Ga nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef moussy het volgende:
Meh.. ik moet straks naar mn werk en heb zo geen zin
Veel plezier!quote:
Ik moet welquote:
quote:Veel plezier!![]()
Ik morgen met mijn moederAltijd leuk!
Mijn mama's nieuwe boekje is trouwens uit![]()
Stand nu: 13 boekjes, waarvan 10 kinderboekjes, nog sowieso 3 in de maak.... We krijgen nog wat te doen als L. groot is
Het is hier trouwens zonnig en flink koud!
das kut!!quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:![]()
fuuuuck
een vrachtwagen heeft van voor tot achter onze auto "geschaafd" terwijl ie geparkeerd stond![]()
en ik zit nog op de fysio te wachten die om 9 uur zou komen![]()
Oip!quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:
![]()
fuuuuck
een vrachtwagen heeft van voor tot achter onze auto "geschaafd" terwijl ie geparkeerd stond![]()
oquote:
Volgens mij is het de eerste keer dat ik spam en ik had al zoveel eerdere kansen gehadquote:spammert! ziet er leuk uit!
Nee, Leander is een te moeilijke naam voor Avi3quote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft ze al een Leander de eland boek?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:![]()
fuuuuck
ja maar an-der is geen fransquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
'ander' heeft toch echt 2 lettergrepen.
Huuphuup wat ERG!![]()
Belana veel sterkte.
Ik ga zo maar eens op de fiets boodschappen doen. Het is zulk lekker weer! Ik moet in ieder geval eitjes kopen, want ik wil muffins bakken voor vanavond. Heb ik mijn laatste MR vergadering en dan ga ik trakteren. Na 4 jaar vond ik het wel genoeg, nu wil ik weer meer tijd voor andere dingen. Ik help vanaf dit jaar ook niet meer als leesmoeder. Heerlijk, lekker niks meer moéten voor school.
Oh maar ik hoorde laatst dat dat echt een enorme aanrader is!quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Vicky het volgende:
OMG.. mijn nicht is echt niet wijs... die is bezig met een 500 kcal dieet omdat ze meedoet met een of andere miss verkiezing..
quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oh maar ik hoorde laatst dat dat echt een enorme aanrader is!
Geintje?quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oh maar ik hoorde laatst dat dat echt een enorme aanrader is!
lullig...quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Eh ik mocht t niet zeggen omdat het de gevoelens van K_I_M kwetst. Want die zweerde erbij.
En wat doe je nu dan?quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Eh ik mocht t niet zeggen omdat het de gevoelens van K_I_M kwetst. Want die zweerde erbij.
Ga je voor de reldel award?quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mocht het niet van haar.quote:
ik zou niet eens weten waar ik die op zou meten aansluitenquote:Op maandag 21 september 2009 10:32 schreef Belana het volgende:
das genoeg huup, echt
ik ben maar een beetje aan de poets hier, je moet wat doen en dan maar wat nuttigs
evenstar, bijvullen is idd niet zo moeilijk, mits je de goeie slang hebt.
in de bij keuken, maar al zou ik eht punt vinden, je schijnt een of ander vaag sleuteltje nodig te hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Vicky het volgende:
waar hangt je ketel?
Helaas, ook nietquote:Op maandag 21 september 2009 10:48 schreef Troel het volgende:
freecell, is er al een boekje over Hassie de Giraffe die Hassebahassebaha zegt? Daar wil ik graag 5 exemplaren van
herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik stond vanochtend bij de kassa en moest 18,64 afrekenen en dat is niet genoeg voor 2 go-go`s, toen heb ik er maar een pakje aanstekers bijgegooid zodat ik tenminste over de 20 euro uitkwam. EN IK ROOK NIET EENS
En toen stond er een man naast me en die zei 'nou jáá!' waarop ik hem toesnauwde dat alletwee mijn jongens graag zo`n poppetje wilden.
Evil praktijken, ik zweer het je
HuupWas het van de overburen?
Kleurdoos doe niet zo stom
quote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Vicky het volgende:
zoiets..ik ging net ff informeren wat VVE beheer kost aangezien niemand hier nog wat voor de VVE wil doen.. 1160 euro per jaar!! En onze maandelijkse VVE inkomsten zijn nog geen 300 euro.... Dat gaat 'm dus niet worden..
nou idd... het erge is.. we hebben 6 appartementen in onze VVE.. dan hebben we 3 functies: penningmeester, secretaris en voorzitter. De 1e 2 zijn bij ons, de voorzitter is de buuf maar die heeft er geen zin meer in. Van de andere buren hoef ik niet te verwachten dat ze ook maar iets willen doen voor de VVE en i heb geen zin om ook nog eens voorzitter te zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten dat ook gaan regelen met de buren... pfff. wat een gedoe he?
Mijn buurman heeft ze allemaal alquote:Op maandag 21 september 2009 11:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
"ik heb er al 10!!!"
"ik heb die paarse!!"
zo gaat dat op het schoolplein..
ik ben secretaris, M. is pennignmeesterquote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
ik denk niet dat je twee functie mag bekleden, Vicky.
en vve is sinds vorig jaar mei verplicht. slapende vve mag niet meer.
Als er zo weinig mensen interesse hebben in de VVE, moet je als VVE een commissietje beginnen die gaat beslissen over welke deurenquote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Vicky het volgende:
ja inderdaad...
Mijn onderbuuf is alleenstaand en die heeft nog wel een heel klein beetje feeling...
Die daaronder heb je niks aan. Zij luistert alleen maar naar haar ouders en haar man begrijpt de helft niet van wat je zegt.. kunnen beter haar oudrs in de VVE plaatsnemen. Daarnaast staat het huis te koop, daarboven is een oud wijf met een grote bek maar iets doen.. echtnie en die daarboven is uhhh tja.. je weet wat ze zeggen over surinaamse mensen...
Er zit best wel wat geld in de pot. Afgelopen voorjaar hebben we de voorgevel laten doen, met prima resultaat. Het dak is al gedaan, de riolering is prima.. alleen moeten nu de voordeuren gedaan worden. Althans, dat is de bedoeling. Maar nu was er weer gezeur.. want de een wil hout en de ander kunststof..
Je kan toch ook kiezen voor kunststof met houtuitstraling? Allemaal blijquote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Vicky het volgende:
we hebben 4 deuren. Wij hebben een gezamelijke opgang met de onderbuuf en wij en de buuf willen een kunststof deur, daarnaast willen ze een houten deur omdat dat mooier is en beter past in de utistraling van de huizen.. Maar ja, wij ehbben kunststof kozijnen en vandaar dus de keus voor een kunststof deur. Daarnaast is kunststof onderhoudsvriendelijker
Maar goed, ik ga Amber ophalen en dan met Tess naar het ziekenhuis!
neit als je het regelmatig moet laten verven door een schilderquote:
Dan zul je haar echt net gehad hebben toen ik jou leerde kennen denk ik? Als ze nu net vijf isquote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ons jarige jopje te midden van het feestgedruis:
[ afbeelding ]
ze had ook duidelijk beter misses Sippie kunnen heten zeg...![]()
Ik was nog aan het grinniken om het kaartje van spuuglokje toen ik dit las... *brok in de keel*quote:Op maandag 21 september 2009 13:04 schreef Belana het volgende:
lieve mensen, vanmiddag om 18.00 uur is het zover... dan hoeft mijn lieve schoonvader niet meer te lijden...
Welnee joh, ik zag gerust wel dat je jezelf aan het quoten wasquote:Op maandag 21 september 2009 13:38 schreef livelink het volgende:
dubbel![]()
Ik bedoel dus dat ik mijn vorige bericht dubbel had geplaatst. Nu lijkt het net alsof ik reageer op Moussy.
Ik stop maar even met posten voor vandaag.
Druk ?? Veel van het zelfde ?? Maar wel aardbeien 2 dozen voor 2,50quote:Op maandag 21 september 2009 08:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Stout!!
jaarmarkt? is dat wat?
Belana heel veel sterkte toegewenst
Tex had em ook gekocht vorige week ofzo geloof ik, de rozequote:
ik niets... geparkeerd gestaan op de verkeerde plek op de verkeerde tijdquote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Huup!! wat heb je gedaan?!?
Belana, heel veel sterkte vanmiddag. Dat het een mooi en rustig afscheid mag worden ook al is het ontzettend dubbel. Sterkte voor jullie allemaal.
(ik had dit allemaal even gemist zeg!:o)
Eigenlijk had ie kleinheidswaanzin. Anders had ie je niet geraakt. Maar jee zeg, wat een enorme krasquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik niets... geparkeerd gestaan op de verkeerde plek op de verkeerde tijd![]()
vrachtwagen met grootheidswaanzin did the trick
Of wel groot, als hij de andere kant veel te ruim genomen heeftquote:Op maandag 21 september 2009 14:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eigenlijk had ie kleinheidswaanzin. Anders had ie je niet geraakt. Maar jee zeg, wat een enorme kras
ouchquote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef huuphuup het volgende:
Muh mn toto gaat er niet op vooruit zo
[ afbeelding ]
de achterbumper is kapot met stukken eruit en er zitten vier flinke deuken in en dan ook nog die krassen enzo. Blugh. De garage schatte de schade op een goeie 2500,-
En dan ga je dus maar comfort shoppen omdat je t stom vindt. En wat koop je dan? Een jas voor je kind![]()
alsof ze nog geen jas had...
gepokerd om de hond?quote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef Anitra het volgende:
bar bedankt! je hebt gewonnen! Blij?
Ik niet ik ga me voorbereiden op hoe ik het de kinderen vertellen moet.
Nou ja, "voordeel"is dan wel dat je het iig niet zelf hoeft te betalen. Toch?quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik niets... geparkeerd gestaan op de verkeerde plek op de verkeerde tijd![]()
vrachtwagen met grootheidswaanzin did the trick
Bij dezequote:
weet ik niet, erop of eronder. Als ze naar de dagwaarde van die auto in het algemeen kijken wsl wel, maar als ze naar deze auto op zich kijken dan niet. En dan baal ik helemaal want dan zitten we weer zonder auto...quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Ticootje het volgende:
is de auto meer waard dan 2500? anders iessie total loss....
Nu welquote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is het al tijd voor de mamibo?
Hoeft niet hoor huup, er zijn ook verzekeringen die (minder) uitkeren met behoud van wrak. En dan ga je even naar de sloop en is je tuutuut weer rijklaar.quote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet ik niet, erop of eronder. Als ze naar de dagwaarde van die auto in het algemeen kijken wsl wel, maar als ze naar deze auto op zich kijken dan niet. En dan baal ik helemaal want dan zitten we weer zonder auto...![]()
mamibo?jaaaa!! ik ben voor!
![]()
ik heb net gevoed, dus eentje mag, toch?
Een Mamiboquote:
oh dat zou ook een fijne optie zijn!quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor huup, er zijn ook verzekeringen die (minder) uitkeren met behoud van wrak. En dan ga je even naar de sloop en is je tuutuut weer rijklaar.
Hoezo? Tis toch na 10'en?quote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het wat vroeg voor een borrel...
de 5 zit in de klokquote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoezo? Tis toch na 10'en?
dat zal hier ook wel zo zijn, na een jaar alcoholvrij, maar ik heb er gewoon zin in!quote:Op maandag 21 september 2009 15:04 schreef Vicky het volgende:
Ik sta meteen op z'n kop als ik een borrel neem...
kom maar op met die borrelsquote:
doe dan maar rum cola, dan ziet niemand het...quote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoezo? Tis toch na 10'en?
Morgen weer proberenquote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Fannie het volgende:
Ik vind dat het best kan vandaag, een mamibo![]()
Dussss......tast toe...
[ afbeelding ]
Dochterlief is gezakt net voor het brommert examen, 7 fout, ze mocht er 6 fout hebben..., balen
Ja zou mooi zijn, maar ze moet eerst weer een afspraak maken dan en dan gaan dr wel weer een paar weken overheen, plus weer 30 euri's betalenquote:
dan moet je natuurlijk wel sherry lusten hequote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef livelink het volgende:
Gewoon een Sherry-dieet, dan mag het de hele dag
En dat is vast meer dan 500 kcal
juist niet! je valt vast heel snel af als je het sherry-dieet volgt en geen sherry lustquote:Op maandag 21 september 2009 15:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dan moet je natuurlijk wel sherry lusten he
fabulousquote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
patsy bleef mooi slank met een wodka dieet![]()
darling darling have some stolly darling
Ja, en dan op kamertemperatuur. en ik liet het heel lang staan zodat de prik eruit was.quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef Lishe het volgende:
Ik ga dr zo een beetje geven dan! Misschien kan ze dan weer lachen want ik denk dat dat haar wens is!
Fijn dat ik niet de engige ben die dat niet wist.
De link? hyves?
Geraspte appel inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 16:03 schreef Morretje het volgende:
Wij kregen gerapste appel, banaan en en vleugje kaneel vroeger... Geen idee dat het daarom was trouwens!
yupquote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef Stout het volgende:
Hebben jullie dat ook ? Dat je maar blijft denken aan Belana en haar familie ?
Ja heel erg, de hele middag al, heb net in tranen de aarpels geschildquote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef Stout het volgende:
Hebben jullie dat ook ? Dat je maar blijft denken aan Belana en haar familie ?
Ik las je post terwijl ik net een flinke slok Mamibo had genomen en me realiseerde dat het net 18.00 is geweest. Bizar.quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Lois het volgende:
Carel ik hef een glas, daar ga je! Goeie reis
Oh Lois, dit moet voor jou toch ook wel heftig zijn!quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Lois het volgende:
Carel ik hef een glas, daar ga je! Goeie reis
Daar sluit ik me bij aan:quote:Op maandag 21 september 2009 18:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh Lois, dit moet voor jou toch ook wel heftig zijn!allemaal!
Wat fijn voor hem, voor hen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Lois het volgende:
Ik kreeg net van Belana door dat het heel snel
en vredig is gegaan en dat het goed zo is
Bekend inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Idd een kippenvelmoment. Ook ik ken Belana niet, maar toch leef je met iemand mee en raakt het je op de één of andere manier. Fijn dat het een mooi afscheid was, sterkte!
Ik moet een beetje denken aan het aanwezig zijn op een begrafenis van een relatief onbekende en dan heel hard moeten huilen, niet omdat je diegene kent die begraven wordt, maar om datgene wat met jezelf te maken heeft. Het verdriet om een dierbare of zo blij zijn dat je je dierbare nog hebt en de angst om ze kwijt te raken.
Dat is ondanks het verdriet fijn om te horenquote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Lois het volgende:
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Lois het volgende:
Fijn!quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Lois het volgende:
wat fijn voor hem!quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Lois het volgende:
Neequote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Zou het heel stom en egoistisch zijn als ik Arwen uit haar bedje haal en bij mij leg![]()
![]()
*aai*quote:Op maandag 21 september 2009 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Alsof ze het aanvoelde, is ze zelf naar beneden komen strompelen, ook een verdriet bij haarZe zit nu lekker op schoot foto's te kijken.
Had niet verwacht dat het me nu zo zwaar zou vallen
Ja op dat gebied is ze heel wijs, ze voelt mensen zo feilloos aan.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef Belana het volgende:
dat dat meisje zich er zo van bewust is zeg! wat is zij toch wijs ook he
* aai *quote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef moussy het volgende:
[..]
*aai*
Straks lekker saampies slapen, lepeltje lepeltje en dan vannacht wakker worden, omdat je geen kant op kan, dat het wurmpje al je plek in genomen heeft en dan bedenken waarom je dit ook weer wilde en dan weer lepeltje lepeltje verder tukken![]()
Verkapte spam!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef Kleurdoos het volgende:
woei het gaat zo goed met mn mutsenwinkelie
42 bestellingen al waarvan 38 al klaar, verzonden, en tof bevonden. Ik word zakenmevrouw. Kan ik heel kek tegen iedereen zeggen dat ik 'een eigen bedrijf'heb en dan zo mijn wenkbrauw heel sophisticated optrekken
[ afbeelding ]
Ik sliep al, Bixetrix!quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef bixister het volgende:
ha die matsjka patsjka, hoe gaat 't met jou?
-verkeerde-quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:23 schreef Fannie het volgende:
Belana, gefeliciteerd![]()
(En nu doet mijn scherm raar, wat Saffier eerder had)
Ik ga maar eens naar m'n werk fietsen, zo'n zin in....Not!
morgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef pinquit het volgende:
mailtje van h&m: voorjaars sneak preview.
wtfde herfst begint vandaag pas, ik loop nog in mn zomerkleding.
Begin van de herfstquote:
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef pinquit het volgende:
have fun.
kverveel me, waar is iedereen echt
niet zo goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
hier, hoe is het met je nieuwe tetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |