Tsja, Ritchie Blackmore en Deep Purple is wel logisch.quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Deep Purple
's niet waar trouwens, maar daar moest ik wel aan denken
Jeps, maar de rest van de band niet echtquote:Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Tsja, Ritchie Blackmore en Deep Purple is wel logisch.
danku Neleos, was ff spoedje tussendoor. Fok-ken tijdens bestuursvergadering word meestal niet zo fijn gevondenquote:
jij bent de rapstequote:
AKQ 1738:quote:
maar dan met een G ipv een Qquote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef slaveloos het volgende:
manaqua
klopt!quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar dat was nou echt een algemene kennisvraag (en ik heb er vlakbij gewoondquote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef slaveloos het volgende:
[..]
klopt!
misschien wel het sufste museum van Nederland
AKQ 1738:
2 De_Hertog
1 erkel
1 Susi
1 PhysicsRules
1 skittelman
3 tomtomaat
1 Neleos
1 Burnett
2 slaveloos
1 Troel
Correctquote:
klopt hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef Troel het volgende:
(en die deden allemaal zo en die deden allemaal zo)
(in aparte post omdat het anders misschien te laat zou zijn)
quote:
Over welk tekenfilmfiguur van Cartoon network hebben we het dan?quote:? is een zeer gespierde kerel met een grote blonde vetkuif en een Elvis-accent. Hij denkt dat hij onweerstaanbaar is voor alle vrouwen, maar zij vinden hem een vervelende macho.
quote:
Heeee qon!quote:
AKQ 1738:quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef qonmann het volgende:
rkc ?
da's wel lang.quote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heeee qon!![]()
( Het oh zo geliefde fok deed er nogal lang over om mijn wachtwoord te sturen ^^ )
AKQ 1738:quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef tomtomaat het volgende:
zwarte weduwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |