Dat heet taperen, dan maken ze idd de omtrek van je pijpen kleiner.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Kunnen die em ook innemen in de omtrek dan?En aan wat voor kosten moet je dan ongeveer denken?
Ja. En bovendien is dat dry cleaning overrated. Gewoon wassen thuis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hallo even een vraagje.
Stomerijen doen tegenwoordig alleen nog chemisch reinigen (stomen met chemicaliën)
Ik wil mijn ALD nog niet wassen en naar de stomerij brengen, kan ik dit gerust laten doen?
De stomerij hier in de buurt vertelde me dat niemand meer met echt stoom stoomt, ofwel alles met chemicaliën tegenwoordig, kan dit kwaad?
hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
iemand nog een paar samurais/warehouse/studio d'artisan/evisu jp/.... nodig?
Nodig niet maar wel intresse, alleen pas ik jou maat toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Doe es een maat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Voor hoeveel euro gaan die sams in Japan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
doe eind december pickups in tokyo.quote:
Held ben jequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij 30 en Stansfield 34.
Goed plan, maar kan nu geen nieuwprijs betalen, en voor dat geld wil ik sowieso goed kunnen passen voordat ik tot aanschaf overgaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef unioz het volgende:
[..]
doe eind december pickups in tokyo.
bij bvb deze winkel: http://www.rakuten.ne.jp/gold/americaya/ en http://www.rakuten.ne.jp/gold/2nd/
1 euro = ongeveer 128 yen
sams beginnen ongeveer vanaf 24999 yen
dat snap ik, maar jij snapt mij ook wel neem ik aan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef unioz het volgende:
passen zal moeilijk gaan met unsanforized jeans
Ben jij nou een kerel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef domestic het volgende:
iemand enig idee welk type dit is?
kwam hem tegen op ebay vindt hem opzich wel tof maar is al verkocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |