Pfiew, thnx voor het medeleven dames, jullie zijn lief!

(En idd, mij was ook al opgevallen dat Rocka er niet was, dus ik hoopte bijna even... Maar nee..

) Nouja, ik ben uiteindelijk meteen mijn bed uitgegaan en vroeg gaan werken (gelukkig vinden ze het ok als ik eerder of later begin nu ik halve dagen werk, dus heb ik speling) zodat ik om 11 uur vrij was en daarna heb ik lekker nog even een uurtje of 2 geslapen. Heel fijn, want we moeten vanavond nog even naar Dordrecht om de schommelstoel die we willen op te halen bij mensen die 'm op Marktplaats hadden gezet. Ik denk trouwens dat het tijd wordt om met verlof te gaan, ik heb ineens allerlei debiele irritaties om mijn collega's, niet normaal!

En lief is net naar buiten gelopen voor zijn rijles, waar ik óók al een beetje teleurgesteld over ben. Hij heeft half augustus gebeld en gevraagd om een intake voor een spoedcursus en heeft daarbij twee keer gevraagd of het haalbaar zou zijn eind oktober zijn eerste examen te doen en dat was allemaal geen probleem. Vervolgens moest hij eerst twee weken wachten op de intake en heeft hij nú pas zijn tweede rijles. Gaven ze hem een schema: eerste examen 30 november

Nu hebben ze het ingedikt waar mogelijk, maar nog steeds is zijn tussentijdse toets pas eind oktober en zijn 1e examen half november en sneller kan dus écht niet. Daarbij: als hij dan zakt is het de vraag of hij dan nog een her kan doen als ik rond D-day zou bevallen, terwijl dat vantevoren ook geen probleem was. Dat vertelde hij me net pas omdat hij niet wilde dat ik me er druk om maakte en dat begrijp ik wel, maar ik ben eigenlijk zó pissig! We geven er gewoon 2000 euro aan uit om het (hopelijk) allemaal nog op tijd te redden en dan krijgen we dít.. En er iets van zeggen werkt niet, want dan krijg je een blaatverhaal over dat zijn beschikbaarheid (de hele zaterdag, de hele maandag en álle avonden) te wensen overlaat. In eerste instantie ligt het probleem natuurlijk wel bij het feit dat mijn liefje nogal laks was met het zoeken naar een rijschool, maar voor 2000 euro mag je toch wel verwachten dat ze niet vanaf half augustus tot eind september bezig zijn met nadenken over hoe ze zijn spoedcursus in moeten richten? Of ben ik nu een rare baal hormonen dat ik dat vind? [/rant] Sorry, ik moest het even kwijt..
En de zeil-leg-meneren komen ook maar niet.. Jeuj, daar zijn ze!
Mefke, fijn dat je zo lekker hebt geslapen!

Dat doet een mens goed

Xenia, ik heb er nu ook meer last van als normaal, net als van bloedneuzen (en Mefke, komt dat door je zwángerschap?

).
Wij hebben trouwens ook geen rijmpje ofzo op de kaart, ook geen songtekst of iets. We zijn daar allebei niet zo van (tenzij we toevallig iets passends hebben), maar bij dit kaartje paste het ook totaal niet. Het kaartje op zich is al een grapje en de tekst is helemaal in die 'sfeer' zeg maar

Jullie zien het nog wel