Die dingen beginnen vanaf 10.000 euro zo ongeveerquote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste optie! 2 petjes. Ik vind een 16 jaar oude saab namelijk best een petjes-auto.... Is wat exclusiever dan een golfje cabrio.
toch vind ik de schade dan behoorlijk groot.quote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef Biskwie het volgende:
stilstaande auto geramt, en samen in het tankstation
bron: rtl nieuws
Als een auto hard van achter wordt aangereden krijg je een soort biljartbal effect, de energie wordt vol omgezet in de voorste auto en de achterste staat vrijwel stil, just my 2 centsquote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Misschien als de voorste inderdaad stond te tanken zonder handrem er op en de versnelling in de vrij. Dan rolt een auto best makkelijk door. Het is ook niet de meest waarschijnlijke optie.... Maar alles is waarschijnlijker dan een aanslag met 2 auto's op een tankstation.
jaja, had mijn post al ge-edit..quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ff 2 posts terug lezen, was al op het rtl nieuws... ene klapte op de andere(die stilstond)
Dat type Saab had ik vroeger ook en daar bleef een keer het gas van hangen. Dat zou hier ook gebeurd kunnen zijn waarbij hij de auto die bij de pomp stond gelanceerd heeftquote:
Ach op gaspedaal.nl zie ik ze al voor 4000, dat kunnen petjes zich echt wel veroorloven. Then again een paar posts geleden werd gemeld dat hij al sinds 2000 op deze naam stond, dat is wel wat lang voor een petje.quote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die dingen beginnen vanaf 10.000 euro zo ongeveer. Saab caab is écht geen petjes-wagen.
Ligt volledig aan de massaverdeling van beide auto's. Als je nu had gezegd dat de kreukelzone van de achterste auto een aardig deel van de klap opvangt, had je een beter punt gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als een auto hard van achter wordt aangereden krijg je een soort biljartbal effect, de energie wordt vol omgezet in de voorste auto en de achterste staat vrijwel stil, just my 2 cents
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de nabestaanden de uitspraak van de rechter niet hebben kunnen verkroppen en besloten hebben om ook maar een tankstation binnen te rijden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
wtf er is vandaag iemand vrijgesproken voor hetzelfde feit....![]()
![]()
![]()
ma 21 sep 2009, 15:20 | lees voor
Eis vrijspraak voor rammen tankstation
UTRECHT - De officier van justitie in Utrecht heeft maandag vrijspraak geëist voor de 23-jarige Mayele R. die een jaar geleden met een busje de shop van een tankstation aan de A2 binnenreed. Door de botsing overleed een bezoeker van de shop. Volgens de aanklager is het een reële mogelijkheid dat de remmen van de auto van R. plotseling niet werkten.
In de tankshop brak brand uit. R. werd eerst verdacht van het plegen van een ramkraak. Zelf hield hij vol dat zijn remmen ineens weigerden. De officier van justitie eiste in december tien maanden gevangenisstraf. De rechtbank hield de zaak aan hoor nader onderzoek. Een onderzoeker van het NFI noemde het verhaal van een R. een reële optie. Daarop paste de officier zijn eis aan.
De rechtbank doet op 5 oktober uitspraak.
Lijkt me erg stug. Dan zou je eerder op de gast inrijden die vorige keer op het tankstation ingereden is.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de nabestaanden de uitspraak van de rechter niet hebben kunnen verkroppen en besloten hebben om ook maar een tankstation binnen te rijden.
Heeft het gesmaakt?quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Kwaliteit het volgende:
En daar heb ik vanmiddag nog een broodje gegeten
ja, bij een volkomen elastische botsing. Maar dat is dit niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als een auto hard van achter wordt aangereden krijg je een soort biljartbal effect, de energie wordt vol omgezet in de voorste auto en de achterste staat vrijwel stil, just my 2 cents
Het schijnt dat de dame in de voorste auto hakken droeg en dat de man in de achterste auto daar zo van overstuur is geraakt dat ze beiden in het tankstation zijn gereden.quote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ernstig man. Ik sta nu in de file op de A27.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Inderdaad. Die auto heeft nogal wat wrijving. Behalve als het een Saab is die een Smartje caramboleert, maar dan nog heeft zo'n autootje van 600 kilo nog 4 banden op de weg die wrijving veroorzaken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, bij een volkomen elastische botsing. Maar dat is dit niet.
alleen dat de eerst auto bij de pomp stond en gelanceert is, wat mij sterk lijktquote:
Lijkt me wel logisch he.quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Misschien is die van die saab onwel geworden?
Als de voorste auto (auto 1) niet op de handrem en niet in de versnelling staat, wat in het vlakke Nederland niet bepaald ondenkbaar is, schiet de voorste auto echt wel met een hele flinke snelheid naar voren. Hoppa, zo door de glas+alu pui van de shop heen. Althans, als de achterste auto voldoende energie heeft meegegeven aan de voorste auto om door de pui heen te rammen. Bij een normale snelheid om het tankstation binnen te rijden zou het kozijn van de pui nog wel aardig stand houden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Die auto heeft nogal wat wrijving. Behalve als het een Saab is die een Smartje caramboleert, maar dan nog heeft zo'n autootje van 600 kilo nog 4 banden op de weg die wrijving veroorzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |