Jaquote:
Ga fietsen dan huilebalkquote:Op maandag 21 september 2009 15:11 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
JaIk ben net 18, dus nog bezig met rijlessen.
Ga eens naar GS, mongol.quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef _The_General_ het volgende:
+1 Geil wijf
-1 Kleine tietjes
+1 Paint!
-10 negerinnen topic
Volgens mij verwar je haar handen met haar bovenbenenquote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft mieretietjes.
Wel geile laarzen trouwens
Waarom niet?quote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef thekat het volgende:
Dat is me al meerdere malen opgevallen.
Waarom gaan mensen in een lege bus/trein naast iemand anders zitten?
Ik ben een fokster, ik praat niet met vreemdenquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is toch gezellig
zo een korte zin en toch spreek je jezelf tegenquote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben een fokster, ik praat niet met vreemden
Ik ben een internetheldin! Ik praat alleen niet met vreemden irlquote:Op maandag 21 september 2009 15:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
zo een korte zin en toch spreek je jezelf tegen![]()
Fokkers zijn vreemden voor jou
ok ok. Dus als je gaat stappen praat je met niemand? ook niet met jongens? beperkte wereld danquote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben een internetheldin! Ik praat alleen niet met vreemden irl
ja gezellig, maar meestaal zijn ouder, dikke of stinke mensen dit dat doen, en niet een mooi/geil/ vrouwquote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is toch gezellig
Heb je het al, alle Surinamers terug naar de Antillenquote:Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
J.. Ja dat dat dat zei ik natuurlijk eigenlijk ook! Maarja ze verstond me niet want ze praatte shoarma enzo jeweet
Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je het al, alle Surinamers terug naar de Antillen
neenquote:Op maandag 21 september 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geenstijlflikker [ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat schreeuwende dentalneger.
En let op de vorm van z'n tong.quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daar schuif je zo een heel brood in.
Afro Americanquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En omdat schreeuwende dentalneger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |