hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik was gisteren bij de Blue Blood sample sale in hun oude kantoor in Amsterdam. Wel wat leuke dingen gekocht. 1 broek 1 trui en 1 tshirt. Maar om nou te zeggen dat er heel veel mooie dingen tussen lagen dat was ook weer niet zo.
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef mezzy het volgende:
[..]
hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?
Weet iemand trouwens wanneer er uitverkoop is bij BlueBlood PC Hooftstraat?
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.
Geen idee, zal wel weer ergens in een sale komen te liggen ofzo. Zoveel bijzonders zat er ook weer niet tussen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef mezzy het volgende:
[..]
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?
Of gewoon niet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ja. En bovendien is dat dry cleaning overrated. Gewoon wassen thuis.
Warehouse wil ik!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
iemand nog een paar samurais/warehouse/studio d'artisan/evisu jp/.... nodig?
WTF!? 3!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef unioz het volgende:
er zijn 3 warehouse flagship stores in tokyo waarvan ik er eentje zeker ga bezoeken (harajuku)
Is een oude aflevering uit 2002 geloof ik. Dat filmpje is bij de rode winkel genomen met een collega van me. Dus niet die kleine nederlands jeans maker.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10444482
Klokhuis aflevering over Jeans. Ze waren bij een kleine Nederlandse Jeans maker (volgens mij) Best leuke aflevering
Belasting over betaald?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef M1stral het volgende:
Vandaag mijn nieuwe paar Somet's ontvangen via BiG, leuk zo net voor kerst, hehe. Zal binnenkort even foto's nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |