ze twijfelde toch nog over de kleur of ze die ook wel daadwerkelijk zou nemenquote:Op maandag 21 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
slecht terug gelezen, ze moet hem alleen nog bestellen
wat leuk, je bent nog mobiel-maagdquote:Op maandag 21 september 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niets tegen TMobile in iPhones geval, maar ik heb graag keuze in bv abo's. En die android vind ik wel tof eigenlijk. He, het is mijneerste volwaardige mobieltje, dus het mag ook wat kunnen
ik was even boodschappen doenquote:Op maandag 21 september 2009 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
zegt iemand die een kwartier later pas mensen uitzwaait
stom he (dat van dat quoten), dat doet quick quote alleen maarquote:Op maandag 21 september 2009 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze twijfelde toch nog over de kleur of ze die ook wel daadwerkelijk zou nemen
en je hoeft me niet 2x te qouten hoor schat
bij chrome gebeurt dat idd regelmatig met IE of FF heb ik dat eigenlijk nooitquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stom he (dat van dat quoten), dat doet quick quote alleen maar
Met IE heb ik het ook wel eens gehadquote:Op maandag 21 september 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij chrome gebeurt dat regelmatig met IE of FF heb ik dat eigenlijk nooit
dan ligt het dus aan jouwquote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met IE heb ik het ook wel eens gehad
Ik zie het niet zitten om zo'n ding anaal in te nemen, dat klopt.quote:Op maandag 21 september 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat leuk, je bent nog mobiel-maagd
Ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
ik wil geen smartphone.. de Nokia 6600i lijkt me wel wat
ik ben ook nog maagdquote:Op maandag 21 september 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat leuk, je bent nog mobiel-maagd
ik ook niet,maar google laat mooie plaatjes zienquote:
*proest daar ging mijn koffiequote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ben ook nog maagd
seks voor het huwelijk is zo overrated
*klopt gf op zijn rug* niet verslikken hè?quote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest daar ging mijn koffie
hete koffie? over je blaar?quote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest daar ging mijn koffie
quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
*klopt gf op zijn rug* niet verslikken hè?
whehehe dat zou er nog bij moeten komenquote:
zo heb ik het nooit bekekenquote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, inpakken en wegwezen maar. Weer een dag dichter bij m'n pensioen![]()
tegen die tijd hebben ze dat gen al gemanipuleerd, waardoor we gezonder ouder kunnen worden. En ja, het bestaat echt, het heeft mij iig even laten denken: zou ik dat wel willen. Opeens langer kunnen leven...quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
zo heb ik het nooit bekekentegen de tijd dat ik met pensioen mag, zal de pensioengerechtigde leeftijd wel op 75 jaar liggen
ach, dat ligt aan....eeuh..allesquote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben ze dat gen al gemanipuleerd, waardoor we gezonder ouder kunnen worden. En ja, het bestaat echt, het heeft mij iig even laten denken: zou ik dat wel willen. Opeens langer kunnen leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |