenquote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Algehele veiligheid. Het gaat niet om jou, het gaat om de maatschappij.
Weet ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is dat goed?
[..]
Ik vind het stom
[..]
waarom?
[..]
Ik vond het wel meevallen, het was een stom grapje
Life sucks, doesn't it?quote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, de onschuldige mens moet zich aanpassen aan de criminelen
Ach, ik vind het gewoon belachelijk, bovendien hebben ze nog niet eens de juiste opslagmogelijkheden, en moet het nu wel al, God weet wie erbij kan.quote:
Jij bent gelovigquote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon belachelijk, bovendien hebben ze nog niet eens de juiste opslagmogelijkheden, en moet het nu wel al, God weet wie erbij kan.
Die criminelen die constant op verlof mogen en dan kunnen ontsnappen zeker?quote:
Nee, dat is een uitdrukking.quote:
Die ja.quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die criminelen die constant op verlof mogen en dan kunnen ontsnappen zeker?
Wil je paranoide, moet je bij mij zijn..quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitdrukking.
En dat is ook geen paranoia, ik ben er niet zo bang voor. Ik vind het niet netjes.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die criminelen die constant op verlof mogen en dan kunnen ontsnappen zeker?
En zijn ze al een beetje aan je gewend in PUB?quote:
Heb je ook hoedjes van aluminiumfolie-papier net als ZH?quote:Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je paranoide, moet je bij mij zijn..
Ik zie overal complottheorieen
Awwquote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
Belt m'n zusje net huilend op dat ons konijntje overleden isen nu zit ik hier ook te janken omdat ik het zo kut voor d'r vind
..
Pics van je zusje + dode konijn?quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
Belt m'n zusje net huilend op dat ons konijntje overleden isen nu zit ik hier ook te janken omdat ik het zo kut voor d'r vind
..
Awh...quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
..
Mag ik t konijn adopteren?quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
..
Dat is nog heel jong...quote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Herseninfarct. Wtf. En hij was ook echt pas 2.
Joah.quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zijn ze al een beetje aan je gewend in PUB?
Zolang ze de naam van een anonieme tipgever niet eens geheim kunnen houden en justitie keer op keer blijft falen vind ik het nog niet eens zo gek dat er mensen zijn die bang zijn voor dit soort maatregelen. Ik heb het dan niet eens over misbruik, maar gewoon incompetente ambtenaren (wat helaas 75% van de ambtenaren is) die een foutje maken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je paranoide, moet je bij mij zijn..
Ik zie overal complottheorieen
Het is toeval, werkelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 19:16 schreef afcajos het volgende:
Mijn hemeltje. BT is er, en 2 posts later, verhip! een post van BobbyB!
Mag ik t zusje adopteren?quote:
Uhhuh, true that!quote:Op maandag 21 september 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang ze de naam van een anonieme tipgever niet eens geheim kunnen houden en justitie keer op keer blijft falen vind ik het nog niet eens zo gek dat er mensen zijn die bang zijn voor dit soort maatregelen. Ik heb het dan niet eens over misbruik, maar gewoon incompetente ambtenaren (wat helaas 75% van de ambtenaren is) die een foutje maken.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh, true that!
Mja t is niet alleen dit.. Ik zoek sowieso heel erg snel ergens wat achter
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh, true that!
Mja t is niet alleen dit.. Ik zoek sowieso heel erg snel ergens wat achter
2 voor de prijs van 1?quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hij ligt zo onder de grond naast die ander.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?Is dit weer zo'n verkapte steek onder water richting mij?
Huh? Neequote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?Is dit weer zo'n verkapte steek onder water richting mij?
+ gratis modder, waarschijnlijk.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Nee
Nou, ik ben dus niet de enige die een beetje paranoide is
Nee, ik zoek echt serieus snel ergens wat achter IQM.. Dit heeft niets te maken met jou/dit forum
of wat dan ook
Gewoon in het dagelijks leven
Dan zeg je "dat mag Joost weten"quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitdrukking.
En dat is ook geen paranoia, ik ben er niet zo bang voor. Ik vind het niet netjes.
I snap him not.quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
You see what I did there? [ afbeelding ]
Maar weet Joost het ook?quote:
Zijn paranoide gedrag was de grap blijkbaarquote:
Jaquote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
You see what I did there? [ afbeelding ]
Ze kunnen 12 worden, maar 8 is voor het gemiddelde best bejaardquote:Op maandag 21 september 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. M'n vorige werd 8 en dat vond ik al te jong.
Ik had dat konijn sinds m'n 8e, en toen ik 'm net had had ik een juf en haar konijn was 12 geworden vertelde ze een keer, en toen ging ik er vanuit dat mijne ook 12 zou worden omdat ik altijd goed voor 'm zorgdequote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen 12 worden, maar 8 is voor het gemiddelde best bejaard
quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
Boh, gek, morgenochtend F5'en op http://www.mininova.org/s(...)ur%20mother%20s05e01 .
Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
God weet waarom ik niet gewoon God weet waarom zou zeggen
Ah, op die manier.quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zijn paranoide gedrag was de grap blijkbaar
Hij drijft de spot met onsquote:
Zolang ie maar blijft drijven, een zinkende spot is levensgevaarlijk.quote:
Idd!!!quote:Op maandag 21 september 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang ie maar blijft drijven, een zinkende spot is levensgevaarlijk.
Wie gaat er inelkaar geslagen worden?quote:Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
"Het is zo grappig hahaha"
- "Ja, tot ik je zaterdag eindelijk een keer terecht op je bek sla. [ afbeelding ]"
NOU TOEN VOND HIJ HET NIET ZO GRAPPIG MEER
Die gozer uit mn PM's.quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie gaat er inelkaar geslagen worden?
http://www.ezrss.it/faq/quote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Hey maar IQM, jij gebruikt toch utorrent? Daar kun je hendig sjieke RSS feeds invoeren zodat episodes van HIMYM automagisch worden gedowload.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gozer uit mn PM's. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
There goes my hero, watch him as he goeeesquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
There goes my hero, watch him as he goeees
Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb gewoon draadloos internet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dqod het volgende:
Soms eh.. Raak ik hier zo ontzettend de draad kwijt
Same same.quote:Op maandag 21 september 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb gewoon draadloos internet.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit. Ik heb gewoon draadloos internet.
Jep.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een heerlijke smiley is dit om te gebruiken op msn.
Je hebt JAgers en NEgers.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Siniti het volgende:
Is er iemand hier verdomde goed in statistiek?
De rode?quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dqod het volgende:
Soms eh.. Raak ik hier zo ontzettend de draad kwijt
Alleen kan je hem niet linken aan ":)"quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het tart mensen zo lekker. [ afbeelding ]
K gebruik m dan ook vrij vaak op msnquote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het tart mensen zo lekker. [ afbeelding ]
Alle kleurenquote:
Ik heb hem onder ç:quote:Op maandag 21 september 2009 19:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen kan je hem niet linken aan ":)"
KALI!quote:
Ik heb hem nu in 3 minuten 18 keer gebruiktquote:Op maandag 21 september 2009 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K gebruik m dan ook vrij vaak op msn
Eyyyquote:
Als ik de draad kwijt ben schijt ik alle kleuren en ben daarna zo blij als een aap met 7 staarten.quote:
Dat heb ik dus ook!quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als ik de draad kwijt ben schijt ik alle kleuren en ben daarna zo blij als een aap met 7 staarten.
heuquote:
Blijf het knap vinden dat ze een vormgeving hebben weten te verzinnen die na 10 jaar nog mooi is.quote:
Inderdaad. Winamp Classicquote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden dat ze een vormgeving hebben weten te verzinnen die na 10 jaar nog mooi is.
Omdat hij Remlof eruit heeft geluld.quote:
Ja, ik was het net aan het teruglezen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat hij Remlof eruit heeft geluld.
Oh?quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat hij Remlof eruit heeft geluld.
Laat me raden; remlof begon over dat Otis een kloon was waarop BK/Otis zei dat je gewoon mag klonen waarop remlof weer zei dat dat niet gold voor SCers?quote:
Nee, dat gaat me weer geld kosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |