Je mag hopen dat ze seksvrees hebben, dan heb je er geen last vanquote:
sssssssssst niet te hard zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
Nah, de mensen waar ik van af wil zijn er niet.
Meestal roep je "jaaaaa" bij het komen, marc.quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
niet?quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sorry schatquote:
Waarom jij niet naar Hans gaan voor goedkoop bril?quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry schat
maar de lettertjes waren zo klein...
quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom kom ik ook niet maar ga ik zo![]()
van de begane grond naar de eerste verdieping, sort a speak.quote:Op maandag 21 september 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was dan wel een HEEL snel vluggertje
Dat vergoed de baas nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij niet naar Hans gaan voor goedkoop bril?
quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zeggen dat je het nodig hebt voor de cursus.quote:Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vergoed de baas niet
maar ik ga zo lekker naar huis...
Zoals er ooit al een topic was, ik kan me niet ergeren aan mensen op fok. Vanmiddag een net betoog geschreven in een topic over lui die aan het downloaden zijn en het goed praten, ik wacht na uren nog op een tegenreactie. Narrowminded peeps.quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssssssssst niet te hard zeggen
Zelfs daar zou je een kans maken, voor je werk een bril nodig hebben, arbo technisch heb je een zaak.quote:Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vergoed de baas niet
maar ik ga zo lekker naar huis...
Amenquote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, gewoon een artiest die te zuinig was mbt naalden
Ik was voor JF zijn 3e tattoo meegegaan naar een andere artiest en vroeg hoe mn tatoo zo vaal kwam. Die legde dat dus uit
Hij heeft me dus ook voor 25 gulden (!) de tattoo opnieuw ingekleurden die kleuren zitten nog steeds!
De artiest is dood, maar zijn prenten leven voort
Het is de moeite niet waard om je er echt over op te windenquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals er ooit al een topic was, ik kan me niet ergeren aan mensen op fok. Vanmiddag een net betoog geschreven in een topic over lui die aan het downloaden zijn en het goed praten, ik wacht na uren nog op een tegenreactie. Narrowminded peeps.
hij zei schatquote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry schat
maar de lettertjes waren zo klein...
dat je daar dan nog op reageertquote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals er ooit al een topic was, ik kan me niet ergeren aan mensen op fok. Vanmiddag een net betoog geschreven in een topic over lui die aan het downloaden zijn en het goed praten, ik wacht na uren nog op een tegenreactie. Narrowminded peeps.
jij bent ook wel makkelijk te verleidenquote:
ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
En welke debiel heeft de lay-out nou weer verziekt?
ik dacht niet dat daar een maximum aan zitquote:Op maandag 21 september 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoe lang een formule in een cel in Excel 2003 maximaal mag zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |