En daarbij.quote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef Heider00sje het volgende:
Dikke mensen stimuleren toch juist de economie, door veel te consumeren.
Meer consumeren = meer naar de wc (economisch goed voor watermaatschappijen)
Meer lichaam = meer stof nodig om te bedekken (goed voor de winkeliers)
Christian Balequote:Op maandag 21 september 2009 15:01 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was zo slank...
quote:Op maandag 21 september 2009 15:01 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was zo slank...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was zo slank...
Tbh ziet Travolta er nu beter uit.quote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John Travolta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was zo slank...
Die is ergquote:Op maandag 21 september 2009 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
OMG!quote:
En toch wordt ze er niet minder lekker omquote:
Wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En toch wordt ze er niet minder lekker om
Als jij haar niet hoeft.. heb ik r graagquote:
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/Mat(...)ight+New+Movie+Blast
Maar die kilo's zijn er ook net zo snel weer af als ze een bepaalde rol gekregen hebben, dus de klacht gaat niet helemaal op vind ik.quote:
dit was voor een film, dat mag ie er nu weer allemaal aftrainenquote:
Ze is nog steeds ziek, ze heeft reumatische gewrichtsontsteking en door de pijnstillers ziet ze er opgeblazen uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb begrepen dat Kathleen Turner ziek is geweest een paar jaar geleden en daardoor zo afgetakeld is...
Inderdaad...je kunt nog zo je best doen...op een bepaalde leeftijd faalt alles en besluit het lichaam naar het Zuiden te verhuizen terwijl de eigenaar wanhopige pogingen doet om alles richting Noorden te verplaatsen. Het is nou eenmaal zo....het leven is hard en het begint ermee dat je lichaam op een gegeven moment een eigen wil krijgt en niet meer wil luisteren. Ik zie hier een aantal foto's met wel heel veel tijdsverschil....in 20-30 jaar verandert je lichaam hel veel dus iemand die eerst 30 is en later 60 (om maar een leeftijdsverschil te noemen) klopt gewoon niet, Iedereen nu op het forum aanwezig zal over 20-30 jaar wellicht zelfs over 5- 10 jaar een heel ander lichaan hebben dan hij/zij nu heeft en daarmee bedoel ik in 99,99% van de gevallen dat het lichaam in verval is geraakt. Jammer maar het is nou eenmaal zo...om eeuwig een jong lichaam te houden moet je vroeg (het liefst voor je dertigste) dood gaan en of dat nou zo'n prettig alternatief isquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef snakelady het volgende:
Tja, kan er niet mee zitten eigenlijk, als mensen dikker worden dijen ze uit en trainen helpt niks, zie het aan mijn moeder.
die is ook aangekomen en traint haast iedere dag maar valt niks af, ze eet ook niet ongezond maar ze is al 50 geweest, dan heb je dat.
Ook komen veel vrouwen aan na de zwangerschap, het is 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren, dus het duurt even eer die extra kilo's er weer af zijn.
En dan heb je nog degene die gewoon van lekker eten houden, hun lijf, hun leven...
Het zijn net mensen....
Dat dus het is een beetje onzinnig om het volgende te doenquote:Op maandag 22 september 2009 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Inderdaad...je kunt nog zo je best doen...op een bepaalde leeftijd faalt alles en besluit het lichaam naar het Zuiden te verhuizen terwijl de eigenaar wanhopige pogingen doet om alles richting Noorden te verplaatsen. Het is nou eenmaal zo....het leven is hard en het begint ermee dat je lichaam op een gegeven moment een eigen wil krijgt en niet meer wil luisteren. Ik zie hier een aantal foto's met wel heel veel tijdsverschil....in 20-30 jaar verandert je lichaam hel veel dus iemand die eerst 30 is en later 60 (om maar een leeftijdsverschil te noemen) klopt gewoon niet, Iedereen nu op het forum aanwezig zal over 20-30 jaar wellicht zelfs over 5- 10 jaar een heel ander lichaan hebben dan hij/zij nu heeft en daarmee bedoel ik in 99,99% van de gevallen dat het lichaam in verval is geraakt. Jammer maar het is nou eenmaal zo...om eeuwig een jong lichaam te houden moet je vroeg (het liefst voor je dertigste) dood gaan en of dat nou zo'n prettig alternatief is
Daar zou ik graag elke dag naast wakker willen worden hoor.quote:
Wat drew barrymore dat valt toch nog wel meequote:Op maandag 22 september 2009 16:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
NSFW NSFW!
nou die vind ik er anders helemaal niet verkeerd uitzienquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef BlackRhino het volgende:
Bij dit topic moest ik direct denken aan Leah Remini uit "The king of Queens". In het begin een heet dametje, nu een dikke zeug
Eerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Wat een uiers.
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde zeg ik je.
Je ziet zelf hopenlijk toch ook wel dat er ten eerste 10 jaar tussenzit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef BlackRhino het volgende:
Bij dit topic moest ik direct denken aan Leah Remini uit "The king of Queens". In het begin een heet dametje, nu een dikke zeug
Eerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Wat een uiers.
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde zeg ik je.
Zij werd toch dik door medicijnen?quote:
Fuck it, ik zou der raken, en hard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef BlackRhino het volgende:
Eerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Wat een uiers.
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde zeg ik je.
De eerste reactie al.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar jongens, de grap was dat TS het over uitdijende filmsterren heeft en dan een plaatje van een hondje post! Waarom lacht niemand daar om? Straks moet TS huilen.
Daarna ontsporen de reacties echterquote:
Ach, ik lees topics over het algemeen toch niet verder dan een reactie op een bericht van mij. Hoe verder de reactie van mijn bericht staat, des de groter de kans dat de reactie nergens op slaat (dus aanvankelijk is het 50% kans, maar nu is het een grotere 50% kans).quote:Op donderdag 24 september 2009 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daarna ontsporen de reacties echter.
Ik dacht, ik hoed je schapen weer naar het rechte pad.
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef Trannellius het volgende:
(dus aanvankelijk is het 50% kans, maar nu is het een grotere 50% kans).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |