abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73003369
Hier hielp het ook niet hoor Mefke. Ik kreeg bij zowel Amber als Tess de tip eerst warme douche, dan 2 para's en met kruik naar bed.. nou dat hielp geen reet want de weeen zette toen juist heel erg door...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:37:20 #277
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73003673
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef amaranta het volgende:
f5der5

Rocka, haha, op rolschaatsen, ik zie het al helemaal voor me. Niet dat ik je ken, maar ik zie gewoon een zwangere vrouw voorbij rollen. Misschien kun je beter voor een skatebord gaan of een skelter

Bucko. Wat fijn dat je terug mocht komen op de pretocho. IK heb er net een gehad en ik moet 'helaas' ook terug. Onze sjors wil niet dat wij zn mooie snuitje zien. Groei ook ong 1100 gram en beentjes gewoon. VOlgens haar berekeningen 15 december, wat ook mijn 1e bereking was, maar de uitgerekende datum van 12 december wordt niet meer aangepast. (Ik zet in op de 16de).

Goeie hardebuiktip davinia.

Oh, ik ben er achter
[sub]
[..]

/sub]
dan is ons kindje al zwaarder, want het gewicht van het kindje was alweer van twee weken geleden! Maar goed ze zei niet of het te veel ofzo was. OPzich wel leuk om extra echo's te hebben, alleen is het "bijzondere" wel een beetje vanaf. Ook de foto's vond ik tegenvallen, ik heb ook nog eens de placenta aan de voorkant liggen waar de kleine zo lekker tegenaan ligt. Is allemaal niet gunstig voor een duidelijke foto, maar ja.....hebben we des te meer een verrassing straks.

ik lees ook trouwens vaak dat sommige je helemaal niet terug laten komen, dus daar ben ik tevreden over!
pi_73003720
He ssserpente wat balen dat het nog niet doorzet joh... hopelijk kun je toch nog effe een slaapje pakken, want zo te horen heb je de energie binnenkort wel nodig.

Hier net weer terug van het ziekenhuisbezoek en ik baal gruwelijk! Bloeddruk weer 90, dus nou mag ik niet meer terug naar de vlos, maar moet ik daar onder controle blijven. Op zich wel goed natuurlijk dat ze het zo strak in de gaten houden allemaal, maar toch voelt het niet tof. Met Frummel gaat het wel prima, op de echo bleek dat de metingen bij de pretecho niet echt overeenkwamen. Eigenlijk is alles (hoofd, beentje, gewicht) precies op lijn, alleen buikje loopt een weekje voor kwa groei, nou lekkere bollie dus Maar wel mijn bollie!
Flink pak medicijnen meegekregen om de bloeddruk te verlagen, ben benieuwd of het werkt... maar ik kreeg niet het idee dat bij beter resultaat we weer terug naar normaal gaan, maar dan wordt het in elk geval niet erger voor die kleine meid. Nu tijd om de vlos te bellen met het minder goede nieuws en vervolgens maar mijn moeder op de hoogte brengen, kan die meteen ook haar goedbedoelde adviezen spuien...
pi_73003753
onderdruk van 90 is toch helemaal niet zo hoog...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73003997
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vicky het volgende:
onderdruk van 90 is toch helemaal niet zo hoog...
Schijnbaar precies de ondergrens waarbij je op gaat in het medische traject...
pi_73004035
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:37 schreef Bucko het volgende:

[..]

dan is ons kindje al zwaarder, want het gewicht van het kindje was alweer van twee weken geleden! Maar goed ze zei niet of het te veel ofzo was. OPzich wel leuk om extra echo's te hebben, alleen is het "bijzondere" wel een beetje vanaf. Ook de foto's vond ik tegenvallen, ik heb ook nog eens de placenta aan de voorkant liggen waar de kleine zo lekker tegenaan ligt. Is allemaal niet gunstig voor een duidelijke foto, maar ja.....hebben we des te meer een verrassing straks.

ik lees ook trouwens vaak dat sommige je helemaal niet terug laten komen, dus daar ben ik tevreden over!
mag ook wel voor 75 euro, beetje service
pi_73004220
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Schijnbaar precies de ondergrens waarbij je op gaat in het medische traject...
Achja, ze houden je goed in de gaten. Dat is toch ook mooi. En zoals het vaak is bij zw.schappen loopt het nou eenmaal niet altijd zoals je zou willen helaas.
Balen. Maar het is niet anders.
Succes in ieder gval.
pi_73004271
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef sindell het volgende:
Nou ja als meneer of mevrouw het wil laten zien dan wil ik graag weten wat het wordt

En dan praat ik mijn mond toch wel een keer voorbij, dus kan ik het net zo goed gelijk zeggen

En mijn buik voelt sowieso vrij hard, ik heb een aardig dikke huid die dan nog wel meegeeft, maar de rest niet. Nou ja maar weer even een keer horen wat de Vk zegt dan.
JAAAA!!! En wij willen het ook graag weten!
pi_73004284
Ssserpente, je meisje is je gewoon nu al aan het pesten, dat belooft nog wat!
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:49:25 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73004399
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:32 schreef Vicky het volgende:
Hier hielp het ook niet hoor Mefke. Ik kreeg bij zowel Amber als Tess de tip eerst warme douche, dan 2 para's en met kruik naar bed.. nou dat hielp geen reet want de weeen zette toen juist heel erg door...
Of het hielp dus juist wel

Lijnloos, balen dat je medisch bent geworden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73005550
hellow

Wat jammer dat er nog geen verse beeb is serpente... ik hoop dat je straks toch nog een beetje kunt rusten....

en uhhh Davinhia; ik had er zelf inderdaad nog niet over nagedacht maar ik doe ook ff mee voor mezelf:

nog 100 dagen te gaan mijlpaalalert!!

en ik krijg ook zin in een pretecho door jullie verhalen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73005785
Ehm Lijnloos, het staat er beetje lullig wat ik net zei maar ik bedoel het lief he....

100 dagen voor Beessie Jen! Super!!! Gaaf he. Dat is ook een mooie mijlpaal.
pi_73006311
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef amaranta het volgende:
Ehm Lijnloos, het staat er beetje lullig wat ik net zei maar ik bedoel het lief he....

100 dagen voor Beessie Jen! Super!!! Gaaf he. Dat is ook een mooie mijlpaal.
I know... tnx! Zit hier een partij te sinds mijn mams aan de lijn heb gehad... niet normaal. Bah stom gedoe ook, niet lief.

BJ! 100 dagen nog maar wat gaat het snel he?
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:25:44 #289
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73006626
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

I know... tnx! Zit hier een partij te sinds mijn mams aan de lijn heb gehad... niet normaal. Bah stom gedoe ook, niet lief.

Hey lijnloos laat je niet op je kop zitten joh! Het heeft ook een voordeel, je kan vaak naar je kindje kijken want in het ziekenhuis maken ze elke keer een echo.
Bij mijn beide zwangerschappen was mijn bloeddruk te hoog bij Milan onderdruk van 110 slikte ik op een gegeven moment 12 pillen!! per dag en nog bleef die rond de 100
En bij de tweeling ben ik op 3 pillen blijven steken. Je kan er niks aan doen zelf hoor, proberen zo rustig mogelijk te blijven en je niet te veel opwinden, want dat is echt niet goed
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:31:55 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73006930
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

JAAAA!!! En wij willen het ook graag weten!
Jij mag het niet weten want jij wil ook niks aan ons verklappen

Lijnloos, jammer dat het nu medisch wordt. Maar in elk geval worden jij en je meisje nu goed in de gaten gehouden en uiteindelijk is het belangrijkste dat jullie de zwangerschap goed doorkomen...

Ssserpente, ik hoop voor je dat het nu toch snel doorzet...
En mefke ik type altijd eerst mefje mag ook wel eens beginnen. Ik wil weten of Driekus een jongetje of een meisje is...
pi_73007842
BJ, nog 100 dagen!

Thanks voor de tips!

Douchen en paracetamol helpen niet. N. gaat zo een doosje paracetamol zetpillen halen, dat schijnt betere shit te zijn.
Vanavond nog maar 'ns douchen en dan met kruikje, paracetaholletje en bekertje warme melk naar bed.

Jij morgen strippen toch, Mef? Hoe laat moet je?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 22-09-2009 17:56:26 ]
pi_73008057
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij mag het niet weten want jij wil ook niks aan ons verklappen

Lijnloos, jammer dat het nu medisch wordt. Maar in elk geval worden jij en je meisje nu goed in de gaten gehouden en uiteindelijk is het belangrijkste dat jullie de zwangerschap goed doorkomen...

Ssserpente, ik hoop voor je dat het nu toch snel doorzet...
En mefke ik type altijd eerst mefje mag ook wel eens beginnen. Ik wil weten of Driekus een jongetje of een meisje is...
Terechte opmerking.
Daarnaast is het algemeen bekend dat wij een aap krijgen....
pi_73008602
Ik heb helemaal gemist dat Linda dr beebje heeft....Lotte....een meisje....wat leuk!

Van harte gefeliciteerd

En verder is het voor een aantal moeders to be heel spannend nu, dus zal weer wat vaker hier koekeloeren
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73008702
Ik heb natuurlijk wel wat foto's maar de echte duidelijke foto's van het gezichtje moeten nog komen (13 oktober gaan we voor de herkansing)

alvast een voorproefje

wat je boven heel duidelijk in beeld ziet is niet een arm maar de navelstreng

Een voetje in 2d

Het voetje in 3d

Een 3d gezichtje met een handje ervoor

Bolle wangetjes, plat neusje (echt Surinaams trekje )

En hier lijkt het wel of hij lacht, zo van lekker geen goede foto's van mij voor mama
pi_73009139
Oh wow Faja wat een mooie foto's!! Ik vind de foto's van het gezichtje nu al heel mooi!

Serpente er was hier, of hoorde ik het ergens anders, iemand die nooit aan de belgrens van weeen gekomen is maar toch volledige ontsluiting had. Maar iig doet het wel iets!! Ik hoop dat het snel goed doorzet en je je verse beeb in je armen hebt!

Lijnloos wat balen zeg, maar die echo's waar MamaNik het overheeft zijn wel weer erg leuk
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73009298
Faja, mooie plaatjes!
Sserpente, ik mag morgen op controle, maar als er niks verandert is, valt er geloof ik niet eens wat te strippen. Duimen dus maar dat dat wel lukt. En hoe bedoel je 'werken niet', ga je hetzelfde doen als ik? Dus het wordt en niet minder maar ook niet sterker? Oe, dat is echt niet fijn.
Amaranta, jullie een aap, wij een cavia
Lijnloos, wel jammer, maar wat de rest al zegt, tis beter dat je goed in de gaten gehouden wordt.
Ik ga zo eens bij mijn zusje eten. Heb net op bed een boekje liggen lezen, als ik zit gooit driekus constan een voet tegen mijn rib (die bobbel zie je gewoon) en daardoor wordt ook die buik telkens hard. En als ik lig kan ie er niet bij. Ha, dus wie pest wie hier Ik zal em hebben, dat eigenwijsje!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:24:24 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73009346
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Terechte opmerking.
Daarnaast is het algemeen bekend dat wij een aap krijgen....

Duss als wij het geslacht gaan verklappen, moet jij je ogen dichthouden...

Faja, mooie plaatjes hoor!
pi_73009634
Faja
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:36:22 #299
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73009788
Howdy all! Hoe is het met iedereen?

Ssserpente, ik vind het spannend allemaal, jemig! Volgens mij gebeurt er toch echt een boel bij jou hoor! Ik doe een voor je!!

Faja, wáuw, wat mooi En er komt dus nog meer? Ik kan niet wachten

Ehm, sorry, ik ben de rest kwijt, ik ben zo moe.. Tukje doen gaat niet meer lukken, we moeten zo om half acht bij yoga zijn (jeuj, partnerles ) en ik ben veel te hyped up over iets waar ik me onwijs druk over loop te maken. Ik weet het, moet ik niet doen, maar soms lukt dat dan niet.. Nouja, we zien het wel weer.. Morgen ben ik gelukkig vrij, dat scheelt een boel

Ik ga toch nog maar ff liggen, even chillen is wellicht handig
3!
pi_73010315
Mooi Faja!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')