Aha! Super. Thanks.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:46 schreef bokkepoot het volgende:
Bij nudie staan de was voorschriften op de linkerzak binnenkant.
En ja als ze stretch hebben krimpen ze wat.
Ze zeggen zelf 3%.Er wordt dan ook geadviseerd om het al te dragen als ie nog nat is
Opzich wel, maar om één of andere reden ben ik nooit zo gek van riemen. Don't ask me whyquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef bbaadd het volgende:
riem? daar zijn die dingen toch voor
Gewoon zelf makenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:50 schreef Tijntjes het volgende:
Hey, weet iemand waar deze jeans van Cheap Monday nog te vinden zijn?
Zou een leuk zijn kerstcadeautje voor mn vriendin!
[ afbeelding ]
Je had er bij in moeten zittenquote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef M1stral het volgende:
Nou, mijn Somet's liggen momenteel in de badkuip. Lekker warm water. Hopen dat de fit nog iets beter word en ik wat meer van zijn "stijfheid" terugkrijg. Misschien neem ik nog moeite foto's te posten.
Oh okay ik doe meestal gewoon het water warm (niet extreem warm) en dan gewoon in bad springen met broek en dan dragen tot hij droog isquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef M1stral het volgende:
Ik heb vier eenheden waterkoker in de badkuip gegooid en vervolgens de douche op maximale temperatuur bijgemend... En toen nat aangetrokken. Dus daarvoor hoef ik in dit geval niet in een badkuip te zitten... Had zowiezo niet gepast, gezien het een babybadje was, haha.
wat voor broeken zijn het?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef niet_toegestaan het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen hoe je je broek goed kan laten soaken tot je eigen maat? Ik heb nu 2 broeken waarvan de lengte prima is, maar de pijpen vind ik net ietsje te wijd.
Anyone?
Bedoel je dat het merk, of wat meer specifieker?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn het?
Kunnen die em ook innemen in de omtrek dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef unioz het volgende:
zullen niet echt krimpen met een soak/hete wasbeurt. Dan kan je beter naar een kleermaker gaan.
Prijzen waren ok. 100 euro voor een avelon selvage broek. 50 euro voor een blue blood trui en 25 euro voor een blue blood tshirtje. En ik kreeg daar nog eens 50% korting over. Goede deals dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef M1stral het volgende:
3 items Stansfield. Ben je daar nog veel geld aan kwijt geweest? Ikzelf heb al een tijd niets van Blue Blood aangeschaft, zeker geen jeans... Huidige collectie is niet voor mij weggelegd, al vind ik wel dat de bovenkleding, shirts, truien en vooral overhemden toch vaak wel de moeite waard zijn.
Dat heet taperen, dan maken ze idd de omtrek van je pijpen kleiner.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Kunnen die em ook innemen in de omtrek dan?En aan wat voor kosten moet je dan ongeveer denken?
Ja. En bovendien is dat dry cleaning overrated. Gewoon wassen thuis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hallo even een vraagje.
Stomerijen doen tegenwoordig alleen nog chemisch reinigen (stomen met chemicaliën)
Ik wil mijn ALD nog niet wassen en naar de stomerij brengen, kan ik dit gerust laten doen?
De stomerij hier in de buurt vertelde me dat niemand meer met echt stoom stoomt, ofwel alles met chemicaliën tegenwoordig, kan dit kwaad?
hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
iemand nog een paar samurais/warehouse/studio d'artisan/evisu jp/.... nodig?
Nodig niet maar wel intresse, alleen pas ik jou maat toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Doe es een maat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Voor hoeveel euro gaan die sams in Japan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
doe eind december pickups in tokyo.quote:
Held ben jequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij 30 en Stansfield 34.
Goed plan, maar kan nu geen nieuwprijs betalen, en voor dat geld wil ik sowieso goed kunnen passen voordat ik tot aanschaf overgaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef unioz het volgende:
[..]
doe eind december pickups in tokyo.
bij bvb deze winkel: http://www.rakuten.ne.jp/gold/americaya/ en http://www.rakuten.ne.jp/gold/2nd/
1 euro = ongeveer 128 yen
sams beginnen ongeveer vanaf 24999 yen
dat snap ik, maar jij snapt mij ook wel neem ik aan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef unioz het volgende:
passen zal moeilijk gaan met unsanforized jeans
Ben jij nou een kerel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef domestic het volgende:
iemand enig idee welk type dit is?
kwam hem tegen op ebay vindt hem opzich wel tof maar is al verkocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
alvast bedankt
hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik was gisteren bij de Blue Blood sample sale in hun oude kantoor in Amsterdam. Wel wat leuke dingen gekocht. 1 broek 1 trui en 1 tshirt. Maar om nou te zeggen dat er heel veel mooie dingen tussen lagen dat was ook weer niet zo.
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef mezzy het volgende:
[..]
hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?
Weet iemand trouwens wanneer er uitverkoop is bij BlueBlood PC Hooftstraat?
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.
Geen idee, zal wel weer ergens in een sale komen te liggen ofzo. Zoveel bijzonders zat er ook weer niet tussen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef mezzy het volgende:
[..]
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?
Of gewoon niet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ja. En bovendien is dat dry cleaning overrated. Gewoon wassen thuis.
Warehouse wil ik!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
WTF!? 3!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef unioz het volgende:
er zijn 3 warehouse flagship stores in tokyo waarvan ik er eentje zeker ga bezoeken (harajuku)
Is een oude aflevering uit 2002 geloof ik. Dat filmpje is bij de rode winkel genomen met een collega van me. Dus niet die kleine nederlands jeans maker.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10444482
Klokhuis aflevering over Jeans. Ze waren bij een kleine Nederlandse Jeans maker (volgens mij) Best leuke aflevering
Belasting over betaald?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef M1stral het volgende:
Vandaag mijn nieuwe paar Somet's ontvangen via BiG, leuk zo net voor kerst, hehe. Zal binnenkort even foto's nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |