Ja, minibabietjes zijn het liefstquote:Op maandag 21 september 2009 12:07 schreef Sidn3y het volgende:
Goh Troel, als het infuus dus niet lekker aanslaat wordt je dus mogelijk ingeleid met 37 weken, maar als het wel goed/beter gaat dan mogelijk ook niet toch? Wat was Ruben een kleintje zeg, dan heb je echt een minibabytje gehad
Nee, dat heb ik met Ruben ook al vanaf 33 wekenquote:Op maandag 21 september 2009 12:13 schreef Twinkly het volgende:
Echt rot dat je zo'n pijn hebt johMaar het was voor de gynaecoloog dus niet raar dat je nu al zo'n last van voorweeen hebt? Ik heb alleen nog maar hele lichte indalingspijntjes
Heerlijk voor je! Gefeliciteerd met Lotte.quote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Linda2205 het volgende:
De bevalling viel best mee eigenlijk.
surequote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Troel het volgende:
[..]Of misschien ben ik wel gewoon kleinzerig
Als je het niet zeker weet, om een envelopje vragenquote:Op maandag 21 september 2009 12:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
@Linda Gefeliciteerd met Lotte!![]()
We zitten een beetje te dubben of we het willen weten wat het wordt.
We hebben wel onze voor en tegens maar ik ben wel benieuwd wat de afwegingen waren van de andere hier.
Over 1,5 week hebben we de 20wkn echo nl.
Dat was ik die dat had gevraagd. Beetje wisselende reacties hier. Wij hebben ook volgende week de 20-weken echo en ook ik weet het nog niet.quote:Op maandag 21 september 2009 12:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
@Linda Gefeliciteerd met Lotte!![]()
We zitten een beetje te dubben of we het willen weten wat het wordt.
We hebben wel onze voor en tegens maar ik ben wel benieuwd wat de afwegingen waren van de andere hier.
Over 1,5 week hebben we de 20wkn echo nl.
die verrassing heb je met 20wk net zo goedquote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dat was ik die dat had gevraagd. Beetje wisselende reacties hier. Wij hebben ook volgende week de 20-weken echo en ook ik weet het nog niet.
Veel dames willen het weten, de belangrijkste reden om het niet te weten die mij bij bleef, is het speciale moment bij de bevalling. Dan heb je dus nog een verrassing tegoed!
Ah wat balenquote:Op maandag 21 september 2009 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Xenia, tuurlijk wel maar ik had niets te melden
Heb wel wat gevonden maar niet zoveel. Zal vanavond nog eens kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Sc0rpi0n, een topic of 2/3 geleden vroeg iemand het ook en toen is er heel uitgebreid antwoord gegeven door iedereen. Misschien effe opzoeken?
Ik heb zelf een vrouw die niets voor zich kan houdenquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen dadelijk met de 20 weken echo wel weten wat het wordt. We zijn er nog niet uit of we het ook wereldkundig gaan maken...
Redenen zijn o.a. lekker makkelijk met nog aan te schaffen spullen maar ook dat het 'echter' wordt voor de papa voor ons gevoel en we hoeven maar te dubben over 1 naam ipv 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |