Moet ik twee keer zoveel macs kopen, En waarschijnlijk twee keer zo lang werkenquote:
ja, maar als iedereen dat doet, is het minder ergquote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik twee keer zoveel macs kopen, En waarschijnlijk twee keer zo lang werken
ik moet er eigenlijk niet aan denkenquote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik twee keer zoveel macs kopen, En waarschijnlijk twee keer zo lang werken
je zou tong80 inhalen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er eigenlijk niet aan denken
HOAX, die kan heul niet denkenquote:
ik had niet verwacht dit ooit te zeggen maar: inderdaadquote:
En dat tegen mijquote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dit ooit te zeggen maar: inderdaad
als die ook zolang blijft leven gaat dat dus echt niet lukkenquote:
Mja, het is maar waar je blij van wordt. In ieder geval wordt hij blij van postopkrikken. Nou ja, bij hem is het postopkrikken deluxe.quote:
Dat ligt er aan wanneer je moet gaan. Maar ik ga zo de vijgen van hun jasje ontdoen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef JortK het volgende:
Kan deze trouwens nog even vol voordat ik naar school ga?
Jaquote:
Binnen nu en 20 minutenquote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wanneer je moet gaan. Maar ik ga zo de vijgen van hun jasje ontdoen.
Dude, doe niet zo tong80.quote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef JortK het volgende:
Hallo?
hoe laat moet je naar school gaan?quote:Op maandag 21 september 2009 17:15 schreef JortK het volgende:
Kan deze trouwens nog even vol voordat ik naar school ga?
Kun je niet lezen?quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat moet je naar school gaan?
zag je post te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |