Moslims zouden misschien helemaal geen vrij willen hebben met sinterklaas en kerst, maar ze moeten wel aangezien dat zo is besloten, ze hebben dus geen keuze en moeten meedoen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:10 schreef bikinistringding het volgende:
Wat ik wel raar vond is dat er kinderen van school vrij kregen voor suikerfeest. Met Sinterklaas krijgen de " Nederlandse" kinderen toch ook geen vrij?
Ik bedoel, we hebben nu eenmaal besloten de christelijke feestdagen als vrije schooldagen te bestempelen. Waarom wordt er dan wel uitzondering gemaakt voor het suikerfeest wat een feestdag voor de moslims is en worden de gewone Nederlandse feestdagen geen vrijaf gegeven.
That's justquote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef valek het volgende:
[..]
Kort door de bocht reactie van jou. Of is dat te moeilijk te snappen voor jou?
Als je als ouder niet achter een verplicht moskeebezoek staat heeft dat niet een directe correlatie met het uitvallen van je kind zijn tanden lijkt me.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Moonah het volgende:
Zeg FoXje, vanochtend was de herhaling, dus even gekeken, en weet je wat ik zó stom vond? Dat ze aan het einde zo benadrukten dat je je tanden moet poetsen. Dat maak ik als ouer toch zeker zélf wel uit.
Kom op Viev, een bezoekje aan onze knuffelallochtonen kan best leerzaam zijn. Wij gingen vroeger apies kijken, tegenwoordig gaan ze met de lagere school naar de moskeequote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
Zouden ze op een zwarte school nou ook een kerk bezoeken? Of is het geheel aan de blanke scholen, om die wederzijdse tolerantie te bewerkstelligen.
op zwarte scholen waarschijnlijk wel, maar op bijzondere scholen als islamitische scholen, hindoe scholen of joodse scholen waarschijnlijk niet... (zwarte school heeft niet persé iets met geloof te maken, is meer dat het overgrote meerderdeel allochtoon is. dat kan ook katholiek allochtoon zjin...) (sorry, de zout voor op alle slakken is nu op hoor...quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
Zouden ze op een zwarte school nou ook een kerk bezoeken? Of is het geheel aan de blanke scholen, om die wederzijdse tolerantie te bewerkstelligen.
Dat is volgens mij gewoon humoristisch bedoelt hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van slaapmeisje een beetje vreemd.
Ik hoop ook echt dat het alleen aan mijn humeur ligtquote:Op woensdag 23 september 2009 20:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon humoristisch bedoelt hoor.
Als het alleen vanuit blanke scholen gebeurt, kan het nooit wederzijdse tolerantie bewerkstelligenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
Wat Vivi zegt dusquote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het alleen aan mijn humeur ligt
Dat ook ja, Ik vind het op het kruiperige af hoe de gemiddelde nederlander in de gunst probeert te komen bij onze Islamitische landgenoten. Prima als ze hier zijn en zich normaal gedragen verder, en wat mij betreft geloof je in Jezus, Allah of Jabba the Hut, ik vind het allemaal idioterie, maar ik ben behoorlijk moe van dat hele Islamgeneuzel en ik zal mijn kind heus wel vertellen wat al die religies inhouden, en dan mag ie nog zelf kiezen ook hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef pisnicht het volgende:
Dat ze erover informeren vind ik nog niet zo gek. Wat me wel mateloos stoort is dat ze in dat programma maar ook in sesamstraat (haha, pn kijkt kinderprogramma's!) liedjes zingen in het turks.
Spreek gvd gewoon Nederlands man. Het is al te beschamend om te zien dat 4 jarige kindjes in de supermarkt vloeiend turks praten en geen Nederlands, moet je het ook nog ff fijn op deze manier stimuleren
Ik heb nog nachtmerries van een hele grote gorilla die op zijn gemakkie zijn eigen drol zat op te etenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik vind dat het maar eens wat meer van twee kanten moet komen, zeg maar. Hoewel, die apies gooiden ook drollen naar je, als je even niet oplette.
Nope, deze was bij HuisjeBoompje Beestje, bestemd voor groep 3 en 4. En wat meer inhoudelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij was dit een van de liedjes bij het Zandkasteel:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |