Je vingerafdrukken onbruikbaak maken met een slijptol.quote:Op maandag 21 september 2009 08:15 schreef Pakspul het volgende:
Nu word ik genaaid door de nazi's hier in NederlandIs er nog een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je vingerafdruk niet in de centrale database komt te staan?
Volgens mij loop je dan het risico dat je geen paspoort krijgt en je later terug moet komen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Je kunt een ongeluk krijgen met secondenlijm waardoor je afdrukken niet meer zichtbaar zijn.
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.quote:Op maandag 21 september 2009 08:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die speciaal voor de 18e een nieuw paspoort aan gingen vragen zijn zulke falers
'Ohnoes, mijn vingerafdruk moet in mijn paspoort![]()
![]()
'
Ohnoesquote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.
Straks hacken criminelen het, maken ze een microscopische 3D kopie en plaatsen ze overal op een delict jouw afdruk!!!!!!11quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op maandag 21 september 2009 08:57 schreef Luiheid het volgende:
Het is natuurlijk een grap, maar omdat het plaatje erbij staat lijkt het heul serieus en dat kan sommige mensen op een dwaalspoor brengen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er kunnen al 3d sleutels voor handboeien gekopieerd worden op basis van een normale foto hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal dan ook geen probleem zijn"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Deze man ff bellen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:15 schreef Pakspul het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je vingerafdruk niet in de centrale database komt te staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |