Nee het is een 'Saab 900 S CV U9' van 25-06-1993quote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een vertegenwoordiger rijd niet in een Saab van 1989.
Ja, ervan uitgaande dat de auto's ongeveer evenveel wogen zou (aangezien de 2e auto nog vaart had en dus zijn impuls niet volledig heeft overgebracht op de 2e auto) de eerste auto maar met de halve snelheid van de 2e auto het pand ingevlogen zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou die rem doet geen moer bij zo'n klap. Dat is puur massatraagheid.
Ja maar, zoals die auto's in de shop liggen moet het echt volle vaart zijn geweestquote:Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Oh, in dat geval voeg ik een enkele bejaarde toe aan het lijstje met mogelijkheden. Wilde remmen voor de auto die aan't tanken was, maar verwisselde de rem met het gas. Dat gebeurt wel vaker met bejaarden.
Maar dan moet de auto die aan't tanken was wel de handrem eraf gelaten hebben en de versnelling in de vrij hebben gezet.
Edit: Then again, met koninginnedag dacht ik ook dat het een bejaarde was en toen was het wel echt een aanslag.
En ook niet bepaald een petjes-autoquote:Op maandag 21 september 2009 19:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee het is een 'Saab 900 S CV U9' van 25-06-1993dus een paar jaar jonger. En hij staat sinds 8 jan 2000 op naam. APK tot juli 2010, alles in orde........gevalletje 'user error'
Klopt, woon er bijna naast. Trauma heli's vliegen nog steeds over :Squote:Op maandag 21 september 2009 19:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja maar, zoals die auto's in de shop liggen moet het echt volle vaart zijn geweest
Volgens mij is dit het tankstation trouwens: klik
Zo te zien best een rechte oprit die je met grote snelheid kan nemen.
Voor hem 10 anderequote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef LoggedIn het volgende:
Ik was even bang dat het het tankstation van de burger king was, mr 't is gelukkig stukje verderop
Verder vage shit natuurlijk, ook zonde van die medewerker
Waar dan? Als het aan het begin was had ie nog genoeg tijd om te remmen, aan het eind was de snelheid niet zo hoog geweest om dit te veroorzaken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef raptorix het volgende:
Zou het misschien kunnen dat er olie lag op het wegdek?
Geen idee hoeveel last je daar van hebt, ik ben geen automobilst.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waar dan? Als het aan het begin was had ie nog genoeg tijd om te remmen, aan het eind was de snelheid niet zo hoog geweest om dit te veroorzaken.
Ja, bleek wel. Ben nu thuis en ben gewoon over de a15 gewaggeld.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
file is al aan het oplossen hoor
ahquote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel last je daar van hebt, ik ben geen automobilst.
Valide punt. Dan voeg ik hersen/hart-infarct toe aan de omschrijving van de bejaarde, zodat hij het gas langere tijd vol intrapte. Vind ik nog steeds logischer klinken dan een aanslag op een tankstation.quote:Op maandag 21 september 2009 19:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja maar, zoals die auto's in de shop liggen moet het echt volle vaart zijn geweest
[..]
Als het om 1 auto zou gaan kan ik daarbij inkomen, 2 auto's niet, het lijkt me ook niet dat de achterliggende auto er op geknalt is en die hem naar voren heeft geschoven, volgens mij zouden ze dan niet zover komen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Valide punt. Dan voeg ik hersen/hart-infarct toe aan de omschrijving van de bejaarde, zodat hij het gas langere tijd vol intrapte. Vind ik nog steeds logischer klinken dan een aanslag op een tankstation.
Dat was mijn eerste optie! 2 petjes. Ik vind een 16 jaar oude saab namelijk best een petjes-auto.... Is wat exclusiever dan een golfje cabrio.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
ah![]()
Je kan door olie goed slippen, maar niet 100 meter, op een gegeven moment krijg je weer grip
Nog een theorie: 2 patsertjes die elkaar aan het vervelen waren; (met als resultaat een soort van straatrace) waarbij een van de twee de macht over het stuur verliest en ze samen vanuit de hoofdrijbaan de shop in stuurde?
agree..quote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Valide punt. Dan voeg ik hersen/hart-infarct toe aan de omschrijving van de bejaarde, zodat hij het gas langere tijd vol intrapte. Vind ik nog steeds logischer klinken dan een aanslag op een tankstation.
inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Poeke het volgende:
[..]
agree..
sowieso; als het je om het tankstation te doen zou zijn, rij je toch de kassiersruimte binnen (volgens mij rechts op te foto's) Anders heb je er nog geen fluit aan
Misschien als de voorste inderdaad stond te tanken zonder handrem er op en de versnelling in de vrij. Dan rolt een auto best makkelijk door. Het is ook niet de meest waarschijnlijke optie.... Maar alles is waarschijnlijker dan een aanslag met 2 auto's op een tankstation.quote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als het om 1 auto zou gaan kan ik daarbij inkomen, 2 auto's niet, het lijkt me ook niet dat de achterliggende auto er op geknalt is en die hem naar voren heeft geschoven, volgens mij zouden ze dan niet zover komen.
ff 2 posts terug lezen, was al op het rtl nieuws... ene klapte op de andere(die stilstond)quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Poeke het volgende:
Ik ga effe happie eten, ik verwacht vanavond bij HvN wel een antwoord op onze theorieën.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |