Jaquote:
Ga fietsen dan huilebalkquote:Op maandag 21 september 2009 15:11 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
JaIk ben net 18, dus nog bezig met rijlessen.
Ga eens naar GS, mongol.quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef _The_General_ het volgende:
+1 Geil wijf
-1 Kleine tietjes
+1 Paint!
-10 negerinnen topic
Volgens mij verwar je haar handen met haar bovenbenenquote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft mieretietjes.
Wel geile laarzen trouwens
Waarom niet?quote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef thekat het volgende:
Dat is me al meerdere malen opgevallen.
Waarom gaan mensen in een lege bus/trein naast iemand anders zitten?
Ik ben een fokster, ik praat niet met vreemdenquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is toch gezellig
zo een korte zin en toch spreek je jezelf tegenquote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben een fokster, ik praat niet met vreemden
Ik ben een internetheldin! Ik praat alleen niet met vreemden irlquote:Op maandag 21 september 2009 15:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
zo een korte zin en toch spreek je jezelf tegen![]()
Fokkers zijn vreemden voor jou
ok ok. Dus als je gaat stappen praat je met niemand? ook niet met jongens? beperkte wereld danquote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben een internetheldin! Ik praat alleen niet met vreemden irl
ja gezellig, maar meestaal zijn ouder, dikke of stinke mensen dit dat doen, en niet een mooi/geil/ vrouwquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is toch gezellig
Heb je het al, alle Surinamers terug naar de Antillenquote:Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
J.. Ja dat dat dat zei ik natuurlijk eigenlijk ook! Maarja ze verstond me niet want ze praatte shoarma enzo jeweet
Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je het al, alle Surinamers terug naar de Antillen
neenquote:Op maandag 21 september 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geenstijlflikker [ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat schreeuwende dentalneger.
En let op de vorm van z'n tong.quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daar schuif je zo een heel brood in.
Afro Americanquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat schreeuwende dentalneger.
Een meisje met humorquote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef Saaaaab het volgende:
Maar nee, dat laat Saaaaab natuurlijk niet allemaal op zich zitten. In plaats van haar aan te spreken op haar gedrag begon ik als een echte bazin met een duivelse grijns te broeien op manieren om wraak te nemen. En toen wist ik het: IK OPEN EEN TOPIC IN KLB. Dat zal de koei leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |