Mag ik je aanraken....??quote:
ELKE DAG OPNIEUW OPNIEUWquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ELKE DAG OPNIEUW OPNIEUW
VRAGEN DOMME GOZERS WEER
WAAROM IK EEN ZONNEBRIL
DRAAG MET AL DAT KLOTE WEER
IK BEN GEEN PIETJE PAULUSMA
FOKKING ZURE REGENTON
BIJ MIJ SCHIJNT ALTIJD DE ZON.
Langefrans jwt
die had ik ook gezienquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ELKE DAG OPNIEUW OPNIEUW
VRAGEN DOMME GOZERS WEER
WAAROM IK EEN ZONNEBRIL
FOKKING ZURE REGENTON
Langefrans jwt
Ahaa, ja ik ben laatste tijd ook weinig hier geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja goed goedzit me beetje te vervelen op me stage
dus dacht kom hier maar weer is kijken
Je ziet me vaak op het station staanquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ELKE DAG OPNIEUW OPNIEUW
VRAGEN DOMME GOZERS WEER
WAAROM IK EEN ZONNEBRIL
FOKKING ZURE REGENTON
Langefrans jwt
ik al paar maanden niet meer denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ahaa, ja ik ben laatste tijd ook weinig hier geweest.
Jahoor. Alleen heb ik wel een bal keihard op mijn hoofd gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik ook niet echt. Misschien gaat het weer komenquote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik al paar maanden niet meer denk ikweet niet precies eigenlijk
kom sowieso amper ng op fok
quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen heb ik wel een bal keihard op mijn hoofd gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen heb ik wel een bal keihard op mijn hoofd gekregen.
herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maakt niet uit waar ik ging staan of zitten in de gymzaal. ik kreeg m toch wel op mn hoofd
Jawel, je keek.
Keeper zijn is nooit leuk voor meisjes. De meeste jongens houden zich in, maar er zijn altijd retards die neits beters weten dan zo hard mogelijk trappen op een kleine doel. Ik ben iig blij dat mijn teen niet voor de derde keer gekneust is.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Keeper zijn is nooit leuk voor meisjes. De meeste jongens houden zich in, maar er zijn altijd retards die neits beters weten dan zo hard mogelijk trappen op een kleine doel. Ik ben iig blij dat mijn teen niet voor de derde keer gekneust is.
Jullie willen toch zo graag sterk en onafhankelijk zijnquote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Keeper zijn is nooit leuk voor meisjes. De meeste jongens houden zich in, maar er zijn altijd retards die neits beters weten dan zo hard mogelijk trappen op een kleine doel. Ik ben iig blij dat mijn teen niet voor de derde keer gekneust is.
Maar die zitten op roda enzo.quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jullie willen toch zo graag sterk en onafhankelijk zijnDan behandelen we jullie ook als gelijken!
gewoon de tieten laten zien vlak voordat ze gaan schietenquote:Op maandag 21 september 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar die zitten op roda enzo.Daar kan ik toch niet tegenop.
Zitten op roda? Is roda een sport ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar die zitten op roda enzo.Daar kan ik toch niet tegenop.
Omg, wat geniaal.quote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon de tieten laten zien vlak voordat ze gaan schieten
Roda is een voetbalclub (zoals ajaxquote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zitten op roda? Is roda een sport ofzo?ken hett niet..
leg jij Milou ff uit wat voetbal is.quote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Roda is een voetbalclub (zoals ajax) en die jongens zijn uuh juniors ofzo.
Oh roda jc.. dus ze spelen bij rodaquote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Roda is een voetbalclub (zoals ajax) en die jongens zijn uuh juniors ofzo.
Ja geen idee wat ajax isquote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef jna het volgende:
[..]
leg jij Milou ff uit wat voetbal is.
C'mon, t zijn 2 letters verschil. Veel mensen snappen meteen wat iemand bedoelt als je Roda zegt.quote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh roda jc.. dus ze spelen bij rodazeg dat dan
ze is limburgsquote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh roda jc.. dus ze spelen bij rodazeg dat dan
Het is meer je woord keuze.. 'op roda zitten'.quote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, t zijn 2 letters verschil. Veel mensen snappen meteen wat iemand bedoelt als je Roda zegt.
Echt, en schoonmaakmiddel dan?quote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een Griek, waarvan de naam misbruikt wordt door Joden
daaromquote:
ik zit toch ook op een stoel?quote:Op maandag 21 september 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is meer je woord keuze.. 'op roda zitten'.
Oh, mijn gebrekkig Nederlands was het dus, sorry.quote:Op maandag 21 september 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt, ik haat jullie.quote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeft niet. Wij wel namelijk
.
Limburgs.
.
Ik begreep het wel hoorquote:Op maandag 21 september 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
MAAR JE KAN TOCH HELEMAAL NIET OP RODA JC ZITTENquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit toch ook op een stoel?
Roue Verveer zegt:quote:Op maandag 21 september 2009 16:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, mijn gebrekkig Nederlands was het dus, sorry.
quote:hehehehe Antilliaantje
Je moest eens weten wat die vieze Limburgers allemaal doen daar..quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
MAAR JE KAN TOCH HELEMAAL NIET OP RODA JC ZITTEN![]()
![]()
Ik ben alleen uitgeput van dat Limburggebash.quote:
Ik weet niet of het daar aan ligt eigenlijk...quote:
Insgelijksquote:
Hoezo krijg je m er niet op dan?quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
Aloha!
Eindelijk weer online. Zaterdag videokaart overleden. Nieuwe videokaart gekocht, direct besloten om gelijk mobo, processor en geheugen te vervangen. Dit kreeg ik niet aan de praat. Kwam er vandaag achter dat de geheugenreepjes in slot 2+4 moesten ipv de standaard 1+3.. Maar goed. Nu updates installeren.
Heb er al 90 achter de rug, en krijg SP 1 er maar niet op
Laat staan SP 2..
ieder weldenkend mens niet neequote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Kan em niet eens vínden :S.. Microsoft lijkt gelijk door te linken naar SP2.. En die kan je dus niet installeren zonder SP 1...quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is achterhoeks, begrijp dan dan
oh nee? en als je nou op die tribune zit en erg breed bent?quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Meen je dat nou? Wat stom zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan em niet eens vínden :S.. Microsoft lijkt gelijk door te linken naar SP2.. En die kan je dus niet installeren zonder SP 1...
[..]
Ken ik niet
Netjes.quote:Op maandag 21 september 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. moet nog steeds wennen aan het feit dat ik eerder begin sinds vorige week. Ik mag zo al weer naar huis!
PICK ME PICK ME PICK MEquote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef L.no het volgende:
Ik heb zojuist een 3- daagse MiniCruise Newcastle gewonnen..van Limewire Plus (wat ik al jarenlang niet meer gebruik). Is dit gewoon spam ofzo, want zo onbetrouwbaar ziet het er niet uit...
Als het er betrouwbaar uitziet kan het best zo zijn. Familie van mij is ook wel eens op cruise naar newcastle geweestquote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef L.no het volgende:
Ik heb zojuist een 3- daagse MiniCruise Newcastle gewonnen..van Limewire Plus (wat ik al jarenlang niet meer gebruik). Is dit gewoon spam ofzo, want zo onbetrouwbaar ziet het er niet uit...
Awh, wat tof. Ncs is leukquote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef L.no het volgende:
Om te vluchten zeker?quote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef jna het volgende:
[..]
Als het er betrouwbaar uitziet kan het best zo zijn. Familie van mij is ook wel eens op cruise naar newcastle geweest
quote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PICK ME PICK ME PICK ME.
.
Maar euh, screenshot? En google? Als 't van LimewirePlus afkomstig is gaan mijn gedachten al snel uit naar spam.
Meld je je toch ziek?quote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
Ik heb er weinig aan, want ik heb gewoon school dan.
Neem je toch een vrijdag of maandag vrijquote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
Ik heb er weinig aan, want ik heb gewoon school dan.
Voor wanneer moet je reageren dan?quote:
misschien kunnen wij met zn 2en milouquote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je reageren dan?
Anders neem je hem gewoon en zet je hem te koop op fok ofzoverdien je er ook nog wat aan
Jaquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
misschien kunnen wij met zn 2en milou
Discriminatie!quote:
Ik zie het nergens staan. Ik kijk wel wat mijn ouders ervan vinden en als ze er neit mee eens zijn, dan verkoop ik het waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je reageren dan?
Anders neem je hem gewoon en zet je hem te koop op fok ofzoverdien je er ook nog wat aan
Heb je de code al wel ingevoerd dan? meestal is zoiets niet zo lang geldigquote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Discriminatie!
[..]
Ik zie het nergens staan. Ik kijk wel wat mijn ouders ervan vinden en als ze er neit mee eens zijn, dan verkoop ik het waarschijnlijk
quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ik geen CRUISE haar heb![]()
ff hardop zeggen, dan is ie hilarisch...
Nou, ik moet t eerst gaan boeken om die code in te voeren volgens mij. Een dagje of 2 zal ie vast wel geldig blijven (lijkt mij).quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je de code al wel ingevoerd dan? meestal is zoiets niet zo lang geldig
quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ik geen CRUISE haar heb![]()
ff hardop zeggen, dan is ie hilarisch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dean.quote:
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik zou 78 euro tóe moeten krijgen als ik jou zou joinenquote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Voor 78 euro kan iemand met mij joinen.
Ah, c'mon. Gewoon meekomen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou 78 euro tóe moeten krijgen als ik jou zou joinen.
Maar euh, ziet er redelijk echt uit en dat DSDS seaways bestaat ook. Zou ze voor de zekerheid ff bellen om en die code laten checken. Have fun girl. Gewoon ziekmelden, doh.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef DjRex89 het volgende:
En er dan na 10min achter komen dat je zeeziek bent
Zo geweldig op een boot zittenquote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
Weet nog wel dat er tijdens de schoolreis naar Londen al verschillende mensen zeeziek werden
Kan toch prima in 1 hutjequote:
Hoezo? Vraag jij altijd toestemming om ziek te zienquote:Bedankt voor de tip.![]()
Het enig probleem is toestemming krijgen, maargoed.
Ook gewonnen toch?quote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef jna het volgende:
Milou en ik nemen deze cruise wel
[ afbeelding ]
volgens mij is zo'n bootreis duurder dan een vliegticket naar Londenquote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
Weet nog wel dat er tijdens de schoolreis naar Londen al verschillende mensen zeeziek werden
Ik heb iig een bootje gevaren met Bootje, maar dat is niet te vergelijken lijkt me. hehequote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
Vergeet het eten nietquote:Op maandag 21 september 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Goeie advertising. Niemand gaat natuurlijk alleen en waarschijn betaal je je scheel want ja.. Een matras en een kussen was niet inbegrepen hoor mevrouwtje!
Ik vind dat ook altijd wel mooiquote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo geweldig op een boot zittenDie wind
quote:
Is alweer 5 jaar geleden dus zal toen wel goedkoper zijn geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 16:54 schreef jna het volgende:
[..]
volgens mij is zo'n bootreis duurder dan een vliegticket naar Londen
quote:
Dat.quote:Hoezo? Vraag jij altijd toestemming om ziek te zien?
Nog een half uurquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb iig een bootje gevaren met Bootje, maar dat is niet te vergelijken lijkt me. hehe
ook toen was easyjet er alquote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is alweer 5 jaar geleden dus zal toen wel goedkoper zijn geweest.
Pff.. kan ik die niet gewoon meenemen?quote:Op maandag 21 september 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Goeie advertising. Niemand gaat natuurlijk alleen en waarschijn betaal je je scheel want ja.. Een matras en een kussen was niet inbegrepen hoor mevrouwtje!
Maar niet zo goedkoop als nu denk ik danquote:
Ja kan wel.quote:Op maandag 21 september 2009 16:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. kan ik die niet gewoon meenemen?
gmtaquote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat schommelde ook vast flink
Dude.. zijn ouders waren er ook.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat schommelde ook vast flink
En zo'n opblaasbare? Die is makkelijk mee te nemen.quote:
Een luchtbedjequote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
En zo'n opblaasbare? Die is makkelijk mee te nemen.
daph!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef Daph_ het volgende:
We kunnen het volgende topic wel Stage SC: The reunion noemen
quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een luchtbedjeZon leuke strandversie met bloemetjes
Omg.quote:
Jij zegt hetquote:Op maandag 21 september 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, die zijn prima uit te houden.
[..]
Omg.![]()
Pervert!
Nou, dat probleem is ook weer opgelost dus.quote:Op maandag 21 september 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, die zijn prima uit te houden.
Nu nog opblaasbare voedsel uitvinden.quote:Op maandag 21 september 2009 17:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, dat probleem is ook weer opgelost dus.
Als je een schaap opblaast met wat dynamiet... heb je dan instant shoarma?quote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog opblaasbare voedsel uitvinden.
Die discussiequote:
Hoezo? de reis had je toch al gewonnen?quote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog opblaasbare voedsel uitvinden.
Hmm.. een wijze levensvraag.quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je een schaap opblaast met wat dynamiet... heb je dan instant shoarma?
Verzin ff iets anders.quote:
Misschien moet ik het voedsel betalen..quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoezo? de reis had je toch al gewonnen?
Dacht ikquote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. een wijze levensvraag.
[..]
Verzin ff iets anders.
kom maarquote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef DjRex89 het volgende:
Is er trouwens niemand die fysiotherapie doet?
Heb last van mn knie
Powertoolsquote:
Hmm, maar dat loopt naderhand zo lastig.. Geeft ook zo'n troep..quote:
Denk dat het een soort sushi-shoarma wordt dan.. Aangezien het niet gebakken is..quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je een schaap opblaast met wat dynamiet... heb je dan instant shoarma?
quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
* zich hier vanaf vandaag ook officieel melden mag
het is echt een reuniequote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Bart!!quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Piles niet!quote:
Oh geen idee, ik heb hem nog niet langs zien komenquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet? ik meende van wel..
Ik post sinds gister ook weer
Sorry meneerquote:
Die komen vanzelfquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Niet iedereen
Ik mis Damzkieeeee, Remcore, Yesse, Loontjah enzo nog
Dat zou gaaf zijnquote:
Mwa.quote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Niet iedereen
Ik mis Damzkieeeee, Remcore, Yesse, Loontjah enzo nog
Ja, er zijn nog wel een paar die ik vergeten benquote:
En KiWiTjuhH [ofzo], en Etcetera...quote:
Ik zal Etc. ff roepenquote:Op maandag 21 september 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En KiWiTjuhH [ofzo], en Etcetera...
Weet ik veel, ik lurk deze reeks af en toe wel, maar niet echt regelmatigquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lurk deze reeks af en toe wel, maar niet echt regelmatig
Ik lurk een groot deel van Fok, dus dat zegt niet veelquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lurk een groot deel van Fok, dus dat zegt niet veelEn reünie-reeksen hebben toch een speciaal plekje in mn hart mmh
*sopsop*quote:
Lurkenquote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lurk deze reeks af en toe wel, maar niet echt regelmatig
Zou een bank niet meer opleveren?quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
*sopsop*
Ik ga maar eens de C1000 overvallen
Doe jij gelukkig ook nooitquote:
Chocolade munten zijn ook weer verkrijgbaar hoorquote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
*sopsop*
Ik ga maar eens de C1000 overvallen
In deze tijd niet vrees ikquote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou een bank niet meer opleveren?
Ik?quote:
Die hebben we hier nietquote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou een bank niet meer opleveren?
Dat krijg je als ze 12 zijn, jaquote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef jna het volgende:
godver, heb ik bijna een leuke date met iemand, gaan dr ouders moeilijk doen
Ligt niet aan de leeftijd.. het is hem juist dat hij surinamer is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze 12 zijn, ja.
Eerst typte je 13.quote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze 12 zijn, ja.
Oja, goed punt. Ik ga voor de combinatie van beidequote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt niet aan de leeftijd.. het is hem juist dat hij surinamer is.
once you go jna, you never go backquote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt niet aan de leeftijd.. het is hem juist dat hij surinamer is.
ik denk 40-60..quote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, goed punt. Ik ga voor de combinatie van beide.
ja want meisjes van 13 zou ik wel doen en die van 12 nietquote:Op maandag 21 september 2009 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet.
Wilde 12 typen, typte 13, edit naar 12![]()
.
Owquote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef jna het volgende:
[..]
ja want meisjes van 13 zou ik wel doen en die van 12 niet
Wou net zeggen.. 40 tot 60 cm lijkt me ook geen pretjequote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Once you go jna, you'll never go black" zul je bedoelen.
Je maakt onderscheid op middelbaar onderwijs en basis onderwijs?quote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef jna het volgende:
[..]
ja want meisjes van 13 zou ik wel doen en die van 12 niet
ja dat moet je ook niet tegen je ouders zeggen!quote:Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. 40 tot 60 cm lijkt me ook geen pretje
ik zat al in de brugklas toen ik 12 was hoorquote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je maakt onderscheid op middelbaar onderwijs en basis onderwijs?
Tenzij ze bi/lesbo wordt, dan kan ze naar mij komen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Once you go jna, you'll never go black" zul je bedoelen.
Ben jij bi?quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Tenzij ze bi/lesbo wordt, dan kan ze naar mij komen.
net of elke bi/lesbo elke meid wilquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Tenzij ze bi/lesbo wordt, dan kan ze naar mij komen.
Ach, je bent er nu wel.quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hoi allemaal, geen internet tot mijn beschikking gehad vandaag![]()
heb magic encyclopedia (wie bracht me ook alweer op dat idee?) first story al uitgespeeld, tof spel!![]()
In de films welquote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
net of elke bi/lesbo elke meid wil
quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
net of elke bi/lesbo elke meid wil
ik ken nog wel een heel lief meisje die jou vast geweldig vindtquote:Op maandag 21 september 2009 18:08 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om.Ze kán naar mij komen.
Nee ik kijk ze ook nooit, hoor het van vriendenquote:Op maandag 21 september 2009 18:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
oh, die films kijk ik eigenlijk nooitMaar jij zal wel gelijk hebben hoor..
Als dit een gmta is gaat je kop eraf, dat begrijp je he!quote:Op maandag 21 september 2009 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
ik ken nog wel een heel lief meisje die jou vast geweldig vindt
Pics?quote:Op maandag 21 september 2009 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
ik ken nog wel een heel lief meisje die jou vast geweldig vindt
je bent gewoon jaloers dat ik dat gmta meisje lief en leuk vind en jou nietquote:Op maandag 21 september 2009 18:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als dit een gmta is gaat je kop eraf, dat begrijp je he!
Oh dan is het geen gmta.quote:Op maandag 21 september 2009 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik dat gmta meisje lief en leuk vindt en jou niet
Ha.quote:Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef jna het volgende:
[..]
ik had al een edit gedaan, ik wilde eerst wat anders typen
ja denk niet dat ze dat kan waarderen als ik die hier post. wat denk jij?quote:Op maandag 21 september 2009 18:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ha.
Maar eu lno vraagt om pics..
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
ja denk niet dat ze dat kan waarderen als ik die hier post. wat denk jij?
PM.quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
Dát denk ik.
vandaag was een halve hel, anyway nu niet meer. baggeren!quote:
Het is al een maand uit.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
vandaag was een halve hel, anyway nu niet meer. baggeren!
Ja die kans laat ik niet varen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jij blij. Kan je eindelijk achter bootje aan
Ik wilde verbaasd reageren, maar dat zou hypocriet zijn, dus dat doe ik niet.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jij blij. Kan je eindelijk achter bootje aan
Ik heb ook geen idee hoe ik hierbij moet reageren.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde verbaasd reageren, maar dat zou hypocriet zijn, dus dat doe ik niet.
Geen idee waarom ik deze post dan maak
Haal deze posts maar weg Isdatzoquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe ik hierbij moet reageren.
En wat dan nogquote:
Zuchtquote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef L.no het volgende:
Hm, ik wil het vragen, maar stiekem toch niet..
Waarom zou het hypocriet zijn dan?
Op een klaarlichte dag rond wat dorpjes langsvaren waar iedereen je ziet... nee dankje.quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
En wat dan nogDie doen het toch ook waar Bootje 'bij is'
Mijn broertje klaagde laatst dat m'n bed kraakte, of tenminste, dat deed ie bij m'n ouders
quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
En wat dan nogDie doen het toch ook waar Bootje 'bij is'
Mijn broertje klaagde laatst dat m'n bed kraakte, of tenminste, dat deed ie bij m'n ouders
Dan heb jij heel erg vaak gelurkt.quote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zucht
Omdat ik het al in een ander topic had gelezen
Niemand kent je daar man, Weert is de andere kant van 't land. Why carequote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Op een klaarlichte dag rond wat dorpjes langsvaren waar iedereen je ziet... nee dankje.
Ook ja. En meegepostquote:
Wtf ik heb nu heel rare beelden voor mequote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Op een klaarlichte dag rond wat dorpjes langsvaren waar iedereen je ziet... nee dankje.
Nee nee, het is veel te leuk om zo'n akward conversation te observerenquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haal deze posts maar weg Isdatzo![]()
Dat is er wel het goeie woord voor jaquote:Op maandag 21 september 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, het is veel te leuk om zo'n akward conversation te observeren.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand kent je daar man, Weert is de andere kant van 't land. Why care?
Ah, ik zag je inderdaad weleens posten.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Wtf ik heb nu heel rare beelden voor me
Dat kwartje was een tijd onderwegquote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, ik zag je inderdaad weleens posten.
2 zelfs in zijn kamer(1 opblaasbare though).quote:
Ik ben nogal 'blond'. Zal je vast wel opgevallen zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kwartje was een tijd onderweg
Juh.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben nogal 'blond'. Zal je vast wel opgevallen zijn.
Er was een programma op tv waar een stelletje voor de grap op de raarste plekken neuken. Toevallig deden ze het ook in een bootje. De politie kwam later langs though.quote:
Waarom heb je t over een boot dan?quote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef L.no het volgende:
[..]
2 zelfs in zijn kamer(1 opblaasbare though).
Ah, dat moet ik ook gaan doen. Teveel spierpijn nu.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh.
Tijd om eens wat te gaan koken
Nico was degene die perverse gedachtes kreeg dat ik met bootje ging varen.quote:
Klopt, zie er altijd zat tussendoor komenquote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
Motor kopen.
Ik wil daar echt nog eens heenquote:
Halve haantjesquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil daar echt nog eens heenBier en tieten, wat wil je nog meer
Niks. Aan bier en tieten heb je genoeg om een paar weken op te levenquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil daar echt nog eens heenBier en tieten, wat wil je nog meer
Hele kippetjesquote:
Maar vaak welquote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks. Aan bier en tieten heb je genoeg om een paar weken op te leven.
Soms zijn die Duitsers zo gek nog niet. Héél soms!
Je vergeet Milouquote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Piles terug? Bravebart terug?
het moet niet gekker worden?
Die had ik ook al helemaal niet gezien..quote:
PB terugquote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Piles terug? Bravebart terug?
het moet niet gekker worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |