dan is ons kindje al zwaarder, want het gewicht van het kindje was alweer van twee weken geleden! Maar goed ze zei niet of het te veel ofzo was. OPzich wel leuk om extra echo's te hebben, alleen is het "bijzondere" wel een beetje vanaf. Ook de foto's vond ik tegenvallen, ik heb ook nog eens de placenta aan de voorkant liggen waar de kleine zo lekker tegenaan ligt. Is allemaal niet gunstig voor een duidelijke foto, maar ja.....hebben we des te meer een verrassing straks.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef amaranta het volgende:
f5der5
Rocka, haha, op rolschaatsen, ik zie het al helemaal voor me. Niet dat ik je ken, maar ik zie gewoon een zwangere vrouw voorbij rollen. Misschien kun je beter voor een skatebord gaan of een skelter
Bucko. Wat fijn dat je terug mocht komen op de pretocho. IK heb er net een gehad en ik moet 'helaas' ook terug. Onze sjors wil niet dat wij zn mooie snuitje zien. Groei ook ong 1100 gram en beentjes gewoon. VOlgens haar berekeningen 15 december, wat ook mijn 1e bereking was, maar de uitgerekende datum van 12 december wordt niet meer aangepast. (Ik zet in op de 16de).
Goeie hardebuiktip davinia.
Oh, ik ben er achter
[sub]
[..]
/sub]
Schijnbaar precies de ondergrens waarbij je op gaat in het medische traject...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vicky het volgende:
onderdruk van 90 is toch helemaal niet zo hoog...
mag ook wel voor 75 euro, beetje servicequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:37 schreef Bucko het volgende:
[..]
dan is ons kindje al zwaarder, want het gewicht van het kindje was alweer van twee weken geleden! Maar goed ze zei niet of het te veel ofzo was. OPzich wel leuk om extra echo's te hebben, alleen is het "bijzondere" wel een beetje vanaf. Ook de foto's vond ik tegenvallen, ik heb ook nog eens de placenta aan de voorkant liggen waar de kleine zo lekker tegenaan ligt. Is allemaal niet gunstig voor een duidelijke foto, maar ja.....hebben we des te meer een verrassing straks.
ik lees ook trouwens vaak dat sommige je helemaal niet terug laten komen, dus daar ben ik tevreden over!
Achja, ze houden je goed in de gaten. Dat is toch ook mooi. En zoals het vaak is bij zw.schappen loopt het nou eenmaal niet altijd zoals je zou willen helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Schijnbaar precies de ondergrens waarbij je op gaat in het medische traject...
JAAAA!!! En wij willen het ook graag weten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef sindell het volgende:
Nou ja als meneer of mevrouw het wil laten zien dan wil ik graag weten wat het wordt![]()
En dan praat ik mijn mond toch wel een keer voorbij, dus kan ik het net zo goed gelijk zeggen![]()
En mijn buik voelt sowieso vrij hard, ik heb een aardig dikke huid die dan nog wel meegeeft, maar de rest niet. Nou ja maar weer even een keer horen wat de Vk zegt dan.
Of het hielp dus juist welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:32 schreef Vicky het volgende:
Hier hielp het ook niet hoor Mefke. Ik kreeg bij zowel Amber als Tess de tip eerst warme douche, dan 2 para's en met kruik naar bed.. nou dat hielp geen reet want de weeen zette toen juist heel erg door...
I know... tnx! Zit hier een partij tequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef amaranta het volgende:
Ehm Lijnloos, het staat er beetje lullig wat ik net zei maar ik bedoel het lief he....![]()
100 dagen voor Beessie Jen! Super!!! Gaaf he. Dat is ook een mooie mijlpaal.
Hey lijnloos laat je niet op je kop zitten joh! Het heeft ook een voordeel, je kan vaak naar je kindje kijken want in het ziekenhuis maken ze elke keer een echo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I know... tnx! Zit hier een partij tesinds mijn mams aan de lijn heb gehad... niet normaal. Bah
stom gedoe ook, niet lief.
Jij mag het niet weten want jij wil ook niks aan ons verklappenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
JAAAA!!! En wij willen het ook graag weten!
Terechte opmerking.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij mag het niet weten want jij wil ook niks aan ons verklappen![]()
Lijnloos, jammer dat het nu medisch wordt. Maar in elk geval worden jij en je meisje nu goed in de gaten gehouden en uiteindelijk is het belangrijkste dat jullie de zwangerschap goed doorkomen...
Ssserpente, ik hoop voor je dat het nu toch snel doorzet...
En mefke ik type altijd eerst mefjemag ook wel eens beginnen. Ik wil weten of Driekus een jongetje of een meisje is...
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Terechte opmerking.
Daarnaast is het algemeen bekend dat wij een aap krijgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |