quote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef DJRandall het volgende:
Mefke, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Daar knap je zeker wel van op?
Ik ben ze nu online aan het zetten, dus nog eventjes geduldquote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je goed geslapen hebt Mefke! Dat scheelt al weer een hele hoop!
* Vicky gaat in de F5 stand voor Lotte foto's!
er gaan 300 posts in een topic.
geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)quote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Nu al boodschappen doen?! Kan/mag dat wel dan?![]()
Ik wacht op de foto's ben erg benieuwd!
Nee hoor ligt er helemaal aan. Leander is maandag geboren en hij mocht woensdag al naar buiten terwijl ie zich niet goed warm kon houden en nog lang niet op zijn geboortegewicht zat. Warm inpakken met een voorverwarmde kinderwagen en dan maakt het niks uit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)
Precies, je kan niet vroeg genoeg leren shoppenquote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef Sidn3y het volgende:
Haha ik was al net zo verbaasd als de andere dames bij het berichtje dat kleine Lotte nu al boodschapjes aan het doen is. Maar het is een heerlijke dag (hier tenminste) dus waarom ook niet. Na zoveel maandjes binnen zitten is wat frisse lucht ook wel lekker natuurlijk![]()
Het zit je echt niet mee he..quote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef Troel het volgende:
Linda, wat een heerlijk meisje. PM je mij nog even het huisnummer van je moeder
Hier de gyn gesproken. Allereerst een groeiecho gemaakt, vanwege mijn afvallen in plaats van aankomen weer. Dat lijkt nu allemaal redelijk in orde te zijn, blijkbaar toch een foutieve meting of een latere groeispurt. Gewicht zit wel laag, Net op het p10 lijntje, maar wel een eigen lijntje, dus dat is prima.
Vanwege mijn pijnklachten is er besloten dat mijn leverfuncties getest moesten worden, dus ik kon meteen weer wat bloed achterlaten en daarnaast mag ik me gaan melden voor wat ijzerinfuusjes, want met mijn lage HB durft ze de bevalling niet in te gaan.
En dan het goede nieuws *tromgeroffel*
Op het moment dat ik 37 weken ben en ik voel me nog steeds zwaar klote en dergelijke, dan heeft ze er geen problemen mee om in te leiden (mits mogelijk uiteraard).
Dus dat is in ieder geval een hele opluchting, ik heb nog maximaal 3,4 weken een zwaar beroerde tijd en misschien door dat ijzerinfuus is dat wel eerder afgelopen, want dat maakt me in ieder geval een stuk minder moe als het goed is
Kwokquote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Precies, je kan niet vroeg genoeg leren shoppenEn het is hier een graad of 20 denk ik
Ja, eigenlijk alleen maar goed nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef martine1984 het volgende:
Troel, gelukkig over het algemeen goed nieuws! 37 weken al weer.. dat gaat snel, hopelijk komt je beeb nu snel dan kan je herstellen en ga je hopelijk snel weer beter voelen
Nee, juist nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:51 schreef Ssserpente het volgende:
Goed nieuws, Troel!Maar als z'n gewicht al iets aan de lage kant is, is het dan toch niet beter als ie net ff wat langer blijft zitten?
Vlindur, gewoon hier neerplempen joh!Of in SC! Ben benieuwd!
quote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef mefke79 het volgende:
Zo en nou duik ik weer mijn bankje op...ikea catalogus is binnen! Wij gaan trouwens voor een gulliverbedje in wit, dat kan later zo'n peuterbedje worden leek ons wel handig.
Nee, dat zijn gewoon voorweeen (tenminste, ik kreeg niet de indruk dat ze zich daar echt zorgen over maakte), maar de pijn die ik heb bovenin mijn buik zou een teken kunnen zijn dat er wat mis is. En omdat ik sommige andere symptomen van zwangerschapsvergiftiging al tijden heb, kan ik dus zelf moeilijk aangeven dat het plotseling op komt zetten zeg maarquote:Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef Twinkly het volgende:
Linda wat een mooi en schattig meissie is Lotte!!
Oh, wat fijn Troel dat ze je dan in gaan leiden, nog maar eventjes volhouden dus!![]()
Stoppen ze het ijzer bij het infuus in wat je al gaat krijgen?
Die krampen die op weeen lijken zouden dus kunnen komen doordat er iets mis is met je lever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |